:)))))

1. Data: 2002-04-05 07:30:24

Temat: Re: :)))))
Od: "honkul" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>uwielbiam robic na drutach ina szydelku to moja pasja:)

Zatem witamy :)
ja namiętnie szydełkuję
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-04-05 08:03:43

Temat: :)))))
Od: "anulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

uwielbiam robic na drutach ina szydelku to moja pasja:)

1. Data: 2002-04-05 08:37:48

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

I love szydelko

maja

1. Data: 2002-04-05 08:41:08

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze trafiłaś. Tutaj więcej takich.
Gocha

1. Data: 2002-04-05 09:17:42

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam, ja uwielbiam szydełkowanie i "drutowanie", oprócz tego trochę szyję,
ubrania i patchworki. kiedyś naszło mnie na haft (angielski, richelieu i
krzyżyki), ale to nie to samo co szydełko........
Mam dwie szuflady różnej maści serwetek, a moje dziecko n sweterków i własnie
robię kolejny. Jestem osobą bardzo szybką i nerwową i dzieki takim robótkom mogę
się wyciszyć.Ulka

1. Data: 2002-04-05 13:26:41

Od: "Agnieszka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uwielbiam robic na drutach ina szydelku to moja pasja:)

Ja tez...:))
Wlasnie koncze serwete, ktora miala byc gotowa na Wielkanoc, bedzie czekala
do przyszlego roku. A wszystko przez malego urwisa zazdrosnego o kazda
chwile mojego czasu nie spedzanego z nim.
Agnieszka

1. Data: 2002-04-08 21:55:04

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anulka <a...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a8ji6l$1lv$...@n...tpi.pl...
> uwielbiam robic na drutach ina szydelku to moja pasja:)

w szydelku podoba mi sie elastycznosc. Jak mialam 10-11 lat to chcialam
wyszydelkowac serwetke, ale gubilam oczka i wyszedl mi kapelusik dla
malpeczki:) Nastepnie postanowiłam ponownie zrobic serwetke i..... zrobiły
mi sie skarpetki dla Babci...;-)
Ilona

Burda itp.
kolejna rosyjska strona z wzorkami za free
Misterny Filet
Haft - gorąca prośba
Nowe wzory