"Krochmal" z cukry

1. Data: 2004-05-08 08:41:07

Temat: "Krochmal" z cukry
Od: "Kolbi" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jak zrobic "krochmal" z cukru?? Prosze o jakies przepisy (proporcje).

Pozdrawiam,

Sławek

1. Data: 2004-05-08 11:51:57

Temat: Re: "Krochmal" z cukry
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A musi byc z cukru? Nie moze byc z maki ziemniaczanej?

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-05-08 12:49:22

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> A musi byc z cukru? Nie moze byc z maki ziemniaczanej?
>
> Pozdrawiam,
> Connie (W-wa)

Krochmal z cukru uzywa sie do usztywniania np. tiulu lub firanki
(kiedys tez wlosow :-)), gdyz z krochmalu z maki ziemniaczanej robia sie
szasami takie biale, ja to tak nazywam "strupki" - pamietam czasem na
swiezej poscieli, jako dziecko lubilam je przed zasnieciem zdrapywac :-) a
tez cukrowego krochmalu sa przezroczyste - jesli powstana.
A krochmal z cukru robi sie rozpuszczajac cukier w goracej wodzie, niestety
nie znam proporcji.

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-05-08 14:26:41

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zrobic "krochmal" z cukru?? Prosze o jakies przepisy (proporcje).

3 łyżki cukru gotujesz w 3 łyżkach wody. To wszystko.

Pozdrawiam. Jola

1. Data: 2004-05-08 14:27:21

Temat: Re:
Od: "AnnaB" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a używam cukru do usztywniania robótek szydelkowych "na drut". Np. koszyczki

wielkanocne w ten sposób uzyskały sztywność. Proporcje cukru do wody to jeden
do jednego. Zagotować. Zamoczyć w tym lukrze suchą robótkę i od razu
kształtować.
AnnaB
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-05-08 17:14:40

Od: "Kolbi" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wielkie za pomoc.

1. Data: 2004-05-08 19:07:33

Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Było już podawane na grupie przez Jole: 3 łyżki wody zagotowujesz z 3
łyżkami cukru.
Faktycznie na koszyczek działa :)

Pozdrawiam Joanna

[szydełko] sukienka