Szok :-(((((((

61. Data: 2001-09-29 06:00:13

Temat: Re: ???!!!
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> schrieb im Newsbeitrag
news:9p2elp$khn$1@news.tpi.pl...

> Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal w wiadomosci

> No cóz... Zdaje sobie sprawe, ze bedzie to powodem do wysmiewania sie ze
> mnie :-) (ktos juz kiedys pisal, ze Orzysz to miasto sadystyczne, bo
> warszawka wymyslila tu stacjonowanie kompanii karnej), ale podam, ze jest
> takze ulica w nazwie o wiele gorsza :-). Powód jest prozaiczny. Ubozejemy, a
> zmiana nazwy wiaze sie z kosztownymi
> oplatami, m.inn. za zmiany w ksiegach wieczystych. Mieszkancy dobrze
> "platnych" miast, pewnie tego nie zrozumieja.
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to

Alez, Krzysztofie! Na mily Bog! Ja sie nie wysmiewam, ja tylko zdumiony pytam?
Jest jakis znaczek na to? Ja wiersze deklamowalem na akademiach ku czci
rewolucji pazdziernikowej i spiewalem, ze "naszym zadanie budowac socjalizm". We
Wroclawiu takie ulice poznikaly i zaczelo sie robic zamieszanie. Skad, u diabla,
moglem wiedziec, jak jest w malych miasteczkach? A mojej Ucie tego typu brak
pospiechu w zmianach bardzo sie spodobal. Widocznie gospodarze miasta uznali, ze
pieniadze sa gdzies indziej bardziej potrzebne.

Irek

62. Data: 2001-09-29 18:34:55

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

.......> Alez, Krzysztofie! Na mily Bog! Ja sie nie wysmiewam, ja tylko
zdumiony pytam?

Gdy podaje swój adres do np firm czy instytucji z kraju, czesto spotykam sie
z czyms
z pogranicza rozbawienia i zaciekawienia. Uwazam, ze Twoja i innych reakcja
jest podobna.
Nie mam tego nikomu za zle bo rozumiem niecodziennosc sprawy. Tobie i
Jerzemu na dowód, ze jestem spokojny :-) i wyrozumialy :-) i nikomu nie mam
za zle dodam, ze kolejna ciekawa ulica to "Rewolucji Październikowej".
Jestem trochę lokalnym patriotą więc informuję o tym nie całkiem chętnie
:-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

63. Data: 2001-09-29 19:12:35

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
..........> > (ktos juz kiedys pisal, ze Orzysz to miasto sadystyczne,
> UWAGA!!!
> Krzysztofie! Przekraczasz granicę dopuszczalnych nadużyć, to jest twoja
> nadinterpretacja.

Napisałem to, aby usprawiedliwić trochę tą miejscowość. Sądziłem, zresztą,
że napisałeś to w aspekcie karnego oddziału. Jeżeli teraz piszesz, ze
chodziło o co innego to jest to dla mnie nowość.
Nie będę dochodził sedna bo sprawa nie w temacie grupy.

> Miałem "cichą" nadzieję, że w czasie spotkania na Woli zaczęliśmy tkać
> "nić" porozumienia.
> Popełniam błąd w ocenie Ciebie?

Twój błąd, Twoja sprawa :-). Nie sądź, że odpowiem Ci: już będę grzeczny
tylko nie zmieniaj o mnie dobrego zdania :-).

O sadystycznym mieście dodałem bez emocji i bez wrogości. Tak jak napisałem.
Trochę, aby wybielić Orzysz. Złą sławę miasto to zawdzięcza decyzjom
generałów z... no skąd? No dobra, zapomniałem jak nazywa się to miasto :-).

> A tu uogólniając ubliżasz, chociażby stałym mieszkańcom.

Myślę, że nie było to ubliżanie. Raczej, pewne pretensje za obarczenie nas
złą sławą. Na wszelki wypadek przepraszam mieszkańców. Lubię, czasami,
pochodzić po centrum.

> jest też tam i plan miasta ale, opisanych ulic niestety mało i ogrodu nie
> widać, niestety.

Bo plan stary, nieaktualny.

>kto chce aby mieszkańcom
> żyło się lepiej.
> Kto to taki?

Wiadomo, burmistrz i SLD :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to (bezpartyjny)
P.S. Starczy już o Orzyszu. Przepraszam za nie na temat.

64. Data: 2001-09-29 20:08:38

Temat: Re: 'Ofiarom przemocy A.D. 2001'
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
........> Myślę że nie ma co się "bawić " w zbieranie złotówek na drzewo,

Droga Jago!
Myślę, że właśnie owe zbieranie jest w całej sprawie najważniejsze.
Chociaż takie jest moje zdanie, jestem za tym, aby stało się w/g Twojej
propozycji. Chyba także dlatego, że zbyt często w tym wątku miałem zdanie
odmienne :-).

> potrwa. Tyle osób, ile przyjedzie, sfinansuje drzewo. Ci natomiast którzy
> nie będą mogli się stawić i prześlą pieniądze do Ciebie, zasponsorują
napis
> w kamieniu, a to już będzie można zrobić o każdej porze roku.

Nie przewiduję zebrania kwoty, która pozwoli zlecić wykonanie napisu na
kamieniu. Może ktoś z grupy potrafi to zrobić? Nie musi to być pięknie,
raczej surowo.
Piotr Poznański proponuje napis 'Ofiarom przemocy A.D. 2001'
Mnie to się podoba, a Wam?
Może Rafał znajdzie trochę czasu na ujęcie tego na stronie grupy?. Gdyby
Magda Basset zechciała przyłączyć się do sprawy to przydałaby się jakaś
grafika na tą stronę? Przypomnę, że emblemat w jej wykonaniu "wisi" na
stronie głównej, witryny naszej grupy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

65. Data: 2001-09-30 20:39:58

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Krzysztof

Chyba także dlatego, że zbyt często w tym wątku miałem zdanie
odmienne :-).
:-) http://ogrod.to.jest.to

Nie badz taki skromny ,nie przypominam sobie watku w ktorym miales zdanie
podobne z grupa.
Twoje zdanie ,to Twoje zdanie....
Nawet r.......n zmieniles :-)))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

66. Data: 2001-10-01 10:41:28

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Twój błąd, Twoja sprawa :-). Nie sądź, że odpowiem Ci: już będę grzeczny
> tylko nie zmieniaj o mnie dobrego zdania :-).
Nie musisz być grzeczny [a co myślę to myślę], nie tego oczekuję, tylko
nie posądzaj mnie o niecne czyny jeśli nie wszystko przeczytałeś, ja
chciałem ci tylko pomóc ale fakt, ze wyszło to jakoś niezręcznie.

> [...]
> Trochę, aby wybielić Orzysz. Złą sławę miasto to zawdzięcza decyzjom
> generałów z... no skąd? No dobra, zapomniałem jak nazywa się to miasto
Moskwy?

[...]
> Wiadomo, burmistrz i SLD :-).
Tylko? A zdaje się, że na twojej stronie widziałem "troskę" o miasto.
pozdr. Jerzy

67. Data: 2001-10-01 16:46:27

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w

> Twoje zdanie ,to Twoje zdanie....
> Nawet r.......n zmieniles :-)))

refren?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

68. Data: 2001-10-01 18:12:15

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:

> [...]
> Magda Basset zechciała przyłączyć się do sprawy to przydałaby się jakaś
> grafika na tą stronę? Przypomnę, że emblemat w jej wykonaniu "wisi" na

Bardzo chetnie. Prosze dac znac dokladnie co i zaraz wykonam.
Magdalena Bassett

69. Data: 2001-10-02 15:34:53

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego pozwolilam sobie na wyslanie wiekszej ilosci znaczkow,
chociaz teraz zastanawiam sie, czy nie zostane zle zrozumiana.
Wczoraj te znaczki wyslalam dosc spontanicznie, rano mialam juz watpliwosci.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Krzysztof Marusiński napisał(a) w wiadomości: <9p5bgk$juk$6@news.tpi.pl>...

70. Data: 2001-10-02 17:25:36

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości news:9p9h05$lf1
..........>ja
> chciałem ci tylko pomóc ale fakt, ze wyszło to jakoś niezręcznie.

Dobrze wyszło. Jeżeli chciałeś żeby wyszło dobrze, to ja to tak odczytuje.
Nie widzę żadnej niezręczności. No, może z mojej strony.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Re: F_U_C_K chicks waiting for you! Our X-X-X adult site is free, check it out!9PL1YmUytzrVd
lawenda
Deren wielkowocowy
Pod wrazeniem
Bardzo wazna wiadomosc