???

11. Data: 2013-09-11 12:18:33

Temat: Chamstwo.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Sep 2013 02:49:20 -0700 (PDT), z...@w...pl napisał(a):

Powiem tak: chamstwo, jakie mnie tutaj spotyka zupełnie BEZ POWODU,
sprawiło że opuszczam tę grupę. Wydawać by się mogło, że zwyczajna uwaga na
temat poprawności jezykowej, napisana bez żadnych obraźliwych podtekstów,
powinna się u inteligentnego i normalnego człowieka spotkać ze zrozumieniem
lub przynajmniej z refleksją, w zadnym wypadku nie z agresją - tymczasem
zostałam tak po prostu, z mety, niezasłużenie, potraktowana "szambem" i
"smrodem". Mam to gdzieś oczywiście, bo osoby które to zrobiły mam za nic -
jednakże żegnam Państwa, bo ta grupa wbrew swej nazwie gości w osobach tych
nie zamiłowanych ogrodników, ale pospolite uliczne chamstwo, niezdolne
przyjąć zwykłego ludzkiego języka, porozmawiać merytorycznie ani niczego
się nauczyć, żeby skorygowac własne braki i brak obycia z językiem
ojczystym, bo już nawet nie wspomnę o obyciu w sensie ogólnym.
Tych chamów nie żegnam, im mówię tylko "spadówa" - to chyba powinni
zrozumieć. Resztę Grupowiczów z przykrością żegnam.

12. Data: 2013-09-11 12:28:36

Temat: Re: Chamstwo.
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 12:18, Ikselka pisze:
> Powiem tak: chamstwo, jakie mnie tutaj spotyka zupełnie BEZ POWODU,
> sprawiło że opuszczam tę grupę.
Błądzą wszyscy, ale nie ja.
Polecam do przeczytania książkę pod takim właśnie tytułem:
http://www.empik.com/bladza-wszyscy-ale-nie-ja-arons
on-elliot-tavris-carol,prod4410057,ksiazka-p
Dostępna jest też w sieci w .pdf
JAcek

13. Data: 2013-09-11 18:34:36

Temat: Re: ???
Od: skrybaogrodowy <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 5 września 2013 21:10:37 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Nie mylisz się.
>
> Pozdrawiam ekologicznie Ja...cki

Witaj.
Możesz zdradzić cóż to za odmiana, tak odporna na choroby?
Może stosujesz jakieś eko-mikstury?

Pozdrawiam z zaciekawieniem
skryba

14. Data: 2013-09-11 19:57:47

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrybaogrodowy" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Możesz zdradzić cóż to za odmiana, tak odporna na choroby?
> Może stosujesz jakieś eko-mikstury?

Hejka. Nie zdradzę bo sam nie wiem. Ta odmiana była uprawiana przez męża
siostry mojej babci kilkadziesiąt lat temu na skalę handlową.
Nie stosuję żadnych wspomagaczy a wręcz traktuję po macoszemu.
Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

15. Data: 2013-09-11 22:52:17

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 18:34, skrybaogrodowy pisze:
(...)

> Witaj.
> Możesz zdradzić cóż to za odmiana, tak odporna na choroby?
> Może stosujesz jakieś eko-mikstury?
>
> Pozdrawiam z zaciekawieniem
> skryba

Nie wszędzie ta odmiana dobrze się trzyma bez oprysków.
U mnie jest w dobrej kondycji, według mnie, dzięki opryskom oraz
sprzyjającej pogodzie, bo w zeszłym roku
jagody zrobiły się częściowo "szarawe" pod koniec dojrzewania.
Dlatego w tym roku kilka krotnie stosowałam chemię.
Oczywiście na wszystkie odmiany.

Krycha.
--
,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
człowiekiem."

16. Data: 2013-09-12 07:16:57

Od: z...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 11 września 2013 19:57:47 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> [...]
>
> siostry mojej babci kilkadziesiąt lat temu na skalę handlową.
>
> Nie stosuję żadnych wspomagaczy a wręcz traktuję po macoszemu.

Będziesz je ciął przed końcem lutego?
Czy na kilka sztobrów mógłbym liczyć?
Oczywiście pokryję pełne koszty związane z przesyłką.

Pozdrawiam z nadzieją
skryba

17. Data: 2013-09-12 09:13:07

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Będziesz je ciął przed końcem lutego?

Hejka. Jak mi przypomnisz. :-)

> Czy na kilka sztobrów mógłbym liczyć?

Mógłbyś. ;-)
Pozdrawiam wegetatywnie Ja...cki

18. Data: 2013-09-12 12:20:12

Od: z...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 12 września 2013 09:13:07 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:

> Mógłbyś. ;-)

Super. Przypomnę się w lutym.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

19. Data: 2013-09-12 16:03:07

Od: "Bereza" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 11 Sep 2013 02:49:20 -0700 (PDT), z...@w...pl napisał(a):
>

> Powiem tak: chamstwo, jakie mnie tutaj spotyka zupełnie BEZ POWODU,
> sprawiło że opuszczam tę grupę.

daj spokój,
żyjąc w Polsce trzeba mieć grubą skórę...

BK

20. Data: 2013-09-16 19:21:36

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-06 11:53, Ikselka pisze:

> Dokładnie :-)
> Jest co zbierać :-D

U mnie niestety ta praca to głównie wywalanie całych kubłów pomidorów na
śmieci - gniją na potęgę:-( .

Bociany odleciały
dynia olbrzymia
Pada u was?