???

21. Data: 2013-09-16 19:22:54

Temat: Re: Chamstwo.
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 12:18, Ikselka pisze:
> [...]
> "smrodem". Mam to gdzieś oczywiście, bo osoby które to zrobiły mam za nic -
> jednakże żegnam Państwa, bo ta grupa wbrew swej nazwie gości w osobach tych
> nie zamiłowanych ogrodników, ale pospolite uliczne chamstwo, niezdolne
> przyjąć zwykłego ludzkiego języka, porozmawiać merytorycznie ani niczego
> się nauczyć, żeby skorygowac własne braki i brak obycia z językiem
> ojczystym, bo już nawet nie wspomnę o obyciu w sensie ogólnym.
> Tych chamów nie żegnam, im mówię tylko "spadówa" - to chyba powinni
> zrozumieć. Resztę Grupowiczów z przykrością żegnam.

I co, znowu tryumf prostactwa nad intelektem i kulturą? Czy zdarzył się
kiedykolwiek przypadek żeby człowiek kulturalny pokonał chama? I
przecież tak na dobrą sprawę chamstwo tego usera zwalnia Ciebie osobę
kulturalną z odpowiadania na jego zaczepki.

22. Data: 2013-09-23 09:07:39

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na złość babci odmrożę uszy?
E, nie wygłupiaj się, weź na wstrzymanie...

23. Data: 2013-09-24 13:16:47

Od: Wędrowniczek <n...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup

>Na złość babci odmrożę uszy?
>E, nie wygłupiaj się, weź na wstrzymanie...

Jak każda grupa dyskusyjna - ta również podlega ewolucji
(także jej uczestnicy) według jednakowego schematu.
Typowy przykład to losy XL-ki.
Miłość się wypala, zaangażowanie i ambicja też, co tam jakaś grupa
w necie, a tym bardziej jakiś tam subskrybent.
No szkoda, że tak jest, ale cóż...

--
Wę-ek

24. Data: 2013-10-07 10:20:22

Temat: Re: ???
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Najem się w tym roku winogron z Twojej sadzonki.

Hejka. U mnie też wyjątkowy urodzaj w tym roku. Przypomniało mi się moje
dzieciństwo kiedy dosłownie obżerałem się tymi winogronami.
Pozdrawiam obficie Ja...cki

25. Data: 2013-10-07 21:13:40

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-07 10:20, Dirko pisze:
> [...]
>>
> Hejka. U mnie też wyjątkowy urodzaj w tym roku. Przypomniało mi się
> moje dzieciństwo kiedy dosłownie obżerałem się tymi winogronami.

W obliczu innych dojrzewających odmian w tym czasie, z tej zrobiłam sok.

Pozdrawiam Krycha.
--
,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
człowiekiem."

Bociany odleciały
dynia olbrzymia
Pada u was?