0-18 lat-150.000 złotych

41. Data: 2005-08-10 15:58:05

Temat: Re: 0-18 lat-150.000 złotych
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):
> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jaka to TV?

Pewnie znowu TVN Style ;-)

Ewa

42. Data: 2005-08-10 16:37:08

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Pewnie znowu TVN Style ;-)

A gdzieżby, nie mam satelity ani kablowki. Żeby nie dzieci i ich dobranocki,
to w ogole wywaliłabym to zbędne pudło.

Justyna,
Iza (12), Marcin (8)

43. Data: 2005-08-10 18:28:44

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Tak. Nie jesteś podobna do mnie. Ma jakies paskudne geny, marnie im
> crossig-over wychodzi i geby się mało różnią.

No fakt.
Ja to przynajmniej "pomieszana jestem" - na upartego się mogę wyprzeć ;)

Eulalka

44. Data: 2005-08-10 19:22:07

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:ddcrq4$rr$2@localhost.localdomain,
krys <k...@p...onet.pl> napisał/a:

> Ja też nie. Jeszcze dla drugiego to chociaz po pierwszym cos zostało.

Dokładnie. Dlatego szybko drugie załatwiałam. ;-)

> Z tej czy innej, ja tam zbieram do kolekcji głupoty głoszone w TV. Ta
> jest druga po "w paliwie na pewnej stacji było 95 % wody";-))

A co powiesz na "naprawa promu będzie prosta, bo tam nie ma grawitacji"?

Pozdrawiam
Tatiana
--
Łączcie się, łączcie piękne ciała!
Wam rozkosz i Wam chwała

45. Data: 2005-08-10 19:23:49

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:6gadw6037jjj$.dlg@franolan.net,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał/a:

> Nie narzekam, uchowaj. Mieszkam tu od zawsze. Mamusi eksmitować nie
> planowałam nawet bez aktu notarialnego.

Ale mamusia chciała sie zabezpieczyć na wypadek jakby ci cos na mózg nagle
padło i zmieniełabyś zdanie. I ja jej się nie dziwię. Zresztą w takiej
sytuacji płacisz mniejsze podatki, bo dostajesz mocno obciążoną
nieruchomość, dodatkowo jakbyś pozaciągała kredyty, to dopóki zyje mamusia
komornik Ci niegroźny. Tylko żaden normalny bank kredytu nie da...

Pozdrawiam
Tatiana
--
Wielu powstało z gliny, z której trudno coś ulepić.

46. Data: 2005-08-10 20:08:16

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena <t...@l...com.pl> napisał(a):

> Ale mamusia chciała sie zabezpieczyć na wypadek jakby ci cos na mózg nagle
> padło i zmieniełabyś zdanie.

Oszalałas??? Podatku za mieszkanie w ktorym mieszkam od urodzenia nie
chciałam placić!

> I ja jej się nie dziwię.

Myślę, że podobnie jak ja _nigdy_ nie miałam obaw, że matka mnie
wystawi za drzwi, oa też nie ma.

> [...]
> nieruchomość, dodatkowo jakbyś pozaciągała kredyty, to dopóki zyje mamusia
> komornik Ci niegroźny. Tylko żaden normalny bank kredytu nie da...

Wyjaśnij, moze byc na priva. Nie mam obciążonej hipoteki.
Dom jest przepisany na mnie, ja mam dba c o mamcię i już.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

47. Data: 2005-08-10 21:52:01

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:za0v70pcceuo.dlg@franolan.net,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał/a:

> Oszalałas??? Podatku za mieszkanie w ktorym mieszkam od urodzenia nie
> chciałam placić!

Co z tego, że nie chcesz płacic podatku za mieszkanie w którym mieszkasz od
urodzenia - podatek sie płaci jak sie stanie włascicielem nieruchomości, sa
kwoty i warynki do pewnych zwolnień, ale zasadniczo podatek sie płaci. Jak
babcia podaruje mi dom, w którym mieszkam z rodzicami od ich urodzenia, to
też zapłace podatek od darowizny i kwestia tego, czy tam mieszkam od
urodzenia czy nie nie ma specjalnego znaczenia.

> Myślę, że podobnie jak ja _nigdy_ nie miałam obaw, że matka mnie
> wystawi za drzwi, oa też nie ma.

Jezu, nie rób ze mnie potwora. Ja też z Ciebie nie zamierzam. Ale widziałam
już wiele spraw, gdzie darowizna kończyła się xle dla darczyńców. Nawet z
bliskiej rodzinie, gzie też się nikt nie spodziewał takiego obrotu sprawy
;-(

> Wyjaśnij, moze byc na priva. Nie mam obciążonej hipoteki.
> Dom jest przepisany na mnie, ja mam dba c o mamcię i już.

Wyjaśnic mogę gdzie chcesz. Na priva, na grupie, na wiecu, zgromadzeniu,
grillu, ognisku... Tylko co mam wyjaśnić?

Pozdrawiam
Tatiana
--
Żaden mężczyzna nie jest zainteresowany kobietą taką, jaką ona jest,
ale taką, jaką ją sobie wyobraża.

48. Data: 2005-08-10 22:13:51

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena <t...@l...com.pl> napisał(a):

> [...]
> też zapłace podatek od darowizny i kwestia tego, czy tam mieszkam od
> urodzenia czy nie nie ma specjalnego znaczenia.

To nie jest darowizna. W jakichś mocno okreslonych okolicznosciach --
własnie mieszkanie w owej nieruchomosci, bycie jedynym i
niezaprzeczalnym spadkobiercą oraz owe dożywocie płacisz podatek
minimalny. Spełniłam wszystkie warunki.

> [...]
> bliskiej rodzinie, gzie też się nikt nie spodziewał takiego obrotu sprawy

Istnieje szansa, że uduszę sąsiadkę, ale nikła ;)

> Wyjaśnic mogę gdzie chcesz. Na priva, na grupie, na wiecu, zgromadzeniu,
> grillu, ognisku... Tylko co mam wyjaśnić?

Czym obciążona jest nieruchomość. Mamusią?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

49. Data: 2005-08-10 22:14:51

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Xena" <t...@l...com.pl> writes:

> [...]
> też zapłace podatek od darowizny i kwestia tego, czy tam mieszkam od
> urodzenia czy nie nie ma specjalnego znaczenia.

Nie wszystko takie proste jest... Ale tak:

Mieszkanie mozna odziedziczyc/dostac w darowiznie w dosc szerokim
zakresie (do 110 m kwadratowych i pod warunkiem, ze sie nie ma innego)
bez placenia podatku spadkowego/od darowizn.

Ale jak mieszkanie/dom wiekszy albo obdarowany/spadkobierca juz jedno
ma, to doskonalym sposobem na nieplacenie podatku jest tzw. zniesienie
wspolwlasnosci. I to trzeba zrobic za zycia przodka...

MJ

50. Data: 2005-08-10 22:27:33

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gadali o wózku, to raz, a dwa, za taka sume to sie poloneza teraz kupuje,
> to cakiem dobrego;-)

Ja nieobyta z polską motoryzacją... ;-)

> Ale ZTCW noworodki jeszcze aut nie prowadzą.

Zakup na zaś! ;-)
I.

WITCH
Ugryzienie przez psa a odszkodowanie