0-18 lat-150.000 złotych

71. Data: 2005-08-11 12:59:42

Temat: Re: 0-18 lat-150.000 złotych
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Tak, w porównaniu. Jednak sama w sobie kąpieluszka wodę musi chłonąć, bo
> inaczej to siuśków też by nie przyjmowała. :-) Więc z logicznego puntu
> widzenia, wypowiedź p. Tadli była bez sensu po prostu.

Rozumiem Twój tok myślenia oczywiście, ale to IMO czepialstwo :-).

Ewa

72. Data: 2005-08-11 13:56:09

Od: "JaBa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Statytycznie rzecz biorąc w kasynie masz większe szanse...

a ile wiecej przyjemnosci ;-)

podobno wyscigi konne tez stwarzaja nadzieje...
(ale moze ja sie za duzo Chmielewskiej naczytalam :P )

JaBa, z duszyczka hazardzisty

73. Data: 2005-08-11 14:10:21

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:ddfdd5$5mn$1@news.onet.pl,
Marchewka <M...@b...pl> napisał/a:
> Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
> wiadomości news:dde1hj$aqb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Siuśki (poza organicznymi elelmentami przemiany materii) się składają
> z wody. :-)

Z czrgo składają się siuski, to tak mniej więcej wiem, tego mi nie trzeba
objasniac.
Znaczy ta pielucha wchłania siuski rozumiem a nie wchłania wody z basenu?
Bo wyobrażałam sobie ją jako raczej jakies ceratowe majteczki nie
pozwalające wydostać sie siuskom i kupkom do basenu.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Miłość zaczyna się wtedy,
gdy szczęście drugiej osoby jest ważniejsze niż twoje.

74. Data: 2005-08-11 17:55:20

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:1iooun8t7176f$.dlg@franolan.net,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał/a:

> Juz rozumiem, sprawdzę ten zapis, a poki co pędze szukać kto mi da
> kredyt, bo chciałabym byc swiadkiem licytacji owej nieruchomości z
> rzeczoną mamusią ;)

Daj znac kiedy sie odbędzie ten cyrk, to przyjadę i może kupię, jak mi sie
mamusia spodoba ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Nie ma złej pogody. Jest tylko nieodpowiednia odzież.
/William James/

75. Data: 2005-08-11 18:06:46

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena <t...@l...com.pl> napisał(a):

> Daj znac kiedy sie odbędzie ten cyrk, to przyjadę i może kupię, jak mi sie
> mamusia spodoba ;-)

Pewnie Ci sie spodoba... Ale ona jak i ja, zyskuje przy bliższym
poznaniu (hue hue hue).

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

76. Data: 2005-08-12 09:59:53

Od: "jan paszek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

77. Data: 2005-08-12 10:36:53

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem Twój tok myślenia oczywiście, ale to IMO czepialstwo :-).

Czysta forma! :-) Nie lubię baby, a takich mundrości sieje w swym żałosnym
programie znacznie więcej.
I.

78. Data: 2005-08-12 10:40:28

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:ddfo5c$7as$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Znaczy ta pielucha wchłania siuski rozumiem a nie wchłania wody z basenu?

No, właśnie skoro wchłania siuśki (taka rola pieluch ;-)), to i wodę musi.

> Bo wyobrażałam sobie ją jako raczej jakies ceratowe majteczki nie
> pozwalające wydostać sie siuskom i kupkom do basenu.

Nie, podobny materiał (na macanego), co zwykłe pieluszki, tyle tylko, że
jakoś tam udoskonalony, bo chłonność mają chyba jednak mniejszą, niż zwykłe
pampery. Ale nadal wchłaniają niezłą część basenowej H2O. :-)
I.

79. Data: 2005-08-12 10:42:05

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ddhu80$q2v$1@news.onet.pl>
Marchewka <M...@b...pl> pisze:

> No, właśnie skoro wchłania siuśki (taka rola pieluch ;-)), to i wodę
> musi.

Niekoniecznie.
Może być tak skonstruowana, że wchłania tylko siuśki od wewnątrz, a wody z
zewnątrz nie.

--
PozdrawiaM
[kiedy Ty w końcu przyjeżdżasz?]

80. Data: 2005-08-12 10:58:40

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> W wiadomości <news:ddhu80$q2v$1@news.onet.pl>
>
> Niekoniecznie.
> Może być tak skonstruowana, że wchłania tylko siuśki od wewnątrz, a wody z
> zewnątrz nie.

Wchłania także wodę. Młodej kąpieluszka po zajęciach na basenie jest
wypelniona, jak żaden inny pamper. Po 30 miutach w basenie nie może
naprodukować aż tyle siuchów. Pisałam już wcześniej o tym.

> [kiedy Ty w końcu przyjeżdżasz?]

Bóg jeden raczy wiedzieć. ;-) Najprawdopodobniej w przyszły weekend - 20/21.
Bardzo tęsknisz? ;-))
I.

WITCH
Ugryzienie przez psa a odszkodowanie