0 faq

1. Data: 2003-02-14 21:05:37

Temat: 0 faq
Od: "art" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witamy w grupie pl.rec.kuchnia &#8211; najsympatyczniejszej i najsmaczniejszej
grupie
internetowej!
Grupa posiada swoja strone internetowa: http://www.kuchenna.host.sk , której
autorka i gospodynia jest Bozenka z Wilna. Tam dowiesz sie wszystkiego, co
najwazniejsze o historii grupy, poznasz grupowe przepisy, mozesz obejrzec ga(r)
lerie, a takze wskazówki, czego nie nalezy czynic, bo wzbudza powszechna
niechec, a za co moze nawet spotkac lincz :).
Zanim zapytasz o przepis na: kurczaka KFC, pizze (szczególnie jak w Pizza Hut),
gofry, tiramisu, golonke, zeberka, bogracz, biszkopt, murzynek, racuchy
(chociaz racuchy to calkiem inna historia...), koniecznie zajrzyj na strone:
http://groups.google.com/groups?q=pl.rec.kuchnia
Tam znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba, a nawet wiecej!
Oto metryka naszej grupy, ktora zawdzieczamy Magdalenie Bassett:
pl.rec.kuchnia - Uroki kuchni i rozkosze podniebienia - Grupa niemoderowana.
Bedziemy rozmawiac jak sobie mozna zrobic cos ciekawego do jedzenia i picia, co
jest godne polecenia a co nie, gdzie mozna zjesc dobrze (restauracje, bary,
fast foody, itp.), gdzie lepiej nie wchodzic zeby nie skonczyc na toksykologii.
Nie bedziemy gadac o "dupie marynie". Grupa bedzie dla tych których bedzie to
interesowac, niekoniecznie szefów kuchni.... Podobnych grup nie ma...
W grupie zabronione jest przesy?anie spamów i jakichkolwiek og?oszen nie
zwiazanych scisle z tematyka grupy.

Niepowtarzalna atmosfera jest atutem grupy, którego nie zastapia Ci wszystkie
ksiazki kucharskie swiata!
Pozdrawiamy i zyczymy smacznego!

Pozdrawiam,
AniaR - PO NW prk :)))

1. Data: 2003-02-14 23:17:36

Temat: Re: 0 faq - jest !
Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "art" <n...@m...com> napisał w wiadomości

> Witamy w grupie pl.rec.kuchnia &#8211; najsympatyczniejszej i
najsmaczniejszej grupie
> internetowej!
=====
wyszlo ! udalo sie !!
jest FAQ !!! gratulancje !!

aha, z l z kreska (jak Lotwa) robi sie znak zapytania.
pzdr.
:)))

--
Zowisia2 < mailto:zowisia2[]poczta.gazeta.pl >
w adresie wstaw @ / usuń []

1. Data: 2003-02-14 23:23:58

Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ze zapytam...
co oznaczaja znaki "&#8211", ktore od poczatku tego
tematu widze po slowie "kuchnia"?

Iris

1. Data: 2003-02-14 23:37:59

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Feb 2003 00:17:36 +0100, "Zowisia" <z...@p...onet.pl>
wrote:

>U?ytkownik "art" <n...@m...com> napisa? w wiadomo?ci
m...

>najsmaczniejszej grupie
>=====
>wyszlo ! udalo sie !!
>jest FAQ !!! gratulancje !!
>
>aha, z l z kreska (jak Lotwa) robi sie znak zapytania.
>pzdr.
>:)))

Tekst poprawiony...bez polskich znakow...
;-)
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-02-15 07:13:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Feb 2003 00:23:58 +0100, "Iris" <i...@t...pl>
wrote:

>Przepraszam, ze zapytam...
>co oznaczaja znaki "&#8211", ktore od poczatku tego
>tematu widze po slowie "kuchnia"?
>
>Iris

to taki szyfr prawie masonski - zlap sie za chochle albo co
:))))))))))))))))
Pierz, kobieta pelna
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-15 09:14:42

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ze zapytam...
> co oznaczaja znaki "&#8211", ktore od poczatku tego
> tematu widze po slowie "kuchnia"?
>
> Iris

Naprawde nie wiem... Chyba jakis znak formatowania z Worda (wstepna wersje
pisalam w wordzie). Normalnie tego w tekscie nie widac, dopiero po wyslaniu
sie pojawia. Probowalam usunac, nawet napisalam cale zdanie od poczatku i
myslalam, ze poskutkowalo... Moze sprobuj cos z tym zrobic, Art?

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-15 18:15:07

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:23qr4v4itubk6hcosuoo7f7bvv4ll7phne@4ax.com...
> [...]
> wrote:
>>
> to taki szyfr prawie masonski - zlap sie za chochle albo co

ROTFL
Krysiu czy ja Ci juz kiedys milosc wyznawalam?
Ania mregata

1. Data: 2003-02-15 19:01:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Feb 2003 19:15:07 +0100, "Ana" <a...@g...pl>
wrote:

> [...]
>wiadomosci news:23qr4v4itubk6hcosuoo7f7bvv4ll7phne@4ax.com...

>ROTFL
>Krysiu czy ja Ci juz kiedys milosc wyznawalam?

niejednokrotnie, ale czy na publicznym forumie to nie jestem
zupelnie pewna ;)))))

Pierz "ta od Ani"
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-15 19:17:27

Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana <a...@g...pl> napisał(a):
albo

> ROTFL
> Krysiu czy ja Ci juz kiedys milosc wyznawalam?
> Ania mregata

Skoro o milosci i masonerii mowa.. nie lepiej chochle
zastapic fartuchem z tau? ;))

Iris

Iris

1. Data: 2003-02-15 21:03:46

Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie pojawia. Probowalam usunac, nawet napisalam cale zdanie od poczatku i
> myslalam, ze poskutkowalo... Moze sprobuj cos z tym zrobic, Art?

Dobra!
To jak tą pizzę się w końcu robi???
Taką z Pizza Hut???
Ktoś to powie wreszcie???

pozdr,
nie ma tu mnie

Chce ugotowac pyszny kapusniak!
Kuli-cuda czyli co lubicie najbardziej
sernik nietypowy przepis
Sangria hiszpanska w jakiej temperaturze podawac i czy z lodem?
Zmarznieta i wyglodniala