1 dniowa miesiączka

1. Data: 2005-03-24 20:27:11

Temat: 1 dniowa miesiączka
Od: "jarek" <j...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zastanawiamy się w łaśnie z żoną jak można interpretować miesiączkę trwającą
1 dzień. Pojawiła się 2 dni po czasie, i trwała tak króciutko. Żona ma 33
lata i jeszcze nigdy się to nie zdażyło. Nadmienie iż staramy się o dziecko,
póki co z kiepskim skutkiem. Czy można jakoś wiązać te dwa fakty??

pozdrawiam

Jarek

2. Data: 2005-03-24 20:50:12

Temat: Re: 1 dniowa miesiączka
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 24 Mar 2005 21:27:11 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako jarek, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Czy można jakoś wiązać te dwa fakty??

Mysle ze z pewna doza ostroznosci - ale tak :)
U mnie w takiej sytuacji (okresu nie dostalam, ale czulam sie jak tuz przed
- z wszelkimi tego objawami ktore u mnie wystepouja i sa dosyc
charakterystyczne) tydzien po terminie watpliwosci wyjasnilo badanie moczu
w laboratorium ;)
Zycze podobnego jak u mnie wyniku :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2005-03-25 07:53:17

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje iść do apteki po test, powodzenia

4. Data: 2005-03-26 07:30:01

Od: "Kaśka" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dziecko,
> póki co z kiepskim skutkiem. Czy można jakoś wiązać te dwa fakty??

Witam:)

Jednodniowa miesiaczka moze byc sygnalem zaplodnienia:)
Najprawdopodobniej bedziecie mieli dziecko:) Powodzenia:)

mikroskop i ząbek
Kiedy do urologa?
Chłoniak
badania moczu... :( wyjdzie, ze ziele jaram??
Terry Schiavo bedzie znow karmiona