10 analogii pomiędzy kobietami a modemami...

1. Data: 2001-08-26 13:20:20

Temat: 10 analogii pomiędzy kobietami a modemami...
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... czyli kolejna "perełka zbiorowej mądrości Internetu":

"1. Próby połączenia zabierają całą wieczność.

2. Po pomyślnym nawiązaniu połączenia nigdy nie można mieć pewności, kiedy
połączenie zostanie zerwane.

3. Nigdy nie ma pewności, czy kolejna próba połączenia skończy się
pomyślnie.

4. Liczba parametrów potrzebnych do uruchomienia różnych modeli wprawia z
zakłopotanie nawet najbardziej wytrawnych znawców tematu.

5. Każdy model ma niepowtarzalny zestaw reguł i parametrów koniecznych do
nawiązania połączenia.

6. Standardy użytkowania zmieniają się bardzo często.

7. Prędkość komunikacji również.

8. Zawsze są bardziej zainteresowane komunikacją z kimś (czymś) takim jak
one same.

9. Kiedy już zaczną ze sobą gadać, trwa to w nieskończoność.

10. Wydanie bezpośredniego polecenia nigdy nie skutkuje."

Saulo

1. Data: 2001-08-26 14:35:30

Temat: Re: 10 analogii pomiędzy kobietami a modemami...
Od: "lukas3339" <l...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heh, tak mi sie nasunelo ze polaczenie kosztuje ( czasem trzeba pieniedzy,
czasem czego innego) :-)))))))))))))

1. Data: 2001-08-26 17:20:01

Od: "Ice" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak a modem wysokiej klasy drogo kosztuje... :P

--
Ice

Prawda jest virusem zatruwajacym nasze dusze

1. Data: 2001-08-26 18:02:08

Temat: Odp: 10 analogii pomiędzy kobietami a modemami...
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <diabo> Saulo

To i ja se coś palne :-))

Dzielimy je na wewnętrzne i zewnętrzne (peryferyjne?)

eTaTa
Cholera, a w jakiej pozycji sypiacie z modemem? :-))

1. Data: 2001-08-26 18:56:31

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

diablo zaatakował;):
>... czyli kolejna "perełka zbiorowej mądrości Internetu":

>"1. Próby połączenia zabierają całą wieczność.(...)
cóz to się dzieje na kochanym psp?
czyżby wszyscy panowie zabrali się za analize psychiki kobiecej;)?
wcale nie jesteśmy takie złe!
nie trzeba nas straszyć pokemonami
porównywać do modemów
pisać o nas testów
chociaz z drugiej strony, to świadczy o tym ze Wam wciąz po główkach
chodzimy...
nic dziwnego!
cóz byście bez nas zrobili?
:)))))))))))))
pozdrowionka
agnieszka (guniek)(dumnus kobietus)

1. Data: 2001-08-26 19:09:12

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
> agnieszka (guniek)(dumnus kobietus)

Jestem

(homo sapiens)

rączki całuje

i pozdrawiam :-))))
eTaTa

1. Data: 2001-08-26 22:28:26

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9mb1hu$nve$...@n...tpi.pl, lukas3339 at l...@k...pl
wrote on 26-08-01 16:35:

> Heh, tak mi sie nasunelo ze polaczenie kosztuje ( czasem trzeba pieniedzy,
> czasem czego innego) :-)))))))))))))

I vice versa!
Ameryki nie odkryles:)))
Joanna

1. Data: 2001-08-26 23:23:55

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-27 04:13:30

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ... czyli kolejna "perełka zbiorowej mądrości Internetu":
>

> "1. Próby połączenia zabierają całą wieczność.

ciach, ach jakie stare... dodaj ciagniecie druta.

1. Data: 2001-08-27 09:07:35

Od: b...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Ice <j...@w...pl> naskrobal:

> Tak a modem wysokiej klasy drogo kosztuje... :P

same lacza dzielimy takze na komutowane i stale.
Do stalych sa drozsze modemy... ale przynajmniej nie trzeba placic za czas
polaczenia. :)

--
,,Software is like sex, it's better when it's free''

Gdzie joga na Slasku?
książe przypływów
Desiderata {EN}
Wyjaśnienie, sprostowanie (patrz: perfekcjonizm)
szczera jak suka