10 błędów popełnianych przez kobiety w kontaktach z mężczyznami

41. Data: 2006-04-27 12:46:00

Temat: Re: 10 błędów popełnianych przez kobiety w kontaktach z mężczyznami
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
news:e2ptde$5uh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Dlaczego wy faceci zmieniacie zdanie jak rękawiczki. Z kim rozmawiacie to
> się im przypodchlebiacie.
> Kobiety potrafią być same, a Wam nie może przejść to przez myśl że kobiety
> po prostu są silniejsze psychicznie jak i często fizycznie.
> Bronicie swojego ego, ale nie za bardzo Wam to wychodzi.
> Facet bez kobiety nie jest w stanie niczego dobrze zrobić, potrzebuje
> na każdym kroku jej akceptacji by mógł trzeźwo myśleć.

Dobrze gotujesz ? Bo może byłbym zainteresowany.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

42. Data: 2006-04-27 13:10:00

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" napisał w wiadomości

> Smutnej twizie chodziło chiba o Twoje opowiadania erotyczne.

Się chciałam podroczyć w pierwszym odruchu. W drugim - "oczyma duszy"
zobaczyłam matkę stojącą nade mną i gderającą "nie szkoda ci czasu?
zajmij się czymś pożytecznym". Zastanawiające jest, jak szybko kobiety
pozwalają zdominować matkowatości i żonowatości swoją kobiecość...

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 60.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

43. Data: 2006-04-27 13:24:22

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał:

> Dobrze gotujesz ? Bo może byłbym zainteresowany.

Z trójką dzieci? Eee... :)

--
Pozdrawiam - Aicha (seksistka;))

44. Data: 2006-04-27 13:41:25

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> Z trójką dzieci? Eee... :)

Ja bardzo lubie dzieci, dlatego pytałem czy dobrze gotuje. :)

Na post op zbóju zaprosił
P.D.

45. Data: 2006-04-27 14:04:33

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza; <e2psdq$1vv$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Ha ha, szkoda że się nie widzicie moglibyście skoczyć sobie do gardła w
> tej walce o Aiche. A ja bym miała niezły ubaw.

??? Problemy z abstrakcyjnym myśleniem vel dystansem? Zaraz, zaraz,
musze poszukać - już wiem! Jesteś Kobietą!. [;))]

> Powoli dochodzę do utwierdzenia własnego przekonania o facetach którzy
> oddadzą życie za strzępek kawałka spódnicy.

Nie to, żebym chciał Aichę i Panów obrazić, ale myślisz, że oni od niej
chcą czegoś więcej, skoro walczą o strzępek Jej spódnicy?

> [...]

Flyer
--
gg: 9708346

46. Data: 2006-04-27 14:22:47

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bardzo lubie dzieci, dlatego pytałem czy dobrze gotuje. :)

Nie mam więcej pytań :)

47. Data: 2006-04-27 20:31:04

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A co do smutnej, trudno że tak niektórym się trudno skapnąć,a zwłaszcza
> piszącym tekst powyżej że smutne kobiety są po prostu nie zboczone.

Nie, nie, nie, źle nas zinterpretowałaś twizo. Kiecka Aichy była jedynie
pretekstem, tak naprawdę przygrzmociłem Pawłowi bo od dawna mu się zbierało.
Mianowicie szapner prowokacyjnie publikuje pod własnym jak sądzę nazwiskiem,
podczas gdy mi tchórzliwa natura każe się kryć za idiotycznym nickiem. Moje
motywacje da się jak sądzę przyrównać do męskiej odmiany kobiecej zazdrości o
penisa.
Pojawił się w tym wątku drugi taki cwaniaczek i czekaj tylko jak go coś złego na
mieście spotka.

Ale są to generalnie męskie sprawy, więc nie będę Ci nimi główki truł.

48. Data: 2006-04-27 20:48:06

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Facet bez kobiety nie jest w stanie niczego dobrze zrobić, potrzebuje
> na każdym kroku jej akceptacji by mógł trzeźwo myśleć.

Nie, nie, nie twizo, naprawdę nie wolno tak rozumować. Zauważ iż z godną
zazadrości wprawą wyciągnęłaś z mojej wypowiedzi wszystkie niewątpliwie
posiadane przez bazzzanta ułomności, by następnie bez pardonu przypisać je
reszcie samczego stadka. Działasz w tym momencie zgodnie ze wzorem:

bazzzant=włazidupiec -> mężczyźni=włazidupce, bo każdy mężczyzna to pijak i
włazidupiec.

Możesz się stać przez to rodzajem straszliwego kolekcjonera, który łowi męskie
wady by stworzyć we własnym umyśle archetyp zła, a następnie się z nim
utożsamić, chociaż chyba się zagalopowałem.

W każdym razie istnieje ryzoko, że opisana metoda wpływa negatywnie na Twoje
stosunki z mężczyznami/ą.

> a to jakas sugestia?

> a to świadczy głównie o zboczeniu facetów, gdyż kobiety zwykle piszą dla
> mężczyzn by spełnić ich zachcianki.

Ja się przyznaję z miejsca, jestem wesół.

49. Data: 2006-04-27 20:56:34

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" napisał:

> Ja się przyznaję z miejsca, jestem wesół.

:) To synteza antytezy? ;)))

50. Data: 2006-04-27 21:00:44

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co Ci się we mnie podoba? ;)

Aktualnie staram Ci się przypodobać, mając nadzieję na uwiecznienie w jednym z
opowiadań. Mógłbym na przykład być pierwowzorem palca serdecznego, który wprzódy
delikatnie gładzi obrzeża muszelki, w sposób przyprawiający ją o niekontrolowane
fluktuacje, by z nagła śmiałym porywem wtargnąć do jej tajemniczego, wilgotnego
wnętrza i odkryć że palec to brzmi dumnie :).

> No cóż. Widać tylko twiza miała problem z odczytaniem Twoich intencji.
> Ja te słowa traktuję zawsze jako komplement.
>

> --
> Pozdrawiam - Aicha
>
> Dozwolone od lat 18 - na liczniku 60.000:
> http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

A więc zawsze będę Ci je powtarzał kiedy będę się starał zdobyć Twoją przychylność.

(Nie)twarzowa asymetria
Jak sie zachowywac?
Zaproszenie na wykład otwarty (Opole, 26 kwietnia)
ciaza
Wpływ muzyki na codzienność człowieka