15 minut

1. Data: 2008-12-22 16:53:56

Temat: 15 minut
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Tyle czasu zajmuje mi co roku (maksymalnie) kupienie prezentow dla 3-4 osob.
W tym roku wyjatkowo wczesnie kupilem, bo zawsze robie to 24.12 okolo
poludnia.
W kolejce stalem za to ponad 20 minut, taszczac ze soba kilka ksiazek, dla
kazdego cos milego:

1. Olga Tokarczuk
2. Jerzy Pilch
3.Osiecka
4. Jedna autobiografia.

Gardze jebanym marnowaniem czasu na sranie sie z wyszukiwaniem.
Jak ktos zna dobrze druga osobe, to nie musi szukac, tylko od razu wie czego
ona moze chciec lub co sie moze jej podobac i po prostu to kupuje...
Miala byc jeszcze jedna plyta winylowa, ale zajebali mi sprzed nosa,
chuje...
--
Bluzgacz

2. Data: 2008-12-22 17:00:48

Temat: Re: 15 minut
Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message
> [...]
> czego ona moze chciec lub co sie moze jej podobac i po prostu to kupuje...
> Miala byc jeszcze jedna plyta winylowa, ale zajebali mi sprzed nosa,

mi zajmuje jeszcze mniej, kupuje na necie, nie ma wkurwiania sie, stania w
kolejce, ocierania sie o ludzi w sklepie, wylazenia na mroz z domu do
samochodu z samochodu do sklepu itd, wszystko pieknie ladnie jest
dostarczane do domu. polecam.

--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

3. Data: 2008-12-22 17:52:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> 1. Olga Tokarczuk

"Bieguni"? Doskonały wybór :)

> Gardze jebanym marnowaniem czasu na sranie sie z wyszukiwaniem.

Ja w tym roku kupowałam prezenty głównie przez internet.

Ewa

4. Data: 2008-12-22 18:07:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Miala byc jeszcze jedna plyta winylowa, ale zajebali mi sprzed nosa,
> chuje...

widzisz, są kurwa jeszcze szybsi

--
http://www.last.fm/music/max+km+trener/_/Aniele

5. Data: 2008-12-24 01:42:36

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> "Bieguni"? Doskonały wybór :)

Sie wie, zawsze dokonuje dobrych wyborow.

> Ja w tym roku kupowałam prezenty głównie przez internet.

A ja nie, bo jak kupuje ksiazki, to musze miec je w rece, przeczytac opis na
okladce, zobaczyc w srodku jak jest pisana itp.
Co innego w przypadku pozycji, ktore znam, badz spodziewam sie w 100% ich
tresci...
--
Bluzgacz

reakcje nastolatek