158 i 50 kg

11. Data: 2003-08-19 14:55:46

Temat: Re: 158 i 50 kg
Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bhtdfj$388$1@inews.gazeta.pl...

> Nie ma, zwazywszy na wage (dobra) i wiek (wciaz sie rozwijasz i dieta
> odchudzajaca moglaby rozregulowac twoj organizm). Moze basen?

basen spoko, kocham wode :-)
rower tez lubie :-)

--
Tusia i Kubusia (Busia) - 4 letnia swinka morska :-)
c...@f...onet.pl

12. Data: 2003-08-19 15:21:33

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>basen spoko, kocham wode :-)
>rower tez lubie :-)

Dobre na ladne uformowanie ud i posladkow sa rolki.
A zima - biegowki :)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

13. Data: 2003-08-19 15:51:35

Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Dobre na ladne uformowanie ud i posladkow sa rolki.
> A zima - biegowki :)
>
> Dunia
> --
> ============= P o l N E W S ==============
> archiwum i przeszukiwanie newsów
> http://www.polnews.pl

ok, dzieki !!!

14. Data: 2003-08-19 17:25:28

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <c...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> czyli zostaja mi tylko cwiczenia a nie glodowka itd... ? i ze glodowka nie
> ma sensu ?

Ma sens, jesli nie planujesz dzieci i nie przeszkadza Ci wyniszczenie
wlasnego organizmu. Moja kolezanka, obecnie w wieku 28 lat, zafundowala
sobie bezplodnosc, bo chciala byc troche szczuplejsza. Zaczela od herbalife,
jablka i jogurtu dziennie, skonczyla na anoreksji, starczej skorze i
bezplodnosci. Zaczela ze soba eksperymentowac wlasnie okolo Twojego wieku
(17 lat). Mysle, ze jogging czy jakas salsa albo flamenco powinny poprawic
Ci sylwetke (chociaz uwazam, ze niewiele wazysz). Na pocieszenie moge Ci
powiedziec, ze Twoja sylwetka dopiero sie ksztaltuje i na pewno zmieni sie
na lepsze (moja siostra z pulchnej nastolatki stala sie calkiem szczupla nie
stosujac zadnych diet, ot zgubila dzieciecy tluszczyk. Powodzenia:)

pozdrawiam
Atena

15. Data: 2003-08-20 10:39:55

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusia <c...@f...onet.pl> napisał(a):

> a ile w wieku 16 lat powinnam wazyc przy wzroscie ok. 158 ? bo ja chcialabym
> 40 kg.... odchudzalam sie i w ciagu 2 tygodni stracilam 7 kg (z 56 na 48),
> potem przytylam i teraz znow cche sie odchudzic...mialam glodowke i ostre
> cwiczenia teraz probuje z tym wszystkim walczyc i jesc normalnie, ale jak
> zaczne jednego dnia jesc normalnie to nastepnego ganie siebie w myslach....
> i tak np. od jutra postanowilam nie jesc nic znowu.... znaczy ok. 16 obiad,
> bo to musze.......

Dam Ci dobra rade. Przestan sugerowac sie tym co pisza w kolorowych pisemkach
i zwlaszcza obrazkami chudych modelek. To wirtualny, sztuczny swiat, ktory
nijak sie ma do normalnego zycia. 158cm i 50 kg to bardzo dobra waga. Ty juz
jestes szczupla. A w/g najnowszych badan chudzi ludzie wcale nie sa zdrowi.
To slepa uliczka. Poza tym , z pozycji mezczyzny, chuda kobieta jest brzydka.
PS. Duzo bym dal zeby moja zoneczka tyle wazyla. Ona na szczescie tej listy
nie czyta.

16. Data: 2003-08-20 11:23:49

Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bhvj5r$nqr$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
brzydka.
> PS. Duzo bym dal zeby moja zoneczka tyle wazyla. Ona na szczescie tej

dla mnie wydaje sie, ze 50 kg to b.duzo i ze wygladam okropnie grubo....
:( i nie widze w ogole tego, ze schudalam te ok. 7 kg, dziwne bo widza to
inni.... kolezanki, ktore mnie widzialy ostatni raz przed wakacjami.... tak
bardzo chuda to nie cche byc, ale wazyc mniej i inaczej wyglada....

--
Tusia i Kubusia (Busia) - 4 letnia swinka morska :-)

17. Data: 2003-08-20 11:45:24

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bhvloe$jsg$1@news.onet.pl,
Tusia <c...@f...onet.pl> typed:

> [...]
> dziwne bo widza to inni.... kolezanki, ktore mnie widzialy ostatni
> raz przed wakacjami.... tak bardzo chuda to nie cche byc, ale wazyc

A moze to nie jest kwestia wagi, a odpowiedniego dopasowania stroju i
dodatkow? Moim zdaniem wage masz rozsadna, pytanie brzmi jak sie rozklada
proporcja miedzy miesniami a tluszczem. Jesli wazac 50 kg przy swoim
wzroscie widzisz, ze masz gdzieniegdzie nieco tuszczyku to zamiast sie
odchudzac zacznij cwiczyc te partie ciala - odchudzone wcale nie oznacza
ladne, za to wycwiczone i jedrne - tak =] Poza tym - udaj sie do wizazystki
albo kolorystki, niech Ci dobierze kolory i stroj odpowiedni do wieku i
karnacji, nauczy Cie sztuczek kosmetycznych maskujacych rozne defekty,
doboru bizuterii i dodatkow, mysle, ze to jest Ci bardziej potrzebne niz
dieta odchudzajaca.

Pozdrawiam,
Karola

18. Data: 2003-08-20 11:52:18

Od: "Tusia" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...
> [...]
> karnacji, nauczy Cie sztuczek kosmetycznych maskujacych rozne defekty,
> doboru bizuterii i dodatkow, mysle, ze to jest Ci bardziej potrzebne niz

najbardziej interesowały by mnie cwiczenia na brzuch i uda.... bo uda ma
grube.... :( i brzuch chcialabym miec mniejszy - plaski.... a co do np.
kolorow to uwielbiam czarny :D

--
Tusia i Kubusia (Busia) - 4 letnia swinka morska :-)

19. Data: 2003-09-02 05:39:32

Od: "Akulka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy samemu nie poradze sobie z tym ? a jako 2 pyt: co jest nazywane
> anoreksja - myslenie + dzialanie w tym kierunku czy samo dzialanie ?
>
> --
> Tusia i Kubusia(Busia) - 4 letnia swinka morska :)

Witam,
Ale daliście się podejść trolowi. Nikt nawet nie zauważył, że "Tusia" mówi o
sobie w formie męsko-osobowej... Że też niektórym ludziom sprawia
przyjemność podpuszczanie innych.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Akulka

Dwóch ludzi patrzyło przez te same kraty. Jeden ujrzał kałużę, a drugi
gwiazdy.

cellulitis i dieta
Atkins- prośba o tygodniowe menu
Przyswajanie białka