15dc i plamienie

1. Data: 2006-03-31 05:06:05

Temat: 15dc i plamienie
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w 15dc zauważyłam niewielkie brązowawe plamienie. Utrzymuje się już 3
dzień. Zaczynam się martwić. Nie występują żadne dodatkowe objawy. Czy
iść do lekarza kiedy plamienie ustanie, czy lepiej teraz? a może
odczekać do następnego cyklu czy się powtórzy (pierwszy raz mi się takie
coś zdarza)? Czego to może być objaw?

Pozdrawiam,
Kasia

2. Data: 2006-03-31 09:14:24

Temat: Re: 15dc i plamienie
Od: "Dominika Korona" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

szoruj do lekarza
ja tez tak mialam, lekarz przepisal mi nospe, i zrobil mi usg, poza tym malo
wysilku, lezenie...
sio sio do lekarza

pozdrawiam
trzymam kciuki

3. Data: 2006-03-31 10:54:03

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Bierzesz tabletki???
Ja tak miałam jak brałam tabletki , mniej wiecej po 3 latach to
wystąpiło i utrzymywało sie od 15-17 dc czasem az do miesiaczki
Teraz mam przerwe i pierwszy cykl bez hormonów był super czysty i
planowy po 28 dostałam miesiączkę, ale kolejne cykle niestety znow z
plamieniem - teraz jestem 3 miesiąc bez tabletek i lekarze szukają
przyczyny - gdyż wyniki wychodzą prawidłowo
Także nie wiem co to jest - ale nie koniecznie musi być spowodowane
hormonami
Wiem ze jest b.niesprzyjemne;( (choć nic mnie nie boli)

4. Data: 2006-03-31 14:35:25

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Korona" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> szoruj do lekarza
> ja tez tak mialam, lekarz przepisal mi nospe, i zrobil mi usg, poza tym
> malo
> wysilku, lezenie...
> sio sio do lekarza
>
> pozdrawiam
> trzymam kciuki
>

> "Kasia" <k...@o...pl> wrote in message

Zdaje się, że przedmówcdzyni pisała o 15 dniu cyklu, a nie ciązy, tak więc
może to być plamienie owulacyjne. I wcale nie trzeba gnac do lekarza, tylko
przeczekać... AJ

5. Data: 2006-03-31 14:38:48

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem. Niedawno miałam robione usg i badani krwi (profilaktyczne) i
nic tam nie wyszło :(

6. Data: 2006-03-31 14:40:22

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AWJ" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Zdaje się, że przedmówcdzyni pisała o 15 dniu cyklu, a nie ciązy, tak
> więc może to być plamienie owulacyjne. I wcale nie trzeba gnac do

A ile może plamienie owulacyjne trwać?To na razie mam się nie
przejmować?

7. Data: 2006-03-31 16:21:22

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile może plamienie owulacyjne trwać?To na razie mam się nie przejmować?
Owulacji towarzyszą nieraz objawy, są to: napięcie piersi i wrażliwość
brodawek, ból w podbrzuszu po jednej lub po drugiej stronie zwany bólem
owulacyjnym, plamienie owulacyjne objawiiające się pojawieniem w śluzie
niewielkiej domieszki krwi. Trwa to kilka dni zazwyczaj. Gdyby plamienie
utrzymywało się dłużej niż tydzień, sugeruję wtedy wizytę u gina. Ale raczej
nie powinnas się martwić. Pozdrawiam AJ

8. Data: 2006-03-31 20:56:03

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo, udało mi się uspokoić mojego chłopaka bo już prawie
oszalał. Najczarniejsze wizje roztaczał, jakbym miała lada dzień umrzeć
:D

> [...]
> plamienie utrzymywało się dłużej niż tydzień, sugeruję wtedy wizytę u
> gina. Ale raczej nie powinnas się martwić. Pozdrawiam AJ

Amnesty for illegal immigrants will not happen this time.................... .
Will illegal immigrants get deported?.........Of course not.....................
Zastawka 4-płatkowa [!]
przeslanki dla artroskopii kolana
co ma serce do pierdzenia (powazne pytanie)