16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpienia

51. Data: 2016-06-11 12:08:42

Temat: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpienia
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:93zgjm5r2lfb.iou853ir9bd0$.dlg@40tude.net...

> I nadal wrzeszczą - np. w obronie Rospudy, gdzie przecież kobiety TEŻ chcą
> żyć jak LUDZIE w Warszawie :-/

> Życzmy mu może chociaż Wolności...
> :-)

Póki co- jest całkiem wolny. Niestety- tylko od rozumu

--
Chiron

52. Data: 2016-06-11 12:35:56

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-11 o 11:54, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w
> wiadomości news:575bc64a$0$22824$65785112@news.neostrada.pl...

> Gdy kobiety prały popiołem w strumieniu, takie ekolodzy jak ty
> wrzeszczAŁY, że detergenty niszczą przyrodę

:)
Jaki proces myślowy doprowadził cię do takiego wniosku?
I czemu znowu zmieniasz temat?

> Ciekawe, skąd masz taką wiedzę...

Dasz radę (chyba?) sam znaleźć jego posty.

> bzyknął cię, jak byłeś nieletni?

Nie interesują mnie twoje fantazje seksualne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

53. Data: 2016-06-11 12:37:16

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-11 o 12:01, Ikselka pisze:

> Życzmy mu może chociaż Wolności...

Nie używaj słów, których nie rozumiesz :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

54. Data: 2016-06-11 12:47:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2016 12:05:25 +0200, Chiron napisał(a):

> A tymczasem w Disneylandzie:
> http://www.antyradio.pl/Film/News/Widzowie-chca-lesb
ijskiej-ksiezniczki-Disneya

"Widzowie chcą"? - chyba lesby. LOL

55. Data: 2016-06-11 12:49:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2016 12:06:33 +0200, Chiron napisał(a):

> To już może nie jest takie oczywiste. Przecież to akcje prowadzone z
> zewnątrz

No ale przecież nie "ogniem i mieczem", lecz wszczepianiem SAMObójczych w
skutkach ideologii.

56. Data: 2016-06-11 12:52:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2016 12:07:43 +0200, Chiron napisał(a):

> W sumie zgoda...ale ten Wildstein?
>
> :-)

Dlaczego nie? - po prostu pierwszy z brzegu wśród obecnie żyjących, których
BARDZO cenię. Nie mogę podać podobnych przykładów ludzi z czasów Kolbego
czy Herberta, więc z tych czasów podaję postaci wiodące, a z "naszych"
czasów te, których działalność mam możliwość sama obserwować.

57. Data: 2016-06-11 12:52:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2016 12:08:42 +0200, Chiron napisał(a):

> Póki co- jest całkiem wolny. Niestety- tylko od rozumu

No tak, te kraty...

58. Data: 2016-06-11 13:02:04

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy Herberta, więc z tych czasów podaję postaci wiodące, a z "naszych"
> czasów te, których działalność mam możliwość sama obserwować.
Popiera "swoich"- nawet antypolaków

--
Chiron

59. Data: 2016-06-11 13:21:46

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-11 o 12:52, Ikselka pisze:

> Dlaczego nie? - po prostu pierwszy z brzegu wśród obecnie żyjących, których
> BARDZO cenię.

To wiele tłumaczy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

60. Data: 2016-06-11 14:12:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2016 13:02:04 +0200, Chiron napisał(a):

> Popiera "swoich"- nawet antypolaków

Wildstein???

Nadchodzi masowa eutanazja
Pis zawsze kłamie