| « poprzedni wątek | następny wątek » |
71. Data: 2016-06-12 08:36:03
Temat: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpieniaChiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:njgele$h8m$1@node1.news.atman.pl...
>> Chiron pisze:
>>> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
>>> news:njevor$le4$1@node2.news.atman.pl...
>>>> Chiron pisze:
>>>>> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
>>>>> news:nje1sq$nog$1@node2.news.atman.pl...
>>>>>> A dlaczego niby symetrii ma nie być?
>>>>> Bo nie ma symetrii w Naturze. Bo nie jesteśmy sobie równi. Bo
>>>>> mężczyźni i kobiety si od siebie bardzo różnią - i fizycznie,
>>>>> i psychicznie
>>>> A skutki tej asymetrii to fizyczna dominacja mężczyzn i
>>>> psychiczna dominacja kobiet.
>>>>
>>>> Jak myślisz, która z płci - w tym asymetrycznym układzie -
>>>> dominuje?
>>>>
>>>> Jakie są konsekwencje tej dominacji?
>>> Jest_DOKŁADNIE_TAK_jak_być_powinno. Dlaczego to kwestionujesz.
>>> Nie jesteś Panem Bogiem, LeoTarze
>> Panem Bogiem nie jestem, ale Świadomym Człowiekiem to i owszem. A
>> z tego wynika zapotrzebowanie na inny seks niż ten, w którym
>> psychicznie dominowała kobieta a mężczyzna robił tylko za
>> fizycznego... kominiarza. :-)
>>
>> Ja potrzebuję i poszukuję kobiety-partnerki, która będzie rozumieć
>> i będzie akceptować moje potrzeby psychiczne, które u świadomego
>> faceta są takie same jak u świadomej kobiety. Kobiety, która
>> zrezygnuje z uprawiania prostytucji (by mnie uczynić jej uległym)
>> na rzecz wzajemnego zaufania, szacunku i współpracy w miejsce
>> wyzysku.
>>
>> Czy nie rozumiesz tego, że mnie nie chodzi o symetrię fizyczną lecz
>> psychiczną? O prawdziwe partnerstwo chodzi Chironie a nie o
>> złudzenie. O wzajemne dawanie sobie poczucia bezpieczeństwa
>> emocjonalnego, miłości, oddania, szacunku... Nie da się tego
>> zrealizować dopóty, dopóki chociaż jedna ze stron próbuje
>> oszukiwać lub nie uwolniła się od kłamstwa przeszłości i chce, tak
>> jak pseud. Bolek, pozostawić przeszłość nierozliczoną. Przeszłości
>> nie da się zmienić, można ją tylko zaakceptować z całym bagażem
>> doświadczeń. Jak się dobrze tym doświadczeniom przyjrzeć to mogą
>> się one okazać... pomocne w dokonaniu dezintegracji pozytywnej
>> osoby.
> Nie wiem, czy jesteś świadomym człowiekiem. Mam powody, aby
> powątpiewać. No ale - ok. Co do reszty - pełna zgoda.
Zarzucasz, nie dowierzasz ale wykazać tego nie potrafisz mimo iż ze
wszystkim się zgadzasz. Dziwne to trochę, nieprawdaż...? A może Ty tak z
komuszego przyzwyczajenia lubisz ludzi gnoić, co?
>> To dlatego właśnie, że nie TY sam nie rozliczyłeś się ze swoją
>> przeszłością nie jesteś w stanie zrozumieć tego, że ja wcale nie
>> jestem borderline, co tak usilnie mi wciskasz.
> Proszę - pokaż - gdzie Ci to wciskam? Jeśli chodzi o mnie - to
> naprawdę wykonałem spory remanent swojej przeszłości.
Nie mam czasu na przeszukiwanie artykułów z kilku poprzednich dni by
odszukać miejsce, w którym zrzucasz mi borderline. Ale cieszy mnie
niezmiernie to, że wreszcie wziąłeś się za bary ze swoją przeszłością.
>> Ja jestem emocjonalnie absolutnie - i trwale - stabilny w
>> przeciwieństwie to tego, który 'tańczy' na krawędzi dezintegracji i
>> nie jest w stanie utrzymać się w stanie stabilnym przez dłuższy
>> okres czasu, i popada następnie w depresję, gdyż stabilność
>> okazała się nietrwałą.
> No dobrze - nie siedzę w Twojej głowie ani w sercu. Z drugiej
> strony - nie stawaj proszę jako sędzia w swojej własnej sprawie.
A kto mnie lepiej osądzi ja nie moje własne sumienie...? Tylko ono jest
moim Panem, Sędzią i Katem.
>> Podstawą mojej stabilności jest Wiedza, którą odkopałem i którą
>> zaakceptowałem, chociaż przez długi okres czasu miałem takie same
>> wątpliwości czy nie popełniam błędu jakie Ty wyrażasz obecnie.
> No ale tego nie wiesz. Zaakceptuj, że nie siedzisz w mojej głowie -
> ani w sercu
Czego nie wiem? Tego co siedzi w Twojej głowie? Czy w Twoim sercu?
Nie muszę słuchać Twojej spowiedzi i wnikać w Twój umysł by zauważyć, że
chcesz być Dobrym Człowiekiem. To jest niczym uniwersalny schemat -
KAŻDY z nas chce być Dobrym Człowiekiem.
--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
72. Data: 2016-06-12 09:18:35
Temat: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpieniaIkselka pisze:
> Dnia Sat, 11 Jun 2016 09:40:29 +0200, LeoTar napisał(a):
>> Pełna zgodność Chironie: złudna równość i złudna wolność prowadzą do
>> zagłady. Ale złudna! To gdzie odnaleźć te prawdziwe równość i wolność?
> W komunie. W komunie. Wróć!
Mylisz się. Komuna w rozumieniu marksowskim to fałsz i ułuda wolności;
podobnie jak i ułudą jest posiadanie kapitału. Prawdziwe: równość i
wolność pochodzą z wychowania w rodzinie, gdy ojciec zgodzi się na to by
syn doświadczył wszystkiego czego on (ojciec) doświadczył a matka zgodzi
się na to by córka doświadczyła tego wszystkiego czego ona (matka)
doświadczyła, w życiu ze swoim partnerem/ką. Bo nasze doświadczenia z
partnerem przeciwnej płci to nasze najważniejsze doświadczenia życiowe;
dzięki nim trwa nasz gatunek i w ogóle Życie trwa.
Wolność i równość są możliwe do osiągnięcia tylko wówczas gdy znikają
granice w dostępie do Wiedzy, gdy znikają tajemnice i dziecko może
poznać swego Boga-Stwórcę-Rodzica twarzą w twarz. Dobra po które sięga
Dziecko to dobra niematerialne chociaż uzyskujemy je przez doświadczenie
jak najbardziej materialne.
--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
73. Data: 2016-06-12 09:29:12
Temat: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpieniaW dniu niedziela, 12 czerwca 2016 09:18:41 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:
> Prawdziwe: równość i wolność pochodzą z wychowania w rodzinie, gdy
> ojciec zgodzi się na to by > syn doświadczył wszystkiego czego on
> (ojciec) doświadczył a matka zgodzi się na to by córka doświadczyła
> tego wszystkiego czego ona (matka) doświadczyła, w życiu ze swoim
> partnerem/ką.
Z Twoim talentem to możesz opowiadania erotyczne na ASSTR pisać i można
zrozumieć, że to fantastyka. Pytanie brzmi, dlaczego podajesz takie
totalnie odjechane treści w poważnym tonie na usenetowej grupie.
I jeszcze popierasz do tego bez wahania PiSs - nie dziw się, że tu Cię
większość bierze za watykańskiego zboka.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
74. Data: 2016-06-12 10:04:19
Temat: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpieniaChiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:njgf9i$1nt$1@node2.news.atman.pl...
>> Pełna zgodność Chironie: złudna równość i złudna wolność prowadzą do
>> zagłady. Ale złudna! To gdzie odnaleźć te prawdziwe równość i wolność?
>> Masz jakiś swój pomysł skoro mój tak konsekwentnie kontestujesz?
> Jeszcze raz: RÓWNOŚĆ nie jest czymś w przyrodzie... pożądanym. Nie
> występuje w niej także. No - jeśli - to jako wyjątek. To wymysł Rewolucji
> Francuskiej: "Wolność, równość, braterstwo albo śmierć". To wymysł
> masoński.
Stawiasz tezę, której nawet nie próbujesz udowadniać uznawszy ją za
PEWNIK, że RÓWNOŚĆ jest w Przyrodzie niepożądana. Spójrz jednak na to
inaczej: Nierówność prowadzi do walki, a walka do zagłady To, że Ty nie
potrafisz sobie wyobrazić świata bez nierówności i - w konsekwencji -
bez walki wcale nie oznacza, że taki świat może istnieć i może
funkcjonować znacznie lepiej od tego świata, do którego Cię
PRZYZWYCZAJONO. Jesteś niewolnikiem przekonań własnych rodziców gdyż to
oni kształtowali Twój świat gdy byłeś dzieckiem.
> Ty zaś piszesz o równości jako o czymś - takim wspaniałym, takim "dobrym
> samym w sobie". Dla mnie to kompletna brednia.
>
> WOLNOŚĆ - no cóż - piszesz o jakiejś "złudnej wolności". Mnie chodzi o
> uświadomioną wolność. Tylko taka jest prawdziwa. Możliwa - tylko
> dla... mistrzów. Choć pewno większość ludzi odczuwa ją po swojemu.
Nie ma Wolności bez Równości i vice versa. Nie ma też wolności duchowej
bez wolności materialnej, a skoro nie ma wolności duchowej bez wolności
materialnej to nie ma również równości duchowej bez równości materialnej.
Nie można tez 'uświadomić' sobie wolności i nie utrwalić jej w
doświadczeniu materialnym, gdyż taka wolność będzie złudną i nietrwałą,
będzie wolnością, o którą trzeba będzie cały czas walczyć i walczyć.
Taką tezą namiętnie posługują się neoliberałowie, którzy dla osiągnięcia
(wywalczenia sobie) wolności gnębią innych ile się tylko da. Taka
wolność istotnie złudną i ulotną jest i trzeba o nią cały czas walczyć
marnując życie.
A co do dostępności wolności tylko mistrzom... No cóż jeszcze jeden
dowód na to, że akceptujesz nierówności między ludźmi i uważasz, że
postać guru to nieodzowny element składowy społeczeństwa. A stąd juz
niedaleka droga do tego by powołać Fuhrera no bo jak zapobiegniesz walce
między różnymi guru o to który z nich ważniejszy? A może Ty sam
chciałbyś być guru...? ;-)
--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
75. Data: 2016-06-12 10:14:35
Temat: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpieniaIkselka pisze:
> Dnia Sat, 11 Jun 2016 11:44:35 +0200, Chiron napisał(a):
>> WOLNOŚĆ - no cóż - piszesz o jakiejś "złudnej wolności". Mnie chodzi o
>> uświadomioną wolność. Tylko taka jest prawdziwa. Możliwa- tylko
>> dla...mistrzów. Choć pewno większość ludzi odczuwa ją po swojemu.
> Pewnie tak, jak LeoTar, który uważa się za świadomego - a równocześnie nie
> czuje się wolny. Ciekawe, bo przecież powinien, jeśli jest rzeczywiście
> świadomym człowiekiem.
Iksi, czy Ty umiesz czytać, czy tylko wyobrażasz sobie że czytasz ze
zrozumieniem? Gdzie ja napisałem, że nie czuję się człowiekiem wolnym?
Nie wiem czy robisz to celowo czy też z nieświadomości ale zachowujesz
się czasem po chamsku...
> Człowiek świadomy, nawet uwięziony, jest jedynym naprawdę Wolnym. I to nie
> jest żaden slogan, bo istnieją obiektywne przykłady takich ludzi - vide
> (najbliżej nas) choćby Kolbe, Popiełuszko, Herbert, a ze współczesnych nam
> np Bronisław Wildstein i in. podobni mu. Tacy ludzie walczą o wolność, ale
> nie dla siebie, lecz właśnie dla nieświadomych - bo to im jest potrzebna ta
> "wolność bez krat", innej wszak ani pojąć, ani mieć nie mogą. Jak np Lis.
Czyżbyś ustawiała mnie w opozycji do tych świetlanych postaci a
zrównywała z fałszywym Lisem?
--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
76. Data: 2016-06-12 10:19:16
Temat: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpieniaChiron pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:1nzcnln3eycvn.1xclponbny9ct$.dlg@40tude.net...
>> Dnia Sat, 11 Jun 2016 12:07:43 +0200, Chiron napisał(a):
>>> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
>>> news:1tezy0051h3ul.1uhjer4ryrksr.dlg@40tude.net...
>>>> Dnia Sat, 11 Jun 2016 11:44:35 +0200, Chiron napisał(a):
>>>>> WOLNOŚĆ - no cóż - piszesz o jakiejś "złudnej wolności".
>>>>> Mnie chodzi o uświadomioną wolność. Tylko taka jest
>>>>> prawdziwa. Możliwa - tylko dla... mistrzów. Choć pewno
>>>>> większość ludzi odczuwa ją po swojemu.
>>>> Pewnie tak, jak LeoTar, który uważa się za świadomego - a
>>>> równocześnie nie czuje się wolny. Ciekawe, bo przecież
>>>> powinien, jeśli jest rzeczywiście świadomym człowiekiem.
>>>> Człowiek świadomy, nawet uwięziony, jest jedynym naprawdę
>>>> Wolnym. I to nie jest żaden slogan, bo istnieją obiektywne
>>>> przykłady takich ludzi - vide (najbliżej nas) choćby Kolbe,
>>>> Popiełuszko, Herbert, a ze współczesnych nam np Bronisław
>>>> Wildstein i in. podobni mu. Tacy ludzie walczą o wolność, ale
>>>> nie dla siebie, lecz właśnie dla nieświadomych - bo to im jest
>>>> potrzebna ta "wolność bez krat", innej wszak ani pojąć, ani
>>>> mieć nie mogą. Jak np Lis.
>>> W sumie zgoda... ale ten Wildstein?
>>>
>>> :-)
>> Dlaczego nie? - po prostu pierwszy z brzegu wśród obecnie żyjących,
>> których BARDZO cenię. Nie mogę podać podobnych przykładów ludzi z
>> czasów Kolbego czy Herberta, więc z tych czasów podaję postaci
>> wiodące, a z "naszych" czasów te, których działalność mam możliwość
>> sama obserwować.
> Popiera "swoich"- nawet antypolaków
Czy uważasz za ważniejsze być Polakiem czy Świadomym Człowiekiem?
Czy nacja jest cechą pierwotną czy też wtórną w stosunku do człowieczeństwa?
--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
77. Data: 2016-06-12 10:29:41
Temat: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpieniaIkselka pisze:
> Dnia Sat, 11 Jun 2016 08:50:00 +0200, Chiron napisał(a):
>> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
>> news:1dzyuiw8fyc2k.1lqr0mk6qd66k.dlg@40tude.net...
>>> Dnia Fri, 10 Jun 2016 20:09:26 +0200, LeoTar napisał(a):
>>>> Chiron pisze:
>>>>> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
>>>>> news:nje1sq$nog$1@node2.news.atman.pl...
>>>>>> Ikselka pisze:
>>>>>>> Dnia Thu, 9 Jun 2016 13:06:29 +0200, pinokio napisał(a):
>>>>>>>> W dniu 04.06.2016 o 19:45, Pszemol pisze:
>>>>>>>>> Czy jest w tym względzie symetria między chłopcem a dziewczynką?
>>>>>>>>> Czy tak samo reagowalibyśmy gdyby sprawa dotyczyła 16-letniej
>>>>>>>>> dziewczyny i dwu nauczycieli?
>>>>>>>> A dlaczego mam być symetria?
>>>>>>> Słuszne pytanie.
>>>>>> A dlaczego niby symetrii ma nie być?
>>>>> Bo nie ma symetrii w Naturze. Bo nie jesteśmy sobie równi. Bo mężczyźni
>>>>> i kobiety si od siebie bardzo różnią - i fizycznie, i psychicznie
>>>> A skutki tej asymetrii to fizyczna dominacja mężczyzn i psychiczna
>>>> dominacja kobiet.
>>>>
>>>> Jak myślisz, która z płci - w tym asymetrycznym układzie - dominuje?
>>>>
>>>> Jakie są konsekwencje tej dominacji?
>>> Dobry seks na przykład :-)
Co to znaczy "dobry seks"? Dla kogo dobry: dla kobiety, dla mężczyzny,
czy też dla obojga równocześnie?
>>> Oraz generalnie - rozwój społeczeństw.
Co to znaczy rozwój społeczeństw? Czy masz na myśli rozwój materialny
czy też rozwijanie wzajemnych relacji popartych wzajemnym zaufaniem i
szacunkiem?
>> Dokładnie. Równość - co przecież obserwujemy (a raczej jej ułuda)- jest
>> silnie destrukcyjna dla społeczeństw. Prowadzi wprost do ich likwidacji
> SAMOlikwidacji, dodajmy.
... wskutek rywalizacji i wszechobecnego "wyścigu szczurów".
Nic a nic nie zmądrzałeś Chironie. ki stary a nadal głupi. ;-)
--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
78. Data: 2016-06-12 10:35:28
Temat: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpieniaChiron pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:1h4g3tqbmbhnt$.ahc3y6bm7x4a$.dlg@40tude.net...
>>>>>>> Ikselka pisze:
>>>>>>>> Dnia Thu, 9 Jun 2016 13:06:29 +0200, pinokio
>>>>>>>> napisał(a):
>>>>>>>>> W dniu 04.06.2016 o 19:45, Pszemol pisze:
>>>>>>>>>> Czy jest w tym względzie symetria między chłopcem a
>>>>>>>>>> dziewczynką? Czy tak samo reagowalibyśmy gdyby
>>>>>>>>>> sprawa dotyczyła 16-letniej dziewczyny i dwu
>>>>>>>>>> nauczycieli?
>>>>>>>>> A dlaczego mam być symetria?
>>>>>>>> Słuszne pytanie.
>>>>>>> A dlaczego niby symetrii ma nie być?
>>>>>> Bo nie ma symetrii w Naturze. Bo nie jesteśmy sobie równi.
>>>>>> Bo mężczyźni i kobiety si od siebie bardzo różnią - i
>>>>>> fizycznie, i psychicznie
>>>>> A skutki tej asymetrii to fizyczna dominacja mężczyzn i
>>>>> psychiczna dominacja kobiet.
>>>>>
>>>>> Jak myślisz, która z płci - w tym asymetrycznym układzie -
>>>>> dominuje?
>>>>>
>>>>> Jakie są konsekwencje tej dominacji?
>>>> Dobry seks na przykład :-) Oraz generalnie - rozwój
>>>> społeczeństw.
>>> Dokładnie. Równość- co przecież obserwujemy (a raczej jej ułuda)-
>>> jest silnie destrukcyjna dla społeczeństw. Prowadzi wprost do ich
>>> likwidacji
>> SAMOlikwidacji, dodajmy.
> To już może nie jest takie oczywiste. Przecież to akcje prowadzone z
> zewnątrz
Bo zabetonowane stosunki społeczne w społecznościach matriarchalnych
można rozwalić tylko z zewnątrz. Ktoś kto siedzi wewnątrz kotła
(społeczności), w którym woda stopniowo jest podgrzewana (narasta
uzależnienie) nie dostrzega tego, że w pewnym momencie ugotuje się
(zostanie totalnie zniewolony, na śmierć). Dlatego trzeba kocioł wywalić
do góry nogami razem z podgrzewaną w nim wodą (tradycją).
--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
79. Data: 2016-06-12 10:43:10
Temat: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpieniaIkselka pisze:
> Dnia Sat, 11 Jun 2016 12:06:33 +0200, Chiron napisał(a):
>> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
>> news:1h4g3tqbmbhnt$.ahc3y6bm7x4a$.dlg@40tude.net...
>>>>> LeoTar napisał:
>>>>>> A skutki tej asymetrii to fizyczna dominacja mężczyzn i
>>>>>> psychiczna dominacja kobiet.
>>>>>>
>>>>>> Jak myślisz, która z płci - w tym asymetrycznym układzie -
>>>>>> dominuje?
>>>>>>
>>>>>> Jakie są konsekwencje tej dominacji?
>>>>> Dobry seks na przykład :-) Oraz generalnie - rozwój
>>>>> społeczeństw.
>>>> Dokładnie. Równość- co przecież obserwujemy (a raczej jej
>>>> ułuda)- jest silnie destrukcyjna dla społeczeństw. Prowadzi
>>>> wprost do ich likwidacji
>>> SAMOlikwidacji, dodajmy.
>> To już może nie jest takie oczywiste. Przecież to akcje prowadzone
>> z zewnątrz
> No ale przecież nie "ogniem i mieczem", lecz wszczepianiem
> SAMObójczych w skutkach ideologii.
A czy ideologia 'nic nie robienia' i poddania się dryfowaniu wraz z
przemocą nie jest ideologią zabójczą? Samobójczą? W ten sposób to ukryta
psychiczna przemoc steruje Życiem, w tym życiem ludzi. Czy wzajemne
zabijanie się jest moralne i w jakikolwiek sposób do zaakceptowania? Czy
zabieranie życia jednemu w imię chorego leczenia swego poczucia
niższości można nazwać sprawiedliwością i ochroną... zycia?
--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
80. Data: 2016-06-12 10:47:02
Temat: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpieniaIkselka pisze:
> Dnia Sat, 11 Jun 2016 08:29:42 +0200, Chiron napisał(a):
>> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
>> news:njevor$le4$1@node2.news.atman.pl...
>>> Chiron pisze:
>>>> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
>>>> news:nje1sq$nog$1@node2.news.atman.pl...
>>>>> Ikselka pisze:
>>>>>> Dnia Thu, 9 Jun 2016 13:06:29 +0200, pinokio napisał(a):
>>>>>>> W dniu 04.06.2016 o 19:45, Pszemol pisze:
>>>>>>>> Czy jest w tym względzie symetria między chłopcem a dziewczynką?
>>>>>>>> Czy tak samo reagowalibyśmy gdyby sprawa dotyczyła 16-letniej
>>>>>>>> dziewczyny i dwu nauczycieli?
>>>>>>> A dlaczego mam być symetria?
>>>>>> Słuszne pytanie.
>>>>> A dlaczego niby symetrii ma nie być?
>>>> Bo nie ma symetrii w Naturze. Bo nie jesteśmy sobie równi. Bo mężczyźni
>>>> i kobiety si od siebie bardzo różnią - i fizycznie, i psychicznie
>>> A skutki tej asymetrii to fizyczna dominacja mężczyzn i psychiczna
>>> dominacja kobiet.
>>>
>>> Jak myślisz, która z płci - w tym asymetrycznym układzie - dominuje?
>>>
>>> Jakie są konsekwencje tej dominacji?
>> Jest_DOKŁADNIE_TAK_jak_być_powinno.
Bo Ty tak twierdzisz? Nie jesteś wyrocznią delficką.
> JESZCZE jest.
> A jeśli być tak przestanie, to upadnie cywilizacja społeczeństw, nawet
> hordy się nie utrzymają.
Masz już hordy muzułmańskie atakujące Europę... ;-)
Czegoś Ci jeszcze więcej potrzeba na dowód tego, że cywilizacja
europejska już wystarczająco się zdegenerowała iż ulega muslimom?
--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |