2/3 główki???

1. Data: 2003-09-22 10:22:11

Temat: 2/3 główki???
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabyłem sobie czosnek ozdobny. Cebula była pozbawiona jednej trzeciej.
Przejrzałem wszystkie opakowania. Wszystkie tak miały.
Dlaczego???
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-09-22 10:38:11

Temat: Re: 2/3 główki???
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> Nabyłem sobie czosnek ozdobny. Cebula była pozbawiona jednej trzeciej.
> Przejrzałem wszystkie opakowania. Wszystkie tak miały.
> Dlaczego???

Bo sie rozmnozyla i mozna bylo ja uplynnic jako 2 :-)
Wiec zysk tez jakby wiekszy :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

3. Data: 2003-09-22 10:41:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nabyłem sobie czosnek ozdobny. Cebula była pozbawiona jednej trzeciej.
> Przejrzałem wszystkie opakowania. Wszystkie tak miały.
> [...]

1/3 zatrzymuje producent do dalszej uprawy.
2/3 w zupełności wystarczą nabywcy.

Pozdrawia boletus

4. Data: 2003-09-22 10:44:52

Temat: Odp: 2/3 główki???
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.1
.38...
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> Bo sie rozmnozyla i mozna bylo ja uplynnic jako 2 :-)
> Wiec zysk tez jakby wiekszy :-D
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Eeeee! Gdyby tak było to tę 1/3 tez bym trafił. Tymczasem tu regularnie po
2/3. I to chyba odłupane dość wcześnie bo ten ubytek białą skórkę miał....
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Jak Chrupka??
J.

5. Data: 2003-09-22 12:35:33

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1/3 zatrzymuje producent do dalszej uprawy.
> 2/3 w zupełności wystarczą nabywcy.

Ciekawe.... Tzn że nabywca może swoje 2/3 podzielić na pół i wsadzić 2
rośliny???
Pozdrav.Rene

6. Data: 2003-09-22 12:59:25

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe.... Tzn że nabywca może swoje 2/3 podzielić na pół i wsadzić 2
> rośliny???
:)
jesli zaplacilas za te cebule
to masz prawo podzielic ja na dowolna ilosc czesci
:PPPPPP
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

7. Data: 2003-09-22 13:40:45

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> jesli zaplacilas za te cebule
> to masz prawo podzielic ja na dowolna ilosc czesci
> [...]

I odsprzedać z wielokrotnym zyskiem:-)))

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-09-22 14:01:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> I odsprzedać z wielokrotnym zyskiem:-)))
:)
ja nie widze nic zlego w sprzedawaniu czegos z zyskiem
tak jak wszystko ma w zyciu swoja wartosc
tak wszystko ma rowniez swoja cene
choc nie zawsze jest ona wymierna np w pieniazkach
:)

9. Data: 2003-09-22 14:09:58

Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe.... Tzn że nabywca może swoje 2/3 podzielić na pół i wsadzić 2
> rośliny???

No właśnie. I dlaczego producent nie zrobił tego by sprzedać dwie "cebule"
(po 1/3 cebuli każda) zamiast jedną cebulę (w postaci 2/3 cebuli)???
Wydaje się, że Janusz może się nieźle wzbogacić pomnażając cebule,
czego mu życzę.
Ciekawe co na to krzewy winne Jego pasji ;-)
Pozdrawiam
Wojtek Kowalczyk

10. Data: 2003-09-22 16:07:27

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek <pirat320@wytnij_to.interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bkmvje$92b$...@n...news.tpi.pl...

> Wydaje się, że Janusz może się nieźle wzbogacić pomnażając cebule, > czego
mu życzę.

A co Ci zrobiłem, ze tak mi zyczysz?? Żadnych cebul rozmnazal nie będę ! :-)

> Ciekawe co na to krzewy winne Jego pasji ;-)
A winne krzewy maja się świetnie :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

Świdośliwa