Katowice-spokanie

1. Data: 2005-04-14 11:22:22

Temat: Katowice-spokanie
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiosna przyszla,a spotkanie było z grubsza na kwiecien zapowiadane...
Moze by tak sie jakos zorganizowac,abysmy nie byli w tyle za innymi
miastami?
Co powiecie na sobote 23 kwietnia ? Miejsce do uzgodnienia,bo wydaje mi
sie,że w "Ośle" było jednak troche za ciemno.
--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na zycie.To rozwoj duchowy."
Kurt Vonnegut

2. Data: 2005-04-14 11:49:38

Temat: Re: Katowice-spokanie
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co powiecie na sobote 23 kwietnia ? Miejsce do uzgodnienia,bo wydaje mi
> sie,że w "Ośle" było jednak troche za ciemno.

Jak dla mnie ten termin odpada - mam obronę pracy dypl. Może na początku
maja? Zaraz po długim weekendzie?
Pozdrawiam
Aga

3. Data: 2005-04-14 15:47:23

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Co powiecie na sobote 23 kwietnia ? Miejsce do uzgodnienia,bo wydaje mi
> sie,że w "Ośle" było jednak troche za ciemno.

Jestem za ;-)))
Termin dla mnie odpada, do 14-stej w sobote mam jakies szkolenie w firmie.
Ten tydzień z majowym weekend'em też na bank odpada jak dla mnie, bo
wyjeżdzam ;-)))
Chyba pierwszy optymalny termin to 14 maja ...
Co do knajpy... to jest problem ;/ w sumie jak będzie ciepło, może jakaś
knajpa z ogródkiem ?
Może ktoś ma jakiś pomysł ?

Krysia
(Gliwice)

4. Data: 2005-04-14 16:35:15

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram maj

Mycha

5. Data: 2005-04-15 09:39:27

Od: "Barbara Lach" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Co powiecie na sobote 23 kwietnia ? Miejsce do uzgodnienia,bo wydaje mi
> sie,że w "Ośle" było jednak troche za ciemno.

Jestem za i chętnie się dostosuję do konkretnego terminu.
Basia z Czechowic-Dz.

6. Data: 2005-04-15 11:14:55

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Do maja chyba wydobrzeję i chetnie Was zobaczę :)
małgoha i zapalenie oskrzeli

7. Data: 2005-04-17 11:17:41

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście jestem za!
Pasuje mi praktycznie każda sobota w maju,bo w kwietniu chyba już nie damy rady
się spotkać.

Marzena

8. Data: 2005-04-20 09:14:51

Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Na mnie nie liczcie :( Ale chetnie poogladam zdjecia ze spotkania :)
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka) - Katowice

9. Data: 2005-04-21 16:45:54

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na mnie nie liczcie :( Ale chetnie poogladam zdjecia ze spotkania :)
> Magda (Kuleczka) - Katowice

Domyślamy się! A kiedy pączkujesz? ;-)
Mycha

10. Data: 2005-04-22 14:48:00

Temat: Re[2]: Katowice-spokanie
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Mycha napisał(a):

> Domyślamy się! A kiedy pączkujesz? ;-)
> Mycha

Planowo w polowie maja, ale niewykluczone, że Dzidzia się pospieszy :)
Mam nadzieje, ze wspomnicie mnie na spotkaniu :) I podeslecie choc
kilka zdjec - w wolnej chwili sprobuje je wrzucic na moja stronke.
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka) - Katowice

[OTcalkiem] ale do usmiechu na dobry dzionek
bukiet róż z meila
[xxx] jaki wzorek
xx nowa "Arabian Women" xx ?????
[szydelko i druty] wow! romantyczne i slodkie !