Osłabienie na Atkinsie

1. Data: 2004-01-27 14:22:37

Temat: Osłabienie na Atkinsie
Od: "Aurelia" <a...@t...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na Atkinsie od tygodnia, troszkę chudnę (jakieś 2 kg). Póki co nic mi
w niej nie przeszkadza oprócz osłabienia i zadyszki po wejściu na byle jedno
piętro. Okropne: dyszę, serce mi wali, jakbym miała nie 20 kg nadwagi, tylko
120. Czy to normalne na początku? Czy powinnam coś zmienić? Dzięki, Krysia

2. Data: 2004-01-27 14:57:33

Temat: Re: Osłabienie na Atkinsie
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aurelia" <a...@t...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jedno
> piętro. Okropne: dyszę, serce mi wali, jakbym miała nie 20 kg nadwagi,

Na poczatku , przy drastycznej zmianie diety jest takie wlasnie uczucie.
Masz za malo wegli w diecie i organizm musi sie przystosowywac do nowego
zrodla energii.Czy zjadasz te 20 g weglowodanow?
Przeminie to, gdy zaczniesz jesc wiecej W i przestawisz sie na nowe tory
metaboliczne.
Hafsa

3. Data: 2004-01-27 16:00:47

Od: "Aurelia" <a...@t...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerzde mówiąc nie liczę węgli - dostałam od doktora wykaz produktów które
ma jeść, mam nie jeść i mogę czasem trochę. Poprostu staram się nie jeść
produktów z węglami i już.
Nie wiem tylko jak w następnym etapie mam jeść więcej węgli, jeśli teraz nie
wiem ile jem. No chyba, że dostanę nowe tabelki, gdzie niektóre produkty
będą relokowane. Dzięki - będę więc jeździć windą :)

4. Data: 2004-01-27 18:04:41

Od: "Monika" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aurelia wrote:
> [...]
> na byle jedno piętro. Okropne: dyszę, serce mi wali, jakbym miała nie
> 20 kg nadwagi, tylko 120. Czy to normalne na początku? Czy powinnam

Jezeli jesz powyzej 20 g weglowodanow dziennie, to dieta nie zadziala
prawidlowo. Przez pierwsze 2 tyg to jest podstawowy wymog. Zreszta przed
rozpoczeciem tej diety powinnas miec zrobione odpowiednie badania.Powinnas
glownie jest jaja, ryby,mieso(drob, ale bez skory), duzo tluszczu np:
smalec, boczek. Owocow wogole i tylko niektore warzywa, z tego co pamietam
to brokuly, brukselka. Ogórek, pomidory sa raczej niewskazane. Powodzenia.
Monika

5. Data: 2004-01-27 20:03:17

Temat: Re[2]: Osłabienie na Atkinsie
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Monika,

M> Powinnas glownie jest jaja, ryby,mieso(drob, ale bez skory)

Jak najbardziej _ze_skórą_. Tak przynajmniej stoi w książce, którą
kilka dni temu kupiłam.

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

6. Data: 2004-01-28 09:58:04

Od: "Aurelia" <a...@t...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale tak się właśnie dzieje: jem mięso, jajka, wędliny, z wowoców tylko
awaocado i trochę oliwek, z warzyw tylko szpinak i ogórki kiszone. Tylko
tyle, że nie liczę węgli, tylko jem kiedym głodna. Czuję osłabienie i
zrzuciwszy 2 kg - przestałam chudnąć! beeeeee!

7. Data: 2004-01-28 15:36:47

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Aurelia,

Wednesday, January 28, 2004, 10:58:04 AM, you wrote:

> [...]
A> tyle, że nie liczę węgli, tylko jem kiedym głodna. Czuję osłabienie i
A> zrzuciwszy 2 kg - przestałam chudnąć! beeeeee!

Ja dopiero zaczynam tę dietę i nie wszystko wiem, a nawet bardzo mało,
ale na podstawie lektury Atkinsa wydaje mi się,z tego, co napisałaś,
że może jesz za mało tłuszczu ? No i on nie poleca wędlin raczej,
maja za dużo "ulepszaczy".
Nie napisałaś (albo przeoczyłam ?) czy te jajka, mięsa to z masłem (na
maśle), majonezem itd ? Bo chodzi też o to, że jeśli będziesz jadła
"ubogo", to organizm i tak wejdzie w tryb głodowy, który będzie się
właśnie objawiał niemożnością chudnięcia. Atkins podkreśla, żeby jeść
sporo, żeby nie czuć się głodnym, a poprostu nie obżerać się.

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

Mój Plan B (Operacja Żołądek To Nie San Francisco)
Jak tu schudnąć kiedy wszędzie naokoło...
DO + alergia na jajka
czy coś wiecie o ograniczaniu żołądka?
Normy spozycia