2 Swiąteczne Pytania?

11. Data: 2005-12-02 14:12:29

Temat: Re: 2 Swiąteczne Pytania?
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

lidiapaszkowska napisał(a):

> ziemniaczki obieramy w szostke i odrajamy dol i gore
> wiec z dlugosci zdejmujemy 6 razy skorke tak aby wyszlo nam 6 rogow i
> odcinamy gore i dol...

Nie rozumiem... Możesz bardziej obrazowo?

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"

http://www.aniared.blog.onet.pl

12. Data: 2005-12-02 14:49:10

Temat: Re: 2 Swi?teczne Pytania?
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Dec 2005 13:56:01 +0000 (UTC), Waćpanna lub waćpan OLUSIA, w
wiadomości <news:dmpjph$5cn$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> Przepraszam, ale to znaczy, że kiedy je upiec, żeby do Wigilii zmiękły. Ile
> im trzeba? Teraz to chyba za wcześnie? Tydzień, czy dwa potrzebują. Nikt o
> tym nie pisze...

Ja zrbiłam tydzień temu, miałam sprawozdanie napisać, ale mi uleciało :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

13. Data: 2005-12-02 15:46:20

Od: "I.K." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dmpjtf$4lt$1@news.onet.pl...

> Już można robić i włożyć do puszki z kawałkiem jabłka!

Jabłko zgnije, a i tak pierniczkom nic nie pomoże. Trzeba mieć po prostu
dobry przepis na pierniki i dokładnie się go trzymać. Jabłka mi nigdy nie
zadziałało.

14. Data: 2005-12-02 17:45:25

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

OLUSIA wrote:
> Witam! - Może to naiwne pytania, ale nigdzie nie mogę znaleźć (pewnie
> dlatego):
> 1. Jak długo piec ziemniaki w piekarniku (ok.180 stopni? - może więcej)
Tak dlugo, az scisniete przez folie beda miekkie

> jak je elegancko podać w Wigilię?

Po upieczeniu przeciac wzdluz na pol, wydrazyc, zrobic pure z maslem i
mlekiem, wycisnac przez koncowke do dekorowania tortow w te zachowane
skorki, lub bezposrednio na wysmarowana blache. Wyciskajac robic wzorki
i esy floresy. Polac kazdy lyzeczka stopionego masla, posolic i
popieprzyc, i zapiec az zlote.

MB

15. Data: 2005-12-02 19:49:54

Od: "Michał" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pierz, na razie bezpiernikowy (o ile nie liczyc slubnego :P )
> K.T. - starannie opakowana
Mąż TAAAkiej ślubnej - nazywa się Rydz!

Michał

16. Data: 2005-12-02 21:00:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Dec 2005 20:49:54 +0100, "Michał"
<t...@p...onet.pl> wrote:

> M?? TAAAkiej ?lubnej - nazywa si? Rydz!
>
>Micha?

Ale on nie jest rudy...juz (mial pare klakow rudych), teraz sie
powinien nazywac Szpak :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2005-12-02 22:27:40

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 2 décembre 2005 ŕ 14:22:29, dans <dmphql$pni$1@inews.gazeta.pl> vous
écriviez :

> Witam! - Może to naiwne pytania, ale nigdzie nie mogę znaleźć (pewnie
> dlatego):
> 1. Jak długo piec ziemniaki w piekarniku (ok.180 stopni? - może więcej)

W zaleznosci od wielkosci, godzine minimum, maksimum poltorej.

> jak je elegancko podać w Wigilię?

Ze smietana i z (prawdziwym) kawiorem.

Ewcia

--
Niesz

18. Data: 2005-12-03 21:44:04

Od: "pterodaktyl" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> --
> Ania
>
> "Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"

jak sie patrzysz z gory na kartofla wyglada jak jedno oczko z plastra miodu

19. Data: 2005-12-04 19:16:52

Od: "Babinicz" <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLUSIA" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Witam! - Może to naiwne pytania, ale nigdzie nie mogę znaleźć

> 2. Co robicie z pierniczkami, aby zmiękły i straciły chrupkość. Ze
> wszystkich
> przepisów są chrupiące i kiedyś tam zmiękną, a jak może przyspieszyć
> mięknięcie?
>
> OLUSIA

Ja robiłam pierniki"wkn" na drugi dzień były miękkie a do świat piekłam je
3 razy ; tu Masz zeszłoroczny wątek o piernikach
http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/browse_
frm/thread/830821ac8652ba87/53d2b4b5f5cf1198?lnk=st&
q=pierniki&rnum=1&hl=pl#53d2b4b5f5cf1198

kulki ziemniaczane
co z burakow konserwowych
serio głupie pytanie
w-z, karpatka