Żywienie optymalne :)

1. Data: 2007-01-15 19:08:22

Temat: Żywienie optymalne :)
Od: Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zastanawiam się jak to jest z praktyce z tym żywieniem optymalnym dra
Kwaśniewskiego, przeczytałem jego osławioną książkę 'Żywienie Optymalne'
i się zastanawiam czy to tak na prawde kolorowo jest jak tam pisze?:)
Generalnie chciałbym się zacząć zdrowo odżywiać, to jest dla mnie
priorytet, oczywiście przydałoby się z 10kg zrzucic przy okazji :)
Chętnie bym przeczytał jakies opinie osoby stosującej te odżywanie.

Pozrowienia,
--
Rafał Jeżak
e-mail : rjezak(AT)gmail(DOT)com

2. Data: 2007-01-15 19:59:41

Temat: Re: Żywienie optymalne :)
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Rafał,

> [...]

> priorytet, oczywiście przydałoby się z 10kg zrzucic przy okazji :)
> Chętnie bym przeczytał jakies opinie osoby stosującej te odżywanie.

hehe, to trafiles w 10 bo jest tutaj zwolennikow tego zywienia cala
masa.
ja bym zalecal cwiczenia aerowobowe [rozgrzewka, bieganie] powyzej pol godziny
bo po jakis 15 min przechodzi organizm na spalanie tluszczy

sprawdz jeszcze strone instytutu zywnosci i zywienia jako alternatywe

--
pozdarawiam
klinton

Nawet 50MB w jednym liscie>>> http://link.interia.pl/f19e7

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

3. Data: 2007-01-15 20:16:42

Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Jan 2007 20:08:22 +0100, Rafał Jeżak wrote:
> Chętnie bym przeczytał jakies opinie osoby stosującej te odżywanie.
To ja powinienem siedzieć cicho, ale jednak dodam coś od siebie: istnieje
spora grupa osób uczonych i znających temat zdrowego odżywiania, którzy tę
metodę kategorycznie odrzucają. Nie mnie oceniać kto ma rację, bo ja nie mam
wiedzy i metod by to zweryfikować, ale chciałem tylko zwrócić twoją uwagę,
że istnieją metody zdrowego odżywiania (i przy okazji odchudzenia się), przy
których grono zdecydowanych przeciwników jest znacznie mniejsze.

Jeżeli przeczytałeś jedną książkę to daj jeszcze szanse innym metodom i
poczytaj inne książki.

Pzdr

--
http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

4. Data: 2007-01-15 20:36:36

Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafał Jeżak napisał:
> [...]
> Kwaśniewskiego, przeczytałem jego osławioną książkę 'Żywienie Optymalne'
> i się zastanawiam czy to tak na prawde kolorowo jest jak tam pisze?:)

Aż tak kolorowo to nie jest, jednak przede wszystkim dlatego,
że żywienie opisane w książkach Kwaśniewskiego jest tylko
na etap wstępny przechodzenia człowieka chorego na dietę
niskowęglowodanową. Po kilku tygodniach _konieczne_ jest zmodyfikowanie
diety pod kątem faktycznego zapotrzebowania organizmu.
Inna sprawa, że w przypadku _dowolnej_ diety, a więc także diety
Kwaśniewskiego, znaleźć można osoby, którym dana dieta szkodzi.

> Generalnie chciałbym się zacząć zdrowo odżywiać, to jest dla mnie

Problem: skąd brać możliwie mało skażoną żywność.

--
j..
<adres> <- ROT13 <adres>

5. Data: 2007-01-15 21:14:18

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"klinton" <k...@i...pl> a écrit dans le message de news:
1...@i...pl...

> sprawdz jeszcze strone instytutu zywnosci i zywienia jako alternatywe

to ci sami co zachwalaja Danonki jako uniwersalny srodek na rozne chorobska?
;)

Jurek

6. Data: 2007-01-15 21:45:49

Od: Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

maciek kanski napisał(a):
> Jeżeli przeczytałeś jedną książkę to daj jeszcze szanse innym metodom i
> poczytaj inne książki.
A co polecasz jeszcze do przeczytania?

Pozdrowienia,

7. Data: 2007-01-16 09:31:44

Temat: Re[2]: Żywienie optymalne :)
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Jurek,

> "klinton" <k...@i...pl> a écrit dans le message de news:
> 1...@i...pl...

> to ci sami co zachwalaja Danonki jako uniwersalny srodek na rozne chorobska?
> ;)

heh mozliwen ;], ale sporo artykulow jest sensowna, ich piramida zywienia
i inne zalecenia
a to ze polecaja danonki to pewnie trzeba im bylo kasy na badania ;]
na tej stronie nie zauwazylem takich reklam

--
pozdarawiam
klinton

Jak to sie robi po francusku? Zobacz >> http://link.interia.pl/f19e0

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

8. Data: 2007-01-16 11:53:53

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@i...pl (klinton) napisał(a):

> heh mozliwen ;], ale sporo artykulow jest sensowna, ich piramida zywienia
> i inne zalecenia

no to weź odwróć tą ich piramidę i sprawdź skutki zdrowotne
he he

szkoda klawiatury

poczytaj trochę o metaboliźmie i już zobaczysz sprzeczności
w tych nałukowych wywodach fachowców od żywienia

9. Data: 2007-01-18 08:32:54

Od: "Optymus" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com> napisał(a):

> Chętnie bym przeczytał jakies opinie osoby stosującej te odżywanie.

Jestm 10 lat na żywieniu optymalnym wraz całą rodziną. Znam naprawdę wiele
osób, które odżywiają się w ten sposób. Czy to jest dla każdego ? Nie wiem...
ale w zdecydowanej większości efekty są świetne. Problemy ? Zdarzają się... co
mnie osobiście nie dziwi, bo żywienie to po pewnym czasie wymaga korekcji już
do indywidualnych potrzeb organizmu i często ludzie tego nie robią, zapominają
o tym.
Kiedy tak obserwuję raczej już większą grupe osób, które znam to tylko u
jednej były problemy (chociaż dokładnych szczegółów nie znam).

Optymus

10. Data: 2007-01-18 11:08:14

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Jeżak" <r...@N...gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
> przydałoby się z 10kg zrzucic przy okazji :)
> Chętnie bym przeczytał jakies opinie osoby stosującej te odżywanie.

Ja na tej diecie sporo zyskałam, ponieważ wcześniej mój stan zdrowia
był fatalny. Ja akurat niewiele schudłam, bo nie miałam nadwagi, ale ta
dieta tak działa - każdemu przywraca optymalną dla niego wagę :)
Więcej o skutkach diety możesz przeczytać tu:
http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?board=10.0

Pozdrawiam
Krystyna [na DO od 06.98 r. 161cm/53kg]

Tarka na brzuchu w tydzien.
co myślicie o tym?
REWELACYJNA DIETA
powiedzcie czym smarowac chlebek razowy ?
Homeopatia leczenia przeziebienia (off topic)