Re: nie chce spamować, ale dostałam płytę

1. Data: 2004-04-24 18:59:03

Temat: Re: nie chce spamować, ale dostałam płytę
Od: "Halina" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli cieszysz się to w zasadzie wszytko inne jest mniej ważne.
> --
> Pozdrawiam,
> Krzysztof Marusiński

Czyżbym wyczuwała nutke złośliwości?

pozdrowienia Halina

2. Data: 2004-04-24 22:15:11

Temat: Re: nie chce spamować, ale dostałam płyt
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyżbym wyczuwała nutke złośliwości?
>
> pozdrowienia Halina

Nie. Krzysztof nawiązuje do miłości w ogrodzie.

Pozdrawia sprawnie boletus

3. Data: 2004-04-25 06:42:44

Temat: Re[2]: nie chce spamować, ale dostałam płyt
Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Witaj boletus!
W Twoim liście przeczytałem:

b> Nie. Krzysztof nawiązuje do miłości w ogrodzie.

Tak, do miłości też, a dokladniej do radości jaka płynie z ogrodu, zakupow do
ogrodu, z rozmow o ogrodzie (pod warunkiem, ze nie jest to rozmowa
typu kadzenie ogrodnikowi przez ogrodnika)itd.
Krzysztof Marusiński

4. Data: 2004-04-25 18:11:33

Od: "Halina" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Nie. Krzysztof nawiązuje do miłości w ogrodzie.
>
>     Pozdrawia sprawnie boletus

Nooo, muszę spróbować, ale chwilowo za zimno i troszeczkę mało zielono, ale w
lecie to kto wie, kto wie ?

Pozdrawiam radośnie czekając na pełnie lata
Halina

Re: zielone
traktorek MTD R76/RH115
Re: milin