pytanie

1. Data: 2003-08-05 15:34:37

Temat: pytanie
Od: "Bebe" <B...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam pytanie do Grupowiczek i Grupowiczów. Czy wiecie może gdzie w okolicach
Tychów jest jakiś dobrze zaopatrzony we włóczkę sklep? Będę wdzięczna za
wszeklą pomoc.

Pozdrawiam z Tychów
Bebe

1. Data: 2003-08-05 18:49:23

Temat: Re: pytanie
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bebe" <B...@n...spam> napisał w wiadomości
> [...]
okolicach
> Tychów jest jakiś dobrze zaopatrzony we włóczkę sklep? Będę wdzięczna za

Hmmm, nie moja branża akurat, ale Biesiek kiedyś chwaliła jakiś sklepik w
Łaziskach Górnych.
Ale o ile wiem, jest na macierzyńskim i w necie jej od jakiegoś cczasu nie
ma ;-(((

Krysia ( Gliwice )

1. Data: 2003-08-05 19:03:10

Od: "Bebe" <B...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za podpowiedź. A znasz może taki sklep w Gliwicach? Studiuję tam i
jestem tam dość często.
Pozdrawiam
Bebe

1. Data: 2003-08-05 20:57:42

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za podpowiedź. A znasz może taki sklep w Gliwicach? Studiuję tam
> jestem tam dość często.

Z włóczkami to chyba dwa tylko znam.
Obydwa na tej samej ulicy - Bednarskiej ( to boczna Zwycięstwa - przed
Rynkiem w lewo koło "Domu Chleba" albo inaczej, to ta ulica, gdzie jest
tylne wyjście z kina "Bajka").
Jeden jest tuż koło tego tylnego wyjscia i chyba nazywa się "Guzik"
Drugi jest kawałek dalej po przeciwnej stronie ulicy idąc w kierunku
ul.Matejki - jest na parterze "Domu Usług" i chyba nazywa się "Nitka"
W tym drugim regularnie zaopatruję się w mulinki i jakaś wełna w oko mi się
"rzuciła".
Od Polibudy blisko, do przystanku na Tychy też, więc masz rzut beretem ;-)))

Pozdrówki,
Krysia

PS. A co studiujesz ??

1. Data: 2003-08-06 19:56:49

Temat: Odp: pytanie
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam z Tychów
> Bebe

A gdzieś Ty była jak się Ślązary na spotkanko umawiały?
;-)

Mycha (Mysłowice)

1. Data: 2003-08-18 19:51:37

Temat: Re[2]: pytanie
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za podpowiedź. A znasz może taki sklep w Gliwicach? Studiuję tam i
> jestem tam dość często.

Znam sklep w Katowicach na ul.Mariackiej - jest tam spory wybór włóczek.
Sklep jest mniej-wiecej w polowie ulicy, po prawej stronie idac od
Dworcowej. Niestety jest czynny dosc krotko (chyba do 16:30).

Pozdrowionka
Magda (Katowice)

do annyweroniki
misie xxx