szkoły średnie dla ON

1. Data: 2003-08-20 08:05:28

Temat: szkoły średnie dla ON
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie po wakacyjnym wypoczynku!
Bardzo proszę o pomoc w poszukiwaniu szkoły średniej najlepiej zawodowej z
internatem rehabilitacją itp. dla dziecka znajomych, które jest na wozku
inw. Konstancin odpada ze względu na odległość, gdyż mieszkając w Małopolsce
nie chcą oddawać dziecka zbyt daleko. Chdzi mi o 3, 4 sprawdzone adresy w
woj. śląskim, małopolskim, podkarpackim i świętokrzyskim. A może ktoś wie co
obecnie znajduje się w Buzku-Zdroju na tzw. Górce? Baaaardzo proszę o pomoc,
do września niedaleko :-(((
Pozdrawiam Dorota Nawara

2. Data: 2003-08-20 13:07:51

Temat: Re: szkoły średnie dla ON
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście w Busku - Zdroju! Nie wiem jak mogłam zrobić taki błąd.
Przepraszam urażonych i w dalszym ciągu proszę o pomoc. Ech ten Buzek...

3. Data: 2003-08-24 14:55:12

Temat: Odp: szkoły średnie dla ON
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości

Witam serdecznie!

Podaje adresy wraz z telefomani szkol srednich,sa to szkoly o roznych
profilach i jedna z nich jest z internatem.Najlepiej skontaktować się
telefonicznie i uzyskac odpowiednie infomacje.

32-500 Chrzanow
ul.Paderewskiegi 1
0 35 32-66-5

Sosnowiec
ul Teatralna 3
0 32 66-61-97

"Nigdy nie pozbawiaj ludzi nadziei,bo moze to byc wszystko co posiadaja"

Pozdrawiam
Boguslawa

-----------

> Witam serdecznie po wakacyjnym wypoczynku!
> Bardzo proszę o pomoc w poszukiwaniu szkoły średniej najlepiej zawodowej z
> internatem rehabilitacją itp. dla dziecka znajomych, które jest na wozku
(...)

4. Data: 2003-08-24 16:04:09

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dalej jest ten szpital. maja strone http://www.gorka.med.pl/

Leszek

5. Data: 2003-08-24 16:56:31

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za podpowiedzi. Wszystkie. Jednak nie o szpital na Górce w Busku mi
chodziło, lecz o szkołę o charakterze sanatorium. Bydynek był trochę wyżej
niż szpital, bardziej na lewo. Kiedys była tam właśnie szkola dla młodzieży
niepełnosprawnej, ucząca różnych zawodów, ja bywałam tam jedynie w wakacje
na tzw, koloniach zdrowotnych. Bardzo mnie interesuje czy jest nadal ta
szkoła, bo warunki były tam znakomite. Jednak minęło 25 lat... :-(((
Pozdrawiam Dorota Nawara

6. Data: 2003-08-25 12:49:53

Temat: Re[2]: szkołyśrednie dla ON
Od: c...@w...pl (Andrzej Skowron) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W Twoim liście datowanym 24 sierpnia 2003 (18:56:31) można przeczytać:

> [...]
DN> na tzw, koloniach zdrowotnych. Bardzo mnie interesuje czy jest nadal ta
DN> szkoła, bo warunki były tam znakomite. Jednak minęło 25 lat... :-(((
Chodziłem tam do zawodówki w latach 87-90 (ach było się młodym ;-))).
Wiem że później zrobili tam liceum ale jak jest teraz dokładnie nie
wiem.

Andrzej mailto:c...@f...internet.pl
www.cizemek.prv.pl

www.idn.org.pl