22 lata i klopot

11. Data: 2003-05-08 15:20:21

Temat: Re: 22 lata i klopot
Od: "Jey Key" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <...@...pl> napisał w wiadomości
news:Xns93749EECD7FF2Mojpieknytoken@127.0.0.1...
>raz, dwa w tygodniu
ja w twoim wieku 2-5 na dobę. Zrób jakieś badania podstawowe, czy jesteś
zdrowy i do roboty.
Pozdrawiam
jeykey

12. Data: 2003-05-08 16:06:51

Temat: Re: 22 lata i klopot [jeszcze jedno]
Od: Piotrek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze jakas masc/lek na "twardosc"?

--
Pozdrowienia,
Piotrek

13. Data: 2003-05-08 16:36:06

Od: Piotrek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jey Key:

> ja w twoim wieku 2-5 na dobę. Zrób jakieś badania podstawowe, czy
> jesteś zdrowy i do roboty.

Zdrowy jestem, problemy pewnie sa bardziej na podlozu psychicznym, niz
na fizycznym. Wszystko zaczelo sie od tego, ze poznalem kobiete o 5 lat
starsza ode mnie. Ona miala 4 partnerow, zawsze udane zycie seksualne,
ja mialem 2 partnerki, obie byly dziewicami (do czasu ;)), ale poniewaz
bylem ich pierwszym nie balem sie porownan z ich strony. Tutaj
porownania nie wystepuja - slowne, ale w glowie na pewno. Doszlo nawet
do tego, ze po trochu boje sie zblizen, staram sie sobie z tym
poradzic, ale taka sytuacja jest z lekka frustrujaca, mysle, ze dla obu
stron.
Mimo wszystko porozmawiam z moja ukochana, lepsza polowka, zaczniemy to
robic zdecydowanie czesciej i mysle, ze problem zniknie - w medycynie
najwazniejsza wiara w skutecznosc "leku", prawda? ;) - jak tylko zaczne
wierzyc w siebie i zostane raz czy dwa pochwalony - wszak kazdy to
lubi, zdecydowanie dodaje to otuchy ;)

--
Pozdrowienia,
Piotrek

14. Data: 2003-05-09 15:25:58

Od: "Jey Key" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najwazniejsza wiara w skutecznosc "leku", prawda? ;) - jak tylko zaczne
> wierzyc w siebie i zostane raz czy dwa pochwalony - wszak kazdy to

Nic dodać, nic ująć. Znakomita i rzetelna analiza sytuacji. Sam najlepiej
wiesz jak jest.
Ciekawe, kiedyś miałem całkiem podobną historię. No cóż, czasem jest tak, że
nie można się dotrzeć w jakimś układzie partnerskim (podobno chemia
feromonów). Wtedy nie ma co rozpaczać, tylko znaleźć tę właściwą partnerkę.
Pzdrawiam,
jeykey

15. Data: 2003-05-09 15:55:26

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do tego, ze po trochu boje sie zblizen, staram sie sobie z tym
> poradzic, ale taka sytuacja jest z lekka frustrujaca, mysle, ze dla obu

AAAA No i sam sobie odpowiedziałeś!Już wiesz skąd są kłopoty?

> [...]
> najwazniejsza wiara w skutecznosc "leku", prawda? ;) - jak tylko zaczne
> wierzyc w siebie i zostane raz czy dwa pochwalony - wszak kazdy to

Powiem Ci coś jako kobieta i lekarz: sex to nie sport i nie zawody. Zakładam
że kochasz, lub jesteś zakochany w osobie z którą jesteś, więc przestań coś
udowaniać, bo świetna erekcja nie upewni jej że ją kochasz (gwałciciele mają
świetną erekcję i co?). Bzykanie jaknajczęściej jest IMO złą radą, jeszcze
bardziej będziesz się starał. Powiedzenie partnerce że boisz sie
"konkurencji" byłych może pomóc, jeśli ona jest mądra to już bedzie
potrafiła cie przekonać że jesteś the best. Każdy związek jest inny i nie da
rady porównać, poza tym ona nie jest z tymi byłymi tylko z tobą! Czy zerwała
z kimś z powodu kiepskiego sexu?
Wyluzuj, bądź namiętny i myśl o swojej przyjemności, o jej pięknych
piersiach, udach, pupce, pipce, otym jak...............a penis będzie stał
jak trzeba. "Przed" zrób jej masaz plecków i nie spiesz sie.
pozdr i napisz jak było, za jakiś czas...

16. Data: 2003-05-09 21:29:31

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 May 2003, magda wrote:

> [...]
> jak trzeba. "Przed" zrób jej masaz plecków i nie spiesz sie.
> pozdr i napisz jak było, za jakiś czas...

bardzo dobra rada - > zgadzam sie w szczegolnosci z tym,
ze seks to nie sport - wazne to, bo wielu o tym zapomina

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

17. Data: 2003-05-13 11:26:28

Od: Piotrek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda:

> [...]
> penis będzie stał jak trzeba. "Przed" zrób jej masaz plecków i nie
> spiesz sie. pozdr i napisz jak było, za jakiś czas...

Dziekuje Ci Magdo, choc narazie fizycznie sie nie poprawilo, to w
glowie troszke milej :)

--
Pozdrowienia,
Piotrek

18. Data: 2003-05-15 06:50:41

Od: "jemiola" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

BIGGER ??

19. Data: 2003-05-15 20:33:15

Od: Piotrek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

jemiola:

> BIGGER ??

Jest taka masc? ;)

--
Pozdrowienia,
Piotrek

20. Data: 2003-05-15 23:48:49

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

15 maj (czwartek).Patrzę,a tu o godzinie22:33 *Piotrek*
<X...@1...0.0.1> napisał(a):

> jemiola:

> Jest taka masc? ;)

Wejdz na stronę go2.pl.Tam masz wszystko co Cię chyba
interesuje.Szczegolnie odpowiednie masaże.

--
Pozdrowienia,
Kaja

Plukanie zatok