3 tyg. po wybiciu palca wskazijącego - problem ?

1. Data: 2005-10-17 16:33:48

Temat: 3 tyg. po wybiciu palca wskazijącego - problem ?
Od: "dekro" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3 tyg. i 3 dni (24 dni ) temu miałem wybity palec (dostałem piłką koszykową
w wyprostowany palec). chodziłem cały czas w szynie. dzisiaj zdjąłem ją aby
powoli rozruszć palec (wg wskazań lekarza). Palec nie chce się zginać (po
godzinie ćwiczeń udało mi się dojść do ok 40 stopni zgięcia). Dalej nie ma
szans a na dodatek boli i spuchł (prawie identycznie jak zaraz po wybiciu).
Czy to norma ? jak należy postępować ?

2. Data: 2005-10-17 19:11:39

Temat: Re: 3 tyg. po wybiciu palca wskazijącego - problem ?
Od: "Łukasz Dziurkowski" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dekro" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ma
> szans a na dodatek boli i spuchł (prawie identycznie jak zaraz po

Powinneś się przede wszystkim skontaktować z lekarzem.Możesz zastosować na
to okłady z Altacetu

3. Data: 2005-10-18 21:03:30

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej norma, 40 stopni w pierwszym dniu to i tak dobry wynik. To zajmie
Ci kilka tygodni a pogrubienie stawu to czasami kilka miesięcy. A jak
się niepokoisz to wizyta u lekarza

4. Data: 2005-10-19 06:55:44

Od: "Paweł K." <pawełk@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "deberg" <"deberg[nospam]"@o2.pl> napisał w wiadomości
> Raczej norma, 40 stopni w pierwszym dniu to i tak dobry wynik. To zajmie
> Ci kilka tygodni a pogrubienie stawu to czasami kilka miesięcy. A jak
> się niepokoisz to wizyta u lekarza

dzięki. uspokoiłeś mnie trochę

Zjawisko okreslane mianem "ciarki" :)
ropa z noska potem z oczu...