30°C

1. Data: 2009-08-16 11:38:04

Temat: 30°C
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. :-)
Lato, lato, lato, ech że ty

Od gorąca twych płomieni zapłonęły liście drzew
Od zieleni do czerwieni krążył lata senny lew

Pozdrawiam upalnie Ja...cki

2. Data: 2009-08-16 13:32:51

Temat: Re: 30°C
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Aug 2009 13:38:04 +0200, Dirko napisał(a):

> Hejka. :-)
> Lato, lato, lato, ech że ty
>
> Od gorąca twych płomieni zapłonęły liście drzew
> Od zieleni do czerwieni krążył lata senny lew
>
> Pozdrawiam upalnie Ja...cki

Nie ma co, jest CUDNIE :-)
--

Ikselka.

3. Data: 2009-08-17 00:11:34

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Nie ma co, jest CUDNIE :-)

byłoby cudniej gdyby wieczorny spacer nie polegał na deptaniu po tysiącu
ślimaków luzytańskich wyłażących z każdej dziury i potem czyszczeniu butów z
ohydnej, ślimaczej glei.
brrr.

moon

4. Data: 2009-08-17 02:56:55

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Pozdrawiam upalnie Ja...cki

Jakoś chłodno tam w Polsce. U mnie dziś było 34 C :-)

Pozdrowienia,
Michał

5. Data: 2009-08-17 08:45:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Aug 2009 02:11:34 +0200, Moon napisał(a):

> [...]
> ślimaków luzytańskich wyłażących z każdej dziury i potem czyszczeniu butów z

A ja tam zostawiam buty przed domem, w cholerę :-D
--

Ikselka.

6. Data: 2009-08-17 10:34:12

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> Hejka. :-)
> Lato, lato, lato, ech że ty
>
> Od gorąca twych płomieni zapłonęły liście drzew
> Od zieleni do czerwieni krążył lata senny lew
>
> Pozdrawiam upalnie Ja...cki

Piękne i trafione !!!
Tym bardziej jestem zdumiony, że to Dirko. Zrezygnował ze złośliwości?
Robi się nastrojowy? Może to i lepiej.
Dirko tak trzymać.

Antoni Broniak

7. Data: 2009-08-17 13:43:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Aug 2009 12:34:12 +0200, Antoni.Broniak napisał(a):

> Piękne i trafione !!!
> Tym bardziej jestem zdumiony, że to Dirko. Zrezygnował ze złośliwości?
> Robi się nastrojowy? Może to i lepiej.
> Dirko tak trzymać.

Sierpień. To i Dirko zmiękł i DOJRZAŁ :-)

--

Ikselka.

8. Data: 2009-08-17 13:43:31

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:h6bbpg$9b7$1@news.onet.pl Antoni.Broniak
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Piękne i trafione !!!
> Tym bardziej jestem zdumiony, że to Dirko. Zrezygnował ze
> złośliwości? Robi się nastrojowy? Może to i lepiej.
> Dirko tak trzymać.

Hejka. Chyba nie znasz bajki o skorpionie i żabie. ;-)
Pozdrawiam charakterystycznie Ja...cki

9. Data: 2009-08-17 13:45:55

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:h6a61e$grl$1@news.interia.pl Moon
<m...@y...com> napisał(a):

> byłoby cudniej gdyby wieczorny spacer nie polegał na deptaniu po
> tysiącu ślimaków luzytańskich wyłażących z każdej dziury i potem
> czyszczeniu butów z ohydnej, ślimaczej glei.
> brrr.

Hejka. Malkontent Moon. :-( Czy ja coś wspomniałem o komarach czy gzach?
Pozdrawiam żółciowo Ja...cki

10. Data: 2009-08-17 13:46:54

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g73ydk20i3es$.1b45o4c5ilrvq$.dlg@40tude.net XL
<i...@g...pl> napisał(a):

> A ja tam zostawiam buty przed domem, w cholerę :-D

Hejka. Tnij babo posty bo Ci antenkę urwę!
Pozdrawiam grożąco Ja...cki

paprocie?
Jaka odmiana borówki amerykańskiej jest najsłodsza?
Samobiezna kosiarka/traktorek
Jakies robaczki?
Co to jest ?