30 grudnia rada pedagogiczna??

1. Data: 2003-12-18 18:37:00

Temat: 30 grudnia rada pedagogiczna??
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy Wy tez tak macie? Dzisiaj dyrekcja powiadomila nas, ze 30 grudnia musimy
przyjsc na rade pedagogiczna, bo trzeba zatwierdzic budzet na nastepny rok.
Szkola ma czas do 31 grudnia do godz 12 zeby oddac gotowa dokumentacje.
Do tej pory tak nie bylo i nigdy nie przychodzilismy przed koncem roku do
pracy. Dopiero w tym roku nasze wladze doszly do takiego wnoisku. Najgorsze
jest to, ze wyjezdzam w drugi dzien swiat i wracam dopiero w sobote po nowym
roku i nie bede mogla uczestniczyc w tym spotkaniu. O zwolnieniu z rady nie
ma co marzyc, wiec trzeba bedzie sie chyba rozchorowac. Czy w Waszych
szkolach tez tak jest?

--
***Gosia_KIKI***

2. Data: 2003-12-18 21:09:54

Temat: Re: 30 grudnia rada pedagogiczna??
Od: " Shreek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> ma co marzyc, wiec trzeba bedzie sie chyba rozchorowac. Czy w Waszych

Chyba w coraz więcej szkołach zarządowi odbija. Przecież zatwierdzić budżet
można wcześniej. Ale widać niektórzy są mało inteligentni albo w święta nie
mają co robić.
Bosz, tragedia...

--
Mirosław P.
GG 1119311

3. Data: 2003-12-18 21:27:34

Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia_KIKI wrote:
(ciach)
> [...]
> spotkaniu. O zwolnieniu z rady nie ma co marzyc, wiec trzeba bedzie
> sie chyba rozchorowac. Czy w Waszych szkolach tez tak jest?

Budżet zatwierdzilismy, gdzies w połowie listopada. Spodkanie oplatkowe
mielismy 17 grudnia. Jutro ostatni dzien i az do 5 stycznia wolne....:) :)
:)
Kitty

----------
"Nie ma gorszych słów
Od zostańmy przyjaciółmi
I nie ma gorszych przekleństw
Od zapewnień: lubię cię"
Grzegorz Ciechowski

4. Data: 2003-12-18 21:32:36

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjsc na rade pedagogiczna, bo trzeba zatwierdzic budzet na nastepny rok.

Chwila, moment...
Rada Pedagogiczna jedynie OPINIUJE plan finansowy, a nie zatwierdza żadnego
budżetu

Zgodnie z Ustawą o systemie oświaty
<cit.>
Art. 41.
<ciach>
2. Rada pedagogiczna opiniuje w szczególności:
>(...)
2) projekt planu finansowego szkoły lub placówki,
</cit.>

To można zrobić w każdym momencie, niekoniecznie 30 grudnia.

W naszej szkole opiniowanie to miało miejsce tydzien temu, przu okazji
szkoleniowej rady pedagogicznej.

--
RomanS
http://www.pse.of.pl - faq grupy pl.soc.edukacja

5. Data: 2003-12-18 21:51:15

Temat: Odp: 30 grudnia rada pedagogiczna??
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roman Stachowiak <a...@n...org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:brt6cf$fr3$...@n...news.tpi.pl...
| Chwila, moment...
| Rada Pedagogiczna jedynie OPINIUJE plan finansowy, a nie zatwierdza
żadnego
| budżetu

Tak, tak, masz racje. Zle sie wyrazilam. Tylko ze w naszym miescie, w
ubieglym tygodniu odbyla sie sesja budzetowa. A ksiegowe w szkolach dopiero
w poniedzialek dostana odpowiednie kwoty i maja 7 dni na opracowanie
budzetu. Nie trudno sie domyslec, ze to akurat wypada w swieta. Wiec
ksiegowe przytaszcza te wszystkie dokumenty do domu i beda w swieta
ukladac.A akurat moja mama jest glowna ksiegowa w jednej ze szkol i jest
bardzo zadowolona, ze spedzi swieta na pracy.
Natomiast dyrektorzy maja czas do 31. W zwiazku z tym 30 grudnia beda
zbierac sie rady pedagogiczne w celu opiniowania budzetow. Przeciez to chore
jest. Wszyscy wkurzeni bo dowiedzielismy sie o tym dzisiaj podczas szkolnej
wigilii. Na kilka dni przed swietami ludzie maja plany porobione, wyjazdy
porezerwowane. Chora ta cala sytuacja jest i tyle.

--
***Gosia_KIKI***

6. Data: 2003-12-18 22:13:10

Od: " Shreek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Na kilka dni przed swietami ludzie maja plany porobione, wyjazdy
> porezerwowane. Chora ta cala sytuacja jest i tyle.

A najgorsze jest to, gorliwi i dobrze wychowani nauczyciele przyjdą bez
słowa protestu.
Choćby w Boże Narodzenie trzeba było przyjść zajęcia dla dzieci robić to by
przyszli.
/// bo praca w dzisiejszych czasach to cenna rzecz, cenniejsza od szacunku
do samego siebie ///

--
Mirosław P.
GG 1119311

7. Data: 2003-12-19 06:14:01

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Budżet zatwierdzilismy, gdzies w połowie listopada. Spodkanie oplatkowe
> mielismy 17 grudnia. Jutro ostatni dzien i az do 5 stycznia wolne....:) :)
> :)

Ygrhh, może pora wrócić do zawodu.
Ja osobiście pracuję 24 grudnia i 27 grudnia też. Tak samo jak 29, 30 i 31.
(btw - urlopu , wakacji i innych takich nie miałam od dwóch lat)

Asmira

8. Data: 2003-12-19 14:59:22

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(...)
> porezerwowane. Chora ta cala sytuacja jest i tyle.

A ja z uporem maniaka jeszcze raz zacytuję fragment ustawy:
Rada pedagogiczna opiniuje:
2) projekt planu finansowego szkoły lub placówki,

PROJEKT PLANU FINANSOWEGO!!!

Na cholerę mi przychodzić 30 grudnia by opiniować konkretny plan finansowy,
skoro zgodnie z ustawą już dawno zdążyliśmy zaopiniować jego projekt?
A skoro w twoim mieście już odbyła się sesja budżetowa, to na jakiej podstawie
radni określili budżet dla twojej szkoły? Tak z głowy, czy na podstawie PROJEKTU
PLANU FINANSOWEGO?
A skoro plan już był, to co za robotę będą odwalac te twoje główne księgowe z
budżetem?

9. Data: 2003-12-19 16:51:42

Od: "m@rkop" <m...@p...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Dec 2003 15:59:22 +0100, Roman Stachowiak wrote:

> A ja z uporem maniaka jeszcze raz zacytuję fragment ustawy:
> Rada pedagogiczna opiniuje:
> 2) projekt planu finansowego szkoły lub placówki,

Pracuje 20-ty rok i z czyms takim sie jeszcze nie spotkalem...
Czyzby dyrekcja mojej szkoly miala ten fragment ustawy w...nosie?

--
Pozdrawiam :)
m@rkop

10. Data: 2003-12-20 12:33:51

Od: "Jarcys" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"m@rkop" <m...@p...spam.pl> wrote in message
> On Fri, 19 Dec 2003 15:59:22 +0100, Roman Stachowiak wrote:
> Pracuje 20-ty rok i z czyms takim sie jeszcze nie spotkalem...
> Czyzby dyrekcja mojej szkoly miala ten fragment ustawy w...nosie?

z tego co widze to moja też :)
pozdrawiam
Jarek

Informatycy wszystkich miast łączcie się ..
Ernie - mozg na pakerni
Wychowawca 2/2001
www.kinesiology.pl
Fundusz socialny