Mapa nasadzeń miłośników ogrodów

71. Data: 2000-03-30 05:39:45

Temat: Re: 300
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:
> 15 marca 2000 roku Krzysiek Koterba napisał do mnie:
> cyt. "Faktem jest, ze ludzie bardzo sie rozpisali, ale nie sadze, zeby
> rekordzista osiagnal wynik 200, a gdzie tam 300.

No to odszczekuje i potwierdzam, ze Jerz tym postem osiagnal wynik 300.
Potwierdza nim jednoczesnie moje przekonanie, ze sa osoby na grupie,
ktore ida w ilosc :-(

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

72. Data: 2000-03-30 07:22:42

Temat: Re: nie boj sie - inni to robia i zyja :-)
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko bez porograficznych tematow prosze, bo sie powiem administratorowi
:-|
pozdrawiam
j.t.

73. Data: 2000-03-30 09:22:49

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to odszczekuje i potwierdzam, ze Jerz tym postem osiagnal wynik 300.
> Potwierdza nim jednoczesnie moje przekonanie, ze sa osoby na grupie,
> ktore ida w ilosc :-(

Dziękuję ci Krzysztofie za odpowiedź. A już się bałem, że tego nie
zauważysz.
Tak w 100% potwierdzam poszedłem na całość. To było szczególnie świadome od
momentu jak napisałeś to co powyżej! Sprowokowałeś mnie nieświadomie a ja
to kupiłem.

Składam samokrytykę, i oświadczam, że jestem za tym aby się pohamować w
zapędach.
Niech ilość przejdzie w jakość. Zróbmy trochę miejsca dla innych.
Niniejszym, ceduję po 150 postów na Bogusława i Piotra.
Zadowolę się resztą i nie zamierzam pisać więcej jak 30-50 postów
miesięcznie. I tak będzie.
W innym bowiem wypadku tego nie da się czytać a i skąd wziąć tyle wolnego
czasu?
Pozdrawiam serdecznie jerz
'(/:-)

74. Data: 2000-03-30 10:16:58

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:
> Tak w 100% potwierdzam poszedłem na całość. To było szczególnie świadome od
> momentu jak napisałeś to co powyżej! Sprowokowałeś mnie nieświadomie a ja
> to kupiłem.

A swoja szalona aktywnoscia sprowokowales innych, byc moze zroblies to
tak jak ja nieswiadomie, a sprowokowani tez zaczeli pisac wiecej
nieswiadomie. Chyba jeszcze ktos przeszedl 200. Sam zreszta zauwazylem,
ze zaczalem pisac wiecej niz zwykle - szczegolnie po tym, jak Krzysiek
Marusinski zaczal pisac mniej niz zwykle :-)

> Niech ilość przejdzie w jakość.

Ty ... (na "eM") ;-)

> Niniejszym, ceduję po 150 postów na Bogusława i Piotra.

Nie zaliczam.

> Zadowolę się resztą i nie zamierzam pisać więcej jak 30-50 postów
> miesięcznie. I tak będzie.

Byle nie mniej.

> W innym bowiem wypadku tego nie da się czytać a i skąd wziąć tyle wolnego
> czasu?

A chwasty juz rosna i rosna ... :-)
Szykuj juz zdjecie, mam nadzieje, ze Krzysiu zechce Cie do galerii
(jesli na zdjeciu nie bedzie nic zwiazanego z Proszynskim :-) ).
Zreszta, chyba nie ty jeden ...

75. Data: 2000-03-30 20:21:53

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:
> [...]

Dlugo sie zastanawialem czy Cie zapytac i gdzie, ale zapytam na grupie:
czy w przyszlosci tez moge cytowac Twoje prywatne posty na forum grupy?
Jesli przyjdzie mi taka ochota.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

76. Data: 2000-04-01 04:44:21

Temat: Odp: 300
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
..................Sam zreszta zauwazylem,
> ze zaczalem pisac wiecej niz zwykle - szczegolnie po tym, jak Krzysiek
> Marusinski zaczal pisac mniej niz zwykle :-)

No cóż. Coraz mniej listów z którymi mógłbym się nie zgadzać :-).
Poziom grupy coraz bardziej mnie przerasta w związku z tym trudno
polemizować.
Oczywiście, czekamy na foto Jerza.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

77. Data: 2000-04-01 14:37:30

Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>Oczywiście, czekamy na foto Jerza.
>--
>:-) http://ogrod.to.jest.to
>
>Nie chce nikogo urazic, przede wszystkim zainteresowanego, ale tez jestem
ciekawy tej twarzy. To z roznych wzgledow.
Jurek.

78. Data: 2000-04-01 16:38:27

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlugo sie zastanawialem czy Cie zapytac i gdzie, ale zapytam na grupie:
> czy w przyszlosci tez moge cytowac Twoje prywatne posty na forum grupy?
> [...]

PS = [postscriptum]
TAK [jeśli dotyczy spraw ogólnych- grupowych]
Było nie było jesteś osobą publiczną mimo, że nie chcesz. [ja czasami też]

NIE [jeśli o to poproszę]

PRZEPRASZAM,
- nie miałem złych intencji co widać po treści cytatu.
A tak naprawdę, jak sobie na ciebie popatrzyłem [fotka] to nie masz wyglądu
takiego co się certoli. Ja też kocham góry.

"Nie róbcie im krzywdy, bo nie wiedzą co czynią."
Ale nie wiem czemu nie odczuwam skruchy.
Przecież to w żaden sposób ci nie uchybia? A może się mylę?
Dodatkowo przepraszam, że dodałem ci tyle pracy z liczeniem postów.

Pozdrawiam super wiosennie jerz.

79. Data: 2000-04-03 08:06:38

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawy tej twarzy. To z roznych wzgledow.
Na razie nie zobaczysz, cały czas wychodzi na czerwono.
pozdr, jerz.

wawrzynek
Targi Działkowe i Ogrodnicze "Ogród" w Szczecinie
WIOSENNE ŻYCZENIA
Bardzo trudne pytanie
Ozdobne Rośliny Pnące