4-5 drutow - jak?

1. Data: 2004-03-16 14:12:42

Temat: 4-5 drutow - jak?
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Robie pierwsza w moim zyciu czapke, a ze zszywac robotek drucianych nie
lubie, wiec z lenistwa robie ja na 4 drutach (piaty z zapasow
pozyczonych od mamy okazal sie duzo grubszy). No i cos jest nie
tak...jakkolwiek by nie bylo, to jeden drut ZAWSZE robi sie pusty (po
przerobieniu na ten, ktory byl pusty chwile wczesniej lub nadziubdzianiu
na drut znajdujacy sie w kolejce wczesniej). Czy to tak ma byc, czy jest
jakis patent? Przyznam, ze to dosc niewygodne - robotka jest stake na
trzech drutach tylko i przez to stale jakies oczka sie zsuwaja).
Bede dzwieczec za wszelkie rady.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-03-17 09:34:10

Temat: Re: 4-5 drutow - jak?
Od: "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Czesc!
>
> Robie pierwsza w moim zyciu czapke, a ze zszywac robotek drucianych nie
> lubie, wiec z lenistwa robie ja na 4 drutach (piaty z zapasow
> pozyczonych od mamy okazal sie duzo grubszy).

Postaraj sie kupic nowy komplet drutów. Na trzech (plus czwarty roboczy)
bedzie Ci trudno, robótka bedzie zbyt rozciagnieta, moze to zle wplynac na
efekt koncowy - szkoda Twojej pracy. A poczatki robótki na 4 drutach sa
trudne, zwlaszcza jak sie nie ma wprawy, po nabraniu oczek na drut oczka
lubia spadac, potem jest prosciej. Ale radze Ci przesiadz sie na pelen
komplet drutów.

pozdrawiam
Kasia

Re: 4-5 drutow - jak?