Pomocy

1. Data: 2003-10-15 14:39:09

Temat: Pomocy
Od: "Ygrek" <Y...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest 16,38 Prosze pani nie wiem co się ze mną dzieje, cały silnie drże, pot,
37C, chyba zesikałem się w majtki, wzrok mi się rozchodzi, słabo sie czuję.
Co się dzieje, prosze o pomoc!

2. Data: 2003-10-15 14:43:47

Temat: Re: Pomocy
Od: Misiek <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ygrek napisał:

> Jest 16,38 Prosze pani nie wiem co się ze mną dzieje, cały silnie drże, pot,
> 37C, chyba zesikałem się w majtki, wzrok mi się rozchodzi, słabo sie czuję.
> Co się dzieje, prosze o pomoc!

dzwon do lekarza!
monika

3. Data: 2003-10-15 16:19:29

Od: "Ygrek" <Y...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już ledwo co czytam poce się jak w saunie, peosze o fahowa pomoc, wzrok robi
mi dir na zeza i jest nieostry nie moge nic z tym zrobic

4. Data: 2003-10-15 17:02:36

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ygrek" <Y...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> Już ledwo co czytam poce się jak w saunie, peosze o fahowa pomoc, wzrok
robi
> mi dir na zeza i jest nieostry nie moge nic z tym zrobic

To nie jest gabinet lekarski tylko grupa dyskusyjna. Idz do lekarza -
leczenie przez Internet jest karalne i nikt Ci recepty nie wypisze.

Anka

5. Data: 2003-10-15 17:13:28

Od: "Ygrek" <Y...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę chociaż powiedzieć co to może byc. Proszę. Do lekarza nie dojdę a
karetki przecierz nie będę wzywać. Pomocy. żeby pisać musze zamykać jedno
oko a z ostrością tez jest żle. Proszę!!!

6. Data: 2003-10-15 17:18:42

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę chociaż powiedzieć co to może byc. Proszę. Do lekarza nie dojdę a
> karetki przecierz nie będę wzywać. Pomocy. żeby pisać musze zamykać jedno
> oko a z ostrością tez jest żle. Proszę!!!

Jak ktos moze odpowiedziec na to, co Ci jest, jezeli Cie nie zbada, nie
obejrzy?
Chyba zartujesz. Dzwon po karetke, jezeli nie masz sily isc do lekarza. A
przy okazji: na Pogotowi, jak zadzwonisz powinni udzielic Ci informacji co
masz robic.

Pzdr.

7. Data: 2003-10-15 20:49:57

Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do lekarza nie dojdę a karetki przecierz nie będę wzywać.

O jedną rzecz sensownie powiedział..

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

8. Data: 2003-10-15 20:58:49

Temat: Re[2]: Pomocy
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Mamak,

W Twoim liście datowanym 15 października 2003 (22:49:57) można przeczytać:

> Użytkownik "Ygrek" <Y...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomo?ci

> O jedn? rzecz sensownie powiedział..

Niekoniecznie niestety.
Nie kazde Pogotowie to potwory "nie-z-tego-swiata", ktore czejkaja na
to, aby utluc klienta, przerobic na skore i wyciagnac kase, albo wyzyc
sie na biednym delikwencie i obciazyc go kosztami lub wykonczyc w
jakis inny sposob.
Takie opinie tylko nakrecaja cala, tvn-owska machine, ktora
czyha na tego typu "sensacje". A ludzie sa latwowierni, i stad pozniej
bierze sie strach przed okropnym Pogotowiem.
A swoja droga lekarze sa tylko ludzmi, to juz nie w kwestii
Pogotowia, lecz ogolnego podejscia ogolu do Sluzby Zdrowia. Nie mozna
wymagac od nich, zeby byli nadludzmi - tez maja prawo z czegos zyc, i
maja prawo o to walczyc...

--
Pozdrowienia,
Anka

9. Data: 2003-10-15 21:08:49

Temat: Re: Re[2]: Pomocy
Od: "Ygrek" <Y...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej a co ze mną, ja nadal drże. nadal 37 i pot. Pomóżcue mi nie wytrzymam
tego dłóżej.

10. Data: 2003-10-15 21:17:05

Temat: Re[4]: Pomocy
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ygrek,

W Twoim liście datowanym 15 października 2003 (23:08:49) można przeczytać:

> Hej a co ze mną, ja nadal drże. nadal 37 i pot. Pomóżcue mi nie wytrzymam
> tego dłóżej.

Drogi Uzytkowniku Usnetu - wydawalo mi sie, ze mam do czynienia z
osoba, ktora przynajmniej w stopniu podstawowym jest zorientowana w
pismie i rozumie, co czyta.
Jezeli sie zle czujesz (co raczej nie wynika z liczby postow przez Ciebie
splodzonych, czlowiek w Twoim stanie raczej nie jest w stanie myslec o
pisaniu newsow) to idz do lekarza, wezwij Pogotowie lub przynajmniej
zadzwon i dowiedz sie, co masz ze soba zrobic.
Zreszta - wnioskujac po Twojej ochocie pisania, to chyba jednak nie
jest z Toba az tak niedobrze, zebys nie mogl dotrzec do lekarza. Bo
widzisz, jakbys to zrobil zaraz po pierwszym poscie - teraz juz bys
wiedzial, co jest "nie tak" i, jak mniemam, zostaloby wdrozone
odpowiednie leczenie. Tymczasem, drogi Kolego, od Twojego pierwszego
posta minelo ladnych pare h, wszyscy radza, abys skonsultowal sie z
lekarzem a Ty masz to w glebokim powazaniu.

Anka

Pomoc
[spam] książki med
nefrolog we Wrclawiu