co ciekawego na taras kupić

51. Data: 2004-06-15 09:14:01

Temat: Re: co ciekawego na taras kupić
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cam9n6$bn7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości

> Pisałaś ale zjadła Ci się literka i nie zrozumiałam o co chodzi ...
> A w takim razie kiedy proponujesz ciąć dla zachowania małego pokroju ???

Tuż po kwitnieniu.

Pozdrawiam, Basia.

52. Data: 2004-06-15 09:23:34

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dusić
>
> A nie pisałam o formowaniu jej w drzewko? Ze trzy lata minimum wytrzyma.
>

>W Starogardzie jest Wajgelia variegata o pstrych liściach piękność , mają
również hortensje o pstrych liściach nawet jak nie zakwitnie to ozdobą są
liście, nabyłam i obie kwitną.
Pozdrawia Teresa

53. Data: 2004-06-15 09:26:01

Temat: Re[2]: co ciekawego na taras kupić
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Teresa!
W Twoim liście przeczytałem:

T> również hortensje o pstrych liściach nawet jak nie zakwitnie to ozdobą są
T> liście, nabyłam i obie kwitną.

Są one mniej odporne na mróz.
Krzysztof Marusiński

54. Data: 2004-06-15 10:09:40

Temat: Re: Re[2]: co ciekawego na taras kupić
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
wiadomości news:camff4$82n$1@nemesis.news.tpi.pl...

T> również hortensje o pstrych liściach nawet jak nie zakwitnie to ozdobą są
T> liście, nabyłam i obie kwitną.

Są one mniej odporne na mróz.

Ja tak sie troche pocieszam, że w Sopocie niedaleko morza na 3 piętrze, ten
mróz duży nie jest:-)a za to jak wieje:-(((Niech to diabli,jak widzę jak mi
róże na łodygach sie chwieją, to az mnie serce boli:-(

Gosia,co ją wiatr do szału doprowadza

55. Data: 2004-06-15 10:27:54

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
> wiadomości news:camff4$82n$1@nemesis.news.tpi.pl...

w Sopocie niedaleko morza na 3 piętrze, ten
> Gosia,co ją wiatr do szału doprowadza

Och, w jakim pięknym miejscu mieszkasz, to nic że wieje ale to morze ...
marzenie !!!

Zaczwycona Bałtykiem
Miłka

56. Data: 2004-06-15 10:30:05

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:camff4$82n$1@nemesis.news.tpi.pl...

T> również hortensje o pstrych liściach nawet jak nie zakwitnie to ozdobą są

Ale Wam zazdroszczę, u mnie nie ma pstrych odmian hortensji krzaczastej.
Skoro Krzysztofie mówisz że jest delikatniejsza to hołubiłabym ją w donicy i
na zimę po opadnięciu liści do garażu ;-)

Tęskno Miłka

57. Data: 2004-06-15 10:45:43

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Żukowo a druga trzeba trochę zboczyć tam mają ładne bylinki i krzaczki i
> ceny do przyjęcia .W Leżnie jest szkółka u pani leśniczyny trzeba jechać
do
> leśniczówki .W Mierzeszynie dość duży wybór roślinek. W Jagatowie są dwie
> mają ciekawe drzewka kupiłam ostatnio tam Oliwnika wąskolistnego.To są
> szkółki o rozsądnych cenach bo na miejscu produkcja.W Lipcach dwie duży
> wybór ale ceny za wysokie ale zawsze można coś kupić małego i zależy
czego
> szukamy . W Łęgowie trasa na Tczew bardziej krzaczki ale i bylinki się

:-)) Baaardzo dziekuje, jak wroce to wybiore sie na zakupy bylinowe !
Magda

58. Data: 2004-06-15 11:13:50

Temat: Re[4]: co ciekawego na taras kupić
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj miłka!
W Twoim liście przeczytałem:

m> Ale Wam zazdroszczę, u mnie nie ma pstrych odmian hortensji krzaczastej.
m> Skoro Krzysztofie mówisz że jest delikatniejsza to hołubiłabym ją w donicy i
m> na zimę po opadnięciu liści do garażu ;-)

Ja nie. W zasadzie nie okrywam roślin na zimę. Wychodzę z
założenia, że jeżeli jest mało odporna to wymarznie prędzej
czy później. Jestem spolegliwy względem natury i nie
przeciwstawiam się jej ustaleniom. No, może nie zawsze :-).
Krzysztof Marusiński

59. Data: 2004-06-15 11:15:58

Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Gosia!
> [...]

GP> mróz duży nie jest:-)a za to jak wieje:-(((Niech to diabli,jak widzę jak mi
GP> róże na łodygach sie chwieją, to az mnie serce boli:-(

Sopot i Gdynia to moje rodzinne strony. Wiem, że tam
hortensje doskonale dają sobie radę.
Krzysztof Marusiński

60. Data: 2004-06-15 12:16:59

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:

--

A o tym to mi nie powiedziano , dziękuje za ostrzeżenie.
Wdzięczna Teresa

Poradzcie jaka glebogryzarke?
Pompa do ogrodu..
wysiana trawa