5. Nie zabijaj

31. Data: 2006-11-04 08:53:08

Temat: Re: 5. Nie zabijaj
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eig9kt$8re$1@inews.gazeta.pl...

> większość filmów jest o zsabijaniu albo conajmniej trup jest w tle

Jeśli mógłbym coś polecić - stary czechosłowacki film pt. "trup w każdej
szafie".

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

32. Data: 2006-11-04 12:20:42

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Himera<h...@N...gazeta.pl>

> Czy bylibyscie w stanie zabic? Czy to w obronie wlasnej/kogos
> bliskiego[...]

Teoretycznie tak.

Paff

33. Data: 2006-11-04 17:06:31

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@w...pl> napisał(a):

> jak w zyciu, tylko kiepsko pokazane

no tak, wrazenia zapachowe dodają ponoć tylko w kinach w Japonii

> to raczej brak wyobrazni :)

piszemy wypracowanie, czy mowimy, co zrobimy kiedystam w pewnych warunkach?
Dasz głowę, jak się zachowasz? A ja Ci powiem, że po deklaracji tutaj, że
zadźgam kogoś, kto mi się na familię rzuci, zastanowię się 2 razy ;-)) No i
zależy, kto to będzie widział np ;-))

h.

34. Data: 2006-11-04 19:54:30

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> [...]
> zadźgam kogoś, kto mi się na familię rzuci, zastanowię się 2 razy ;-)) No i

moj kolega w podstawowce zlozyl pewna deklaracje/obietnice, a
mianowicie, ze po lekcjach zlamie sobie noge kopiac w metalowy slupek,
zapomnial, po wytknieciu niedotrzymania slowa przez kolegow zrobil co
mowil, jakis miesiac w gipsie, osobiscie mam bardzo cierpkie skojarzenia
jesli chodzi o deklaracje :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

35. Data: 2006-11-05 12:56:57

Od: Nuria <n...@c...wiatru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Nov 2006 15:53:16 +0000 (UTC), Himera napisał(a):

> Czy bylibyscie w stanie zabic? Czy to w obronie wlasnej/kogos bliskiego, czy
> tez w obronie mienia, albo bo ktos zle na ciebie spojrzal, czy tez miales/as
> zly dzien.
> Chce abyscie sie naprawde dobrze zastanowili zanim odpowiecie. Chcialabym tez
> abyscie napisali w jaka sytuacja musialaby do tego doprowadzic.

Nr 3

Tu, przyznaję, ciężko będzie tak z miejsca zabłysnąć jakąś merytoryczną
poradą. No ale naprawdę mam ochotę na godny trunek, więc polecę banałem -
radzę Ci rozważenie udania się na jakąś terapię pt. anger management.

--
Pozdrawiam, Nuria

"Nie ruszając się z miejsca, zapaliła papierosa, chowając twarz za
smugami błękitnego dymu. Przyszło mi na myśl, że w Nurii Monfort jest
coś z owych femmes fatales [...]. I pomyślałem również, że ją pewnie
ów własny szczególny wygląd mierzi".

36. Data: 2006-11-06 18:40:18

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> napisał w
wiadomości news:eighja$skf$1@news.onet.pl...
> "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> Nareszcie ujawniłeś jakieś ludzkie uczucia. Popieram
> w całej rozciągliwości!
>
> --
> Sławek

Godna myśl, humanisty :-)
Oczyszczanie puli genowej?

Akurat, zabijać "to nie sztuka".
Spytaj podobnych zwierząt.

ett

37. Data: 2006-11-06 18:43:23

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MasterMind" <M...@m...mn> napisał w wiadomości
> Ps. Dlaczego ludzie, przeważnie postrzegają śmierć jako karę? Przecież
> czasami jest ona przywilejem...

Sam spróbuj wyjaśnić.
Nie jest proste.

ett

38. Data: 2006-11-06 18:44:38

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Himera<h...@N...gazeta.pl>

> Teoretycznie tak.
>
> Paff

Teoria strachu?

ett

39. Data: 2006-11-06 19:11:23

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik " Himera" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> >

> Nie. Nigdy i z żadnego powodu. Nie jestem w stanie stworzyć życia, więc
nie
> mam prawa go odbierać.
>
> --
> c...@p...pl
> gg 8559715
>
> "Życie nieświadome nie jest warte tego,
> by je przeżyć"
> Sokrates

Nie zarzekałbym się.
Wszyscy popełniamy błędy.
Jesteśmy zbyt słabi, by unieść "każde" cierpienie.

Np:
Złapałaś złodzieja w swoim domu. Za włamanie grozi mu 5 lat odsiadki.
Jednak on, boi się tych pięciu lat. Grozi Ci i Twojej rodzinie.
Ma do wyboru, samemu się zabić, lub nie pozostawić świadków.
Nie chce się zabić, bo jest katolikiem. Boi się skaleczyć, a co dopiero
strzelić sobie w łeb. Myśli ma nieskładne. Był miłym złodziejem,
"co nie wadził nikomu", a teraz jest przerażony. Nie chce być cwelem.
Nie pójdę do więzienia!!!
Jeden pistolet wciska Ci w rękę, a drugi przytyka do głowy Twojej córki.
Zabij mnie! Drze się. Bo jak nie, to jej mózg wyląduje na dywanie!
Sama masz oczy jak talerze z serwisu babki. Co robić?!
Nerwowy gość naciska spust. W zwolnionym tempie, huk wystrzału
miesza się z obrazem dymu przelatującego przez czaszkę dziewczynki,
porywając za sobą jej falujące włosy i coś co przypomina czerwoną fontannę.
Z daleka dochodzi... "Zabij mnie! Na co czekasz?!"
Myślisz racjonalnie. Tylko naciśnięcie spustu. Tylko naciśnięcie spustu.
Racjonalnie?
Nie zabijaj. Usiądź, przemyśl. Zero emocji. Spokój.
Zatapiasz się w błogim oczekiwaniu końca.

Proste... prawda?

ett

40. Data: 2006-11-06 19:24:38

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości

> "Tyle o sobie wiemy ile nas sprawdzono"
>

> pozdrawiam
> Greg

A samemu to nie łaska? :-))

ett

Kary na psp
Stowarzyszenia/kluby/ter apie dla osob schizoidalnych i z osobowoscia paranoidalna
To nic nie da!
Paradoks kłamcy
sprzedam/wymienie