5 dni

1. Data: 2005-05-04 17:21:31

Temat: 5 dni
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pięć dni zasuwałem przy wiosennych robotach.
Pięknie było. :-)))
Zimę wszystko przetrzymało świetnie.
To co ma wyłazić z ziemi wyłazi. A liliowce nawet bardzo silnie.
Tylko rozwara nie widzę. Mógłby on zaginąć?
To co ma wiosną kwitnąć kwitnie.
A nawet więcej. Hiacynt posadzony 4 lata temu zakwitł raz, a potem go jakby
nie było. Przypuszczałem, ze nornice się do niego dobrały. Tymczasem on
sobie w tym roku kwitnie w najlepsze. :-)
Posprzątane, oplewione, posadzone, posiane.
Tylko to cholerne lumbago. Było źle. Jest gorzej. ;-(((
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2005-05-04 18:39:35

Temat: Re: 5 dni
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zimę wszystko przetrzymało świetnie.
> To co ma wyłazić z ziemi wyłazi. A liliowce nawet bardzo silnie.
> Tylko rozwara nie widzę. Mógłby on zaginąć?

Nie...ma jeszcze czas.

Bardzo interesująca relacja, widać, że winorośla stopniowo w odstawkę idą :-))))

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-05-04 18:49:08

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posprzątane, oplewione, posadzone, posiane.

> Tylko to cholerne lumbago. Było źle. Jest gorzej. ;-(((
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

A już chciałam Cię zaprosić !
Napisz jak się polepszy :-)
pozdrawiam, Bogda

ps. sprzatam, plewię, sadzę i sieję... końca nie widać.
jeśli chodzi o plewienie jestem spokojna, zajęcia wystarczy do jesieni
:-)

4. Data: 2005-05-04 19:55:58

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko rozwara nie widzę. Mógłby on zaginąć?

A mój rozwar już wychynął z gleby :-P

Serdecznie Miłka

5. Data: 2005-05-04 20:46:52

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A mój rozwar już wychynął z gleby :-P
>
>Serdecznie Miłka

A mój jeszcze nie ani śladu ani łodyżki;(
Aż zaczynam sie martwić

pozdrawiam

SylwiaS
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2005-05-04 20:55:13

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mój jeszcze nie ani śladu ani łodyżki;(
> Aż zaczynam sie martwić

86 km na południe od Lublina już sie pokazał :))
Pozdrawiam, Krystyna

7. Data: 2005-05-04 23:10:01

Temat: Odp: 5 dni
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...
.

> Bardzo interesująca relacja, widać, że winorośla stopniowo w odstawkę idą
:-))))

A w życiu. Zostały dopieszczone w pierwszym rzędzie. :-))))
A że relacji z tego nie składam? O najgłębszych uczuciach się nie papla.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2005-05-04 23:13:10

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogda <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d5b5cg$h8p$...@w...who.vectranet.pl...

> A już chciałam Cię zaprosić !
> Napisz jak się polepszy :-)

A do czego zaprosić?? Do ciężkiej roboty? Do tego to nigdy mi się nie
polepszy :-)

> ps. sprzatam, plewię, sadzę i sieję... końca nie widać.
> jeśli chodzi o plewienie jestem spokojna, zajęcia wystarczy do
jesieni

To nie lepiej raz a dobrze? Wyrwać wszystko co zielone, zabetonować i
koniec.
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2005-05-05 08:33:49

Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie w tym roku kwitnie w najlepsze. :-)
> Posprzątane, oplewione, posadzone, posiane.
> Tylko to cholerne lumbago. Było źle. Jest gorzej. ;-(((

Jeżeli chodzi o rozwary to sa one troche kaprysne . Część juz wyszła , ale
wiekszość jeszcze nie.

Pozdrawiam

Alicja

10. Data: 2005-05-05 09:27:54

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A do czego zaprosić?? Do ciężkiej roboty? Do tego to nigdy mi się nie
> polepszy :-)

> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Niekoniecznie do ciężkiej :-)
trzy godziny pracy (gleba piaszczysta!) , potem 2 dni odpoczynku - pasuje?
Do morza 25 km :-)
pozdrawiam,
Bogda

Witam.
szukam ksiazki
bukszpan vs borówka
Re: REGGAE FESTIWAL NIE ZABIJAJ 16 lipca 2005 STARE OLESNO
witam po zimie