5 litrów wina w gąsiorku

1. Data: 2009-02-11 09:47:07

Temat: 5 litrów wina w gąsiorku
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

... z aronii i winogron.

I grajmo i pjewajmo!!!

2. Data: 2009-02-11 09:54:08

Temat: Re: 5 litrów wina w gąsiorku
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... z aronii i winogron.

Porcja do obejrzenia 10 programów w telewizji.

3. Data: 2009-02-11 11:55:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Porcja do obejrzenia 10 programów w telewizji.

Poza balonami w sklepie (piwnicy) mam w kuchni ze 100l...

4. Data: 2009-02-13 16:32:23

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 12:55, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Poza balonami  w sklepie (piwnicy) mam w kuchni ze 100l...

To już podpada pod alkoholizm ;)

Pzdr.
L.

5. Data: 2009-02-13 17:21:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2009 08:32:23 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):

> To już podpada pod alkoholizm ;)
>
> Pzdr.
> L.

Alkoholikom wszystko jedno, co piją, byle dawało po "garach", a wina to już
na pewno nie robią, bo tu trzeba czekać... czekać... czekać... :-)

6. Data: 2009-02-13 17:59:33

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 18:21, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Alkoholikom wszystko jedno, co piją, byle dawało po "garach", a wina to już
> na pewno nie robią, bo tu trzeba czekać... czekać... czekać... :-)

Jeżeli wziąć pod uwagę, że wypijam wiadro wody dziennie to litr wina
znika prawie bez śladu...
Nie jestem alkoholikiem, ale piwo robi mi dobrze na trawienie i
perystaltykę - mogę wyoić 2-3 litry bez większych śladów zamroczenia.
Zdarza mi się to raz w miesiącu.

7. Data: 2009-02-13 18:13:24

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mogę wyoić 2-3 litry bez większych śladów zamroczenia.
> Zdarza mi się to raz w miesiącu.

Czy to wtedy pojawiają sie jakieś dziwne teksty?

8. Data: 2009-02-13 18:30:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2009 09:59:33 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> [...]
> Nie jestem alkoholikiem, ale piwo robi mi dobrze na trawienie i
> perystaltykę - mogę wyoić 2-3 litry bez większych śladów zamroczenia.

Czy sugerowałam, że jesteś alkoholikiem?

9. Data: 2009-02-14 10:25:01

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 19:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Czy sugerowałam, że jesteś alkoholikiem?- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

He..he, wiem, że nie ty, ale przed chwilą ściągnąłem z balona do
gąsiorka następne pięć. Większość wina wypijam z wodą od 1:3 do 1:1...
Nierozcieńczone piję po zjedzeniu obiadu lub śniadania, o ile nie
wyjeżdżam gdzieś dalej...

bobry, pszczoły, wiosny jeszcze nie widać
fajny pomysl
forsycja?
dynia na pestki
dynia na pestki?