trawa na gliniastą gleb

21. Data: 2004-06-10 21:11:06

Temat: Re: Re[2]: trawa na gliniastą gleb
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Thursday, June 10, 2004 5:45 PM
Subject: Re[2]: trawa na gliniastą gleb

> Witaj Tadeusz!
> W Twoim liście przeczytałem:

> w/g mnie też (miał on to na myśli) :-). My Ogrodnicy
> rozumiemy się w lot :-).
> Rzeczywiście, pisząc to myslałem czy nie podac uziarnienia,
> ale nie chciało mi się.
:)
jesli ten On to Michal to raczej
bo o ile zgodze sie
ze ciezko sie kopie w pospolce
(to takie wymieszane kamienie z piaskami roznych frakcji)
to w warstwach czystego piasku (mialkiego czy gruboziarnistego)
kopie sie bardzo latwo
i zadnym on utrudnieniem przy zamianie trawnika na rabatki
:)

> Myślę, że dodatek próchnicy jest ważny. Wpierw chciałem
> napisać o torfie, ale pomyślałem o cenie i zmiękła mi rura.
:)
jest wazna jesli chcialbys na tej rabatce uprawiac warzywa dla siebie
:)
ale jesli to ma byc tylko trawnik to szkoda bejmow
standartem jest tam przeciez sypanie nawozow po kazdym koszeniu
taki gruboziarnisty piasek wystarczajaco "napowietrzy" gline
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

22. Data: 2004-06-10 21:11:06

Temat: Re: Re[4]: trawa na gliniastą gleb
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2004-06-10 21:11:16

Temat: Re: trawa na gliniastą gleb
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Zwir i piasek to dwie rozne rzeczy.
:)
dla budowlanca rozni je frakcja uziarnienia
:)

24. Data: 2004-06-10 21:11:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2004-06-10 21:11:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że dodatek próchnicy jest ważny. Wpierw chciałem
> napisać o torfie, ale pomyślałem o cenie i zmiękła mi rura.
> [...]
:)
torf torfowi nie jest rowny
i najczesciej wszystko co czarne nazywa sie torfem
:)

27. Data: 2004-06-10 21:11:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2004-06-10 21:11:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2004-06-10 23:15:31

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Nu2yc.73591$DG4.65457@fe2.columbus.rr.com...

> Ale mimo wszystko do zwiru 5 mm nie jestem entuzjastycznie nastawiony.
> Wyobraz sobie prace w takiej ziemi ze zwirem za pomoca glebogryzarki.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

I po oczach, po oczach tym co sobie naszykował

Pozdrawiam
skryba

29. Data: 2004-06-11 04:56:14

Temat: Re[6]: trawa na gliniastą gleb
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Michal!
> [...]

MM> entuzjastycznie nastawiony.
MM> Wyobraz sobie prace w takiej ziemi ze zwirem za pomoca glebogryzarki.

Michaaaaaaaaaale!
Toć glebogryzarka jest mało ekologiczna! Ty i glebogryzarka?
A juz mialem uwierzyć że w swoim ogrodnictwie kierujesz sie
ekologią a nie lenistwem (np wzgledem koniczyny w trawie) :-).
glebogryzarka = spaliny, hałas, pocięte glizdy, porozlewane
paliwo i olej. brrr!
Krzysztof Marusiński

30. Data: 2004-06-11 05:05:32

Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Michal!
W Twoim liście przeczytałem:

MM> Oczywiscie to ostatnie zdanie to cytowanie tekstu Krzysztofa.
MM> Nie wiem dlaczego moj OE nie zaznacza tekstu Krzysztofa
MM> jako cytowanego. Musze to robic recznie i czasem zapomne.

MM> Moze to sprawa kodowania (tzn. nie jest np. "Marusiński"
MM> tylko "Marusi=F1ski")?

MM> Czy ktos z grupowiczow sie w tym orientuje?

Ja mam THEBAT! a nie OE. Może o to chodzi. Kodowanie iso2.
Krzysztof Marusiński

Co to znaczy ?
funkie
Co z moim Ubiorkiem?