666

1. Data: 2009-11-05 08:10:46

Temat: 666
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Apokalipsa 16,21:
"I spadły z nieba na ludzi ogromne cetnarowe kawały gradu; a ludzie
bluźnili Bogu z powowdu plagi gradu, gdyż plaga ta była bardzo wielka."

I będzie wielka boleść i złorzeczenia z powodu ZUSu i umrze wielu
złorzecząc parchom z powodu ich złodziejstwa.

2. Data: 2009-11-05 08:21:27

Temat: Re: 666
Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 09:10, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>
>     I będzie wielka boleść i złorzeczenia z powodu ZUSu i umrze wielu
> złorzecząc parchom z powodu ich złodziejstwa.

Mogę Cie o coś zapytać?

3. Data: 2009-11-05 08:23:24

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]
>
> I będzie wielka boleść i złorzeczenia z powodu ZUSu i umrze wielu
> złorzecząc parchom z powodu ich złodziejstwa.

Przecież znasz numery telefonów do mnie.

4. Data: 2009-11-05 08:26:26

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 09:23, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> Mogę Cie o coś zapytać?
>
> Przecież znasz numery telefonów do mnie.

Nie, nie znam...yyyy moze 666 666 666??? :'-/ ale mogę o coś zapytać
publicznie?

5. Data: 2009-11-05 08:30:04

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message
b.googlegroups.com...
> [...]
>
> Mogę Cie o coś zapytać?
>
> Przecież znasz numery telefonów do mnie.

Nie, nie znam...yyyy moze 666 666 666??? :'-/ ale mogę o coś zapytać

Pytać zawsze można - pyta nie błądzi.

6. Data: 2009-11-05 08:35:32

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 09:30, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
b.googlegroups.com...

y.googlegroups.com...

>  Nie, nie znam...yyyy moze 666 666 666???  :'-/ ale mogę o coś zapytać

To powiedz mi, czemu robisz z siebie tymi postami takiego
schizofrenika na własne żądanie, przecież
Ty jesteś inny - i wiesz o co przez to rozumiem ...wiesz co mam na
myśli.
Jestem świeżynką więc wiele tutejszych zjawisk nie rozumiem w tym
także tego o co pytam. Będzie mi dane wiedzieć?
________

jilett :)

7. Data: 2009-11-05 08:44:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message
s.googlegroups.com...
> [...]
>
> Pytać zawsze można - pyta nie błądzi.

To powiedz mi, czemu robisz z siebie tymi postami takiego
schizofrenika na własne żądanie, przecież

8-()

Ty jesteś inny - i wiesz o co przez to rozumiem ...wiesz co mam na
myśli.

Znasz mnie?

Jestem świeżynką więc wiele tutejszych zjawisk nie rozumiem w tym
także tego o co pytam. Będzie mi dane wiedzieć?
________

jilett :)

Po co?

8. Data: 2009-11-05 08:45:18

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 09:44, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>
> Jestem świeżynką więc wiele tutejszych zjawisk nie rozumiem w tym
> także tego o co pytam. Będzie mi dane wiedzieć?

OK, nie było pytania :)

9. Data: 2009-11-05 08:48:55

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message
h.googlegroups.com...
> [...]
>
> Jestem świeżynką więc wiele tutejszych zjawisk nie rozumiem w tym
> także tego o co pytam. Będzie mi dane wiedzieć?

OK, nie było pytania :)

Konstruktywność dialogu jest postępująca, możemy kontunuować.

Teraz na mnie kolej:
Masz 40 lat
Masz córkę
Nie mieszkasz (chyba) w Toruniu?

10. Data: 2009-11-05 08:52:27

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 09:48, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:

> OK, nie było pytania :)
>
> Konstruktywność dialogu jest postępująca, możemy kontunuować.
>
> Teraz na mnie kolej:

> Masz 40 lat - 0% trafiań

> Masz córkę - 0% trafień

> Mieszkasz w Toruniu?- 0% trafień