800 listow?????

1. Data: 2001-09-09 07:21:24

Temat: 800 listow?????
Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Po 5 dniowej nieobecnosci sciagnelem dzisiaj rano ponad 800 listow z
forum....
Mam w zwiazku z tym dwa pytania :
czy to lawina przepisow czy tez kosmiczna pyskowka?
Wszystkiego nie przeczytam, wiec chetnie unikne klotni.

A wczoraj wprost z samolotu upieklem filet wieprzowy doslownie bez niczego
Posmarowalem go oliwa, obsmazylem twardo na patelni i do pieca na 60 minut
(waga ok 900 )
Dorzucilem pokrojone na polowki male kartofle i wielka cebule (oczywisciei
pociachana na platki) To wszystko bylo brazowe, miekkie (kartofle Za...)
cebula jak karamel
a sos tzn wylacznie sok z miesa zjadlem lyzka....
Pieknej niedzieli wszystkim zycze ... ja ide do roboty.

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2001-09-09 09:17:44

Temat: Re: 800 listow?????
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Mam w zwiazku z tym dwa pytania :
>czy to lawina przepisow czy tez kosmiczna pyskowka?
>Wszystkiego nie przeczytam, wiec chetnie unikne klotni.

nie bylo pyskowki, nie bylo Latajacego Laroussa (wyjechal na
urlop), wiekszosc postow - jak zwykle moja, ale tez uzbieralo si
troche smiesznych..jak odgruzujesz to i przpeisy sie znajada ;))

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-10 00:17:53

Od: ab <a...@a...ZOO> szukaj wiadomości tego autora

Paul wrote:

> Witam,
> Po 5 dniowej nieobecnosci sciagnelem dzisiaj rano ponad 800 listow z
> forum....

To jezdes Pan szczesliwy, bo z nadmiaru
nigdy glowa nie boli i mozna isc smialo do
banku....

AB
http://invisible.de/lola/musik/mama_Leone__Bino.mid

1. Data: 2001-09-10 06:57:23

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paul" <p...@p...ch> napisał w wiadomości

> [...]
> cebula jak karamel
> a sos tzn wylacznie sok z miesa zjadlem lyzka....
> Pieknej niedzieli wszystkim zycze ... ja ide do roboty.

Cześć Paul!

A jaki to był filet? To znaczy z jakiej części?

Pozdrowienia. Krzysztof.

1. Data: 2001-09-10 08:52:57

Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki to był filet? To znaczy z jakiej części?

hhhmmm... dla mnie filet to filet... obawiam sie czy aby nie powiem bzdury,
moze tu chodzi o schab bez kosci? Powiedzmy, po za filet mignon jest to
najlepszy kawalek wieprzowiny. Upieczony dokladnie jest mieciutki i
soczysty, a jak sie o nim zapomni w piecu to i psy nie rozerwa...

Co opowiada jarzebina kolo twojego domu : jak bedzie zima?
Schubert zaczyna owijac sie w tak niesamowite futro ze obawiamy sie o
syberyjskie temperatury
Serwus

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2001-09-10 10:01:37

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Paul <p...@p...ch> a écrit dans le message :
9ni04e$osv$...@g...uci.agh.edu.pl...

> [...]
> najlepszy kawalek wieprzowiny. Upieczony dokladnie jest mieciutki i
> soczysty, a jak sie o nim zapomni w piecu to i psy nie rozerwa...

Czesc Paul
Jezel zrobiles filet mignon to w Polsce = Poledwiczki Wieprzowe.
Jezeli zrobiles filet (tout court) to pewnie Pieczen ze Schabu

Ps. Juz lece do pracy. Poczytam Was wieczorem
Ps. Smacznego obiadu calej Grupie
zyczy
Ewa

--
Niesz !

1. Data: 2001-09-10 11:18:05

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najlepszy kawalek wieprzowiny. Upieczony dokladnie jest mieciutki i
> soczysty, a jak sie o nim zapomni w piecu to i psy nie rozerwa...

Może to faktycznie tylko kwestia językowa.
Spróbuję ze schabu. Ale może to faktycznie
polędwiczki?

> Co opowiada jarzebina kolo twojego domu : jak bedzie zima?
> Schubert zaczyna owijac sie w tak niesamowite futro ze obawiamy sie o
> syberyjskie temperatury
> Serwus

Zima to nie wiem. Ale jesień już jest. 10-11 stopni C.
Bey ma zawsze zimowe futro i trudno poznać.
Bociany odleciały w tamtym tygodniu. Te małe,
uratowane, także. Ale bocianów nie jadam.
Przynajmniej na razie.

Pozdrowienia. Krzysztof.

1. Data: 2001-09-10 11:36:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Co opowiada jarzebina kolo twojego domu : jak bedzie zima?
>Schubert zaczyna owijac sie w tak niesamowite futro ze obawiamy sie o
>syberyjskie temperatury
>Serwus

a co jarzebina moze mowic??

Krysia

P.S. Tak sobie zacieram rece na jarzebine, zeby z nej galaretke
do miesa zrobic...tylko gdzie ja mam ten przepis???
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-10 15:28:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu Ty sie skoncentruj i ten przepis na jarzebinowa galaretke znajdz,
>ajak znajdziesz to natycmiast podawaj,......... prosze ;-)
>
>pozdrawiam,
>
>Slav

no to kapota. bede musiala odgruzowac pudla z przepisami. Jak
przepadne gdziejsik na pare godzin to znaczy ze szukam...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-10 17:23:50

Od: "slav" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> [...]

Krysiu Ty sie skoncentruj i ten przepis na jarzebinowa galaretke znajdz,
ajak znajdziesz to natycmiast podawaj,......... prosze ;-)

proponuje poblokowac nadawce ab
zeby o tej porze...
Kto wie o bialym serze....w Ameryce...
wiśni w alkoholu pilnie poszukuję!