A czy Wy jesteście jeszcze katolikami???

11. Data: 2010-05-03 08:57:12

Temat: Re: A czy Wy jesteście jeszcze katolikami???
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-maj-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

poprowadź zatem dalej nasz monolog :)

--
"Nie no, tego wpływu PiS w TVP1 się nie da wytrzymać: puścili "Misia".
To przecież uderza w kumpli Bronka." by marcinek_sz

12. Data: 2010-05-04 13:08:46

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> interesujący przykład presji społecznej.
> to już w zasadzie było - że się ludzi bali mówić, bo wrogami klasy
> robotniczej mogli zostać.

Dokladnie. Facet musial sie niezle przymilac.

Ja mialem przeciwna rozmowe ostatnio -
ja sam i grupa platformersow - z presja oczywiscie.

Gdy uslyszeli ze mi dalej do PO niz PiS, to zaczeli mnie
tradycyjnie "nawracac" - cos jak tu na grupie.
Ja spokojnie i rzeczowo odpowiadam - ma sie zreszta juz
trening z tej tu grupy :)))

Ja spokojnie a im emocje skrajnie hustalo - generalnie kolesie
wlasnie pod presja, Jedynie Slusznej wersji.
Nie potrafia swojego zdania zupelnie uargumentowac,
poza proste slogany typu "PiS jest glupi"
(a osoby ksztalcone, na poziomie PhD ).
Doslownie zenada.

Gdy w koncu do nich doratlo ze jestem niezle zorientowany,
a nie na ich dennym poziomie, kilka osob ... zmienilo front i
przyznalo sie ze ma poglady podobne do moich.
Po prostu wczesniej byli pod presja grupy czyli tych tzw. niskich intynktow.
Bo zobaczyli kogos kto ich poprze (czyli mnie), wiec presja zniknela.

Niestety, prawdopodobnie musialo to mocno zdziwic czesc tzw. platformersow,
wiec prawdopodobnie beda kolejne ataki na mnie, tzw. "wymiana pogladow".
Zieeeew... jakie to schematyczne :))))

----
Po dyskusji stwierdzilem jedno - LUDZIE NIA MAJA POGLĄDÓW.
Maja ale najwazniejsze jest stac po stronie silniejszego,
"wyksztalconego z miasta",
plujacego a nie plutego.
Racja i poglady sa na dalszym miejscach.
Liczy sie przynaleznisc stadna.
Za ta przynaleznosc i komformizm rezygnuje sie ze swoich pogladow.
No ale jest sie za to "wyksztalconym z miasta" !!! :))))

Pozdrawiam,
Druch

13. Data: 2010-05-04 13:23:16

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

To samo dotyczylo rzadu Buzka w AWS.
Pamietasz jaka byla wtedy histeria na te 4 reformy?
Ludzie latali z obledem w oczach, Miller straszyl
dziecmi glodnymi z powodu rzadu Buzka.
Ludzie tak samo dali sie nakrecac,
a ja spokojnie mowilem ze te reformy
nie sa wcale zle. Ida dosc dobrze.

Ale mnie wtedy spotykala agresja, furia, histeria.

A teraz Buzek jest "mezem stanu".
Bo tak tubylcom powiedzieli w telewizorni!.
I dobrze,
grzeczny piesek musi sluchac co sie mu mowi! :DD

Druch

14. Data: 2010-05-04 13:23:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 May 2010 15:08:46 +0200, Druch napisał(a):

> Po dyskusji stwierdzilem jedno - LUDZIE NIA MAJA POGLĄDÓW.

Ależ mają: przeżyć i nażreć się.
http://www.youtube.com/watch?v=ODsnq0Q6LOQ

15. Data: 2010-05-04 13:36:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 May 2010 15:23:16 +0200, Druch napisał(a):

> [...]
> Bo tak tubylcom powiedzieli w telewizorni!.
> I dobrze,
> grzeczny piesek musi sluchac co sie mu mowi! :DD

Będzie słuchał jeszcze lepiej, jak się go jeszcze bardziej ogłupi, gdy raz
w życiu zmuszony do wielkiego wysiłku umysłowego i czytelniczego napisze
maturkę z jednego fragmentu "Świętoszka" Moliera czy jednego fragmentu ze
"Zdążyć przed Panem Bogiem" H.Krall, fragmentów, dodam, podanych na tacy.

16. Data: 2010-05-04 13:56:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ mają: przeżyć i nażreć się.
> http://www.youtube.com/watch?v=ODsnq0Q6LOQ

To akurat jest najwieksza kleska Korwina - w nerwach przyznal, ze jego
program to zmuszenie wszystkich do walki o byt, na warunkach jakie on sam
ustali. Tymczasem dawno wyszlismy z dzungli i po to tworzymy kulture i
technologie by coraz wygodniej i dluzej zyc. Wygodne zycie i wartosci
wyzsze nie maja racji bytu w jego swiecie.

"posłuchaj to do ciebie" kultu
a wy ufacie rosjanom?
Re: Madzia pognebila Scawnice...
Re: Madzia pognebila