A czym jest szczescie ?;-)

1. Data: 2004-09-13 10:20:30

Temat: A czym jest szczescie ?;-)
Od: "Adam_25" <a...@s...wzieu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie ...
choc to bardziej tez dobre na filozofie:P

Wiecie mi szczescie ogolnie kojarzy sie z usmiechem na twarzy swiecacymi
oczami itp
kiedy chce nam sie zyc etc
Szczescie moze byc wg mnie spowodowane: miloscia, zdanym egzaminem,
sukcesami zawodowymi etc ... :-)

--
Adam
gg: 3644498

1. Data: 2004-09-13 10:30:42

Temat: Re: A czym jest szczescie ?;-)
Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczami itp
> kiedy chce nam sie zyc etc
> Szczescie moze byc wg mnie spowodowane: miloscia, zdanym egzaminem,

Najłatwiej rozwiązać ten problem przez negację.
Nieszczęście to jest wtedy, kiedy człowiek się skusi żeby odpowiedzieć na taki
post.

1. Data: 2004-09-13 10:43:27

Od: "Adam_25" <a...@s...wzieu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Najłatwiej rozwiązać ten problem przez negację.
> Nieszczęście to jest wtedy, kiedy człowiek się skusi żeby odpowiedzieć na
taki
> post.

To po co odpowiedziales? Skoro pytanie wydaje ci sie glupie, nudne,
tendencyjne? a o autorze postu myslisz licho wie co?

1. Data: 2004-09-13 10:56:57

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> To po co odpowiedziales? Skoro pytanie wydaje ci sie glupie, nudne,
> tendencyjne? a o autorze postu myslisz licho wie co?

Tendencyjne - nie, nudne - raczej, głupie - raczej banalne.
Odpowiedziałem, bo spotkało mnie nieszczęście - skusiłem sie.

1. Data: 2004-09-13 11:38:08

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam_25" <a...@s...wzieu.pl> wrote in

> Szczescie moze byc wg mnie spowodowane: miloscia, zdanym egzaminem,
> sukcesami zawodowymi etc ... :-)

Szczescie to nie zachlapac klawiatury przy obfitym wytrysku.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Milosc platoniczna jest to udawanie przed samym soba, ze rewolwer jest nie nabity

1. Data: 2004-09-13 11:48:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam_25:
> Jak w temacie ...

Permanentne poczucie spelnienia/spelniania sie.

--
Czarek

1. Data: 2004-09-13 12:01:11

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Adam_25:
>
> Permanentne poczucie spelnienia/spelniania sie.
>
> --
> Czarek

Zdajesz sobie sprawę, że to utopia?

1. Data: 2004-09-13 12:34:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdajesz sobie sprawę, że to utopia?

Nie. ;o

Wyobraz sobie mur z napisem "szczescie to utopia"...
no wiec ja mowie o tym co jest za tym murem...
tak abys mogl wyobrazic sobie co tam jest...
ew. postac pod nim i powalic w niego glowa... ;o
jak wolisz. :)

Nadazasz?

--
Czarek

1. Data: 2004-09-13 12:46:37

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no wiec ja mowie o tym co jest za tym murem...
> tak abys mogl wyobrazic sobie co tam jest...
> ew. postac pod nim i powalic w niego glowa... ;o

Nie.
Głowa mnie boli od walenia głowa w mur, za którym nic nie ma.
Nie twierdzę, że szczęście to utopia, a permanentne uczucie
spełnienia/spełniania.
Szczęścia bym szukał gdzie indziej

1. Data: 2004-09-13 13:13:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie twierdzę, że szczęście to utopia, a permanentne uczucie
> spełnienia/spełniania.

Napis na murze jest obojetny.
Moze byc tam co tylko zechcesz.
Np "prawidlowe skonfigurowanie czytnika news to utopia". ;D

> Szczęścia bym szukał gdzie indziej

No to napisz - nie daj sie prosic.

--
Czarek