Re: A gdzie jest miejsce dla niepelnosprawnych

1. Data: 2003-08-01 01:42:59

Temat: Re: A gdzie jest miejsce dla niepelnosprawnych
Od: Michal Dziwisz <m...@t...maly.ciach.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"foks44" <j...@N...gazeta.pl> wrote in
news:bg9iqe$pan$1@inews.gazeta.pl:

> nie mogli by władcy irca lub bardziej obeznani w ircu
> założyć kanalik dla osób niepełnosprawnych ,przecież teraz jest
> rok osób niepełnosprawnych

Kiedys byl taki kanal (#inwalida, #inwalidzi?), ale umarl smiercia
naturalna.

Jak widac nie ma zapotrzebowania, no ale te sprawe imho warto
przedyskutowac na PSI, na ktora ustawiam FuT'a.

2. Data: 2003-08-01 19:48:20

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Dziwisz napisał(a):

> "foks44" <j...@N...gazeta.pl> wrote in

> Kiedys byl taki kanal (#inwalida, #inwalidzi?), ale umarl smiercia
> naturalna.

Umarł - nie on tylko śpi w letargu :P
Już z założycielem - NeoN-em zwanym :) /odsypia jeszcze Ustroń/ -
obgadałem jego reanimację :) Za kilkanaście dni będę miał interek w
dociu - wtedy będę nadrabiał zaległości :-)

IRC-owcy szukujcie się :)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

IV Międzynarodowy Zjazd i Konferencja
Osób Niepełnosprawnych Związanych z Internetem
"Ustroń 2003"
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

3. Data: 2003-08-02 19:25:20

Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kanał #inwalida istnieje , tylko sam nie będę siedział bo nie w tym rzecz.
Wystarczyło by kilku chętnych umówić się i można porozmawiać on line, jakiś
sygnał SOS teraz SMS i już :))

Wojtek

4. Data: 2003-08-03 16:00:45

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisał(a):

> Kanał #inwalida istnieje , tylko sam nie będę siedział bo nie w tym rzecz.
> Wystarczyło by kilku chętnych umówić się i można porozmawiać on line, jakiś
> sygnał SOS teraz SMS i już :))

No i się odezwał założyciel :)
Wojtuś ciut cierpliwości - może już w przyszły weekend !!!
Będziemy reanimować nasz kanał :)
Może coś specjalnego wymyślimy :)

5. Data: 2003-08-06 19:19:26

Od: Michal Dziwisz <m...@t...maly.ciach.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> wrote in

> Wojtuś ciut cierpliwości - może już w przyszły weekend !!!
> Będziemy reanimować nasz kanał :)
> Może coś specjalnego wymyślimy :)

Postawic tam swoja sesje?

6. Data: 2003-08-07 07:14:14

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Dziwisz napisał(a):

> Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> wrote in

> Postawic tam swoja sesje?

Jeszcze muszę ustawić internet - poczekaj do jutra wieczorkiem :)

7. Data: 2003-08-07 20:01:54

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):

> Jeszcze muszę ustawić internet - poczekaj do jutra wieczorkiem :)

Już mam - Michale - rob waćpan co chcesz :-)

8. Data: 2003-08-07 23:04:13

Od: Michal Dziwisz <m...@t...maly.ciach.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> wrote in news:3F32B032.DE75C963@proinfo.pl:

> Już mam - Michale - rob waćpan co chcesz :-)

Ok. Dzis kanal #inwalida mial swoja reaktywacje po ekhm, Wojtek po jakim czasie? Poki
co to stoi sobie, bo stoi,
dozbrajac go bedziemy jutro. :) Tak sobie jeszczer mysle nad bramka dla tych, ktorym
klopot sprawia zainstalowanie
IRC'a i poswiecenie kilku chwil na jego konfiguracje, ale poki co sprawy wazniejsze,
czyli sekjuriti. :)

Wszystkich w imieniu niepelnosprawnej braci IRC'ujacej oraz swoim wlasnym serdecznie
zapraszam:

Siec IRCNet, kanal #inwalida .

--
PZDRV, m. na IRC'u znany jako midzi

9. Data: 2003-08-08 08:23:52

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Dziwisz napisał(a):

> [...]
> co sprawy wazniejsze, czyli sekjuriti. :)
>
> Wszystkich w imieniu niepelnosprawnej braci IRC'ujacej oraz

Dołączam się do zaproszenia, wczoraj do pónocy kanał żył :)
A wiem że niektórzy z tej grupy używali kiedyś IRC-a :-)

10. Data: 2003-08-08 15:32:56

Od: "Madlinka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejaa!!
to ja !!!
zając poziomka ha-ha

Proponuję by tam postawić boty, by osobnik, który na IRC szuka kanałów
takich, mógł wiedzieć, że ten kanał istnieje. Bo bez botów może utworzyc
kanałek, ale nie wie, że ktoś tam czasem bywa....A może też zrobić kanał
#niepelnosprawni ??? ja kiedyś takiego szukałam!! Jeśli ja po 22 będę na
IRC, to na pewno /jak wczoraj/ tam wejde.. :-)

Do zobaczenia :-)

Madlinka

Re: A gdzie jest miejsce dla niepelnosprawnych
Ralacja - U2003
Dziekuje:)
Laptopy
DOSTĘPNOŚCI OBIEKTÓW dla ON