A ja bigos!

1. Data: 2000-12-18 09:23:30

Temat: A ja bigos!
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

W piatek zrobilam bigos mysliwski :)))
Czesc zostala zamrozona, a czesc nie mrozona wczoraj probowana :)
Byl pyszny...
ach! co to bedzie jak go kilka razy podgrzeje .... ;)
Moj kochany w niebie ... a ja razem z nim :))))

1. Data: 2000-12-18 10:45:54

Temat: Re: A ja bigos!
Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Magda Rzepka wrote:

> W piatek zrobilam bigos mysliwski :)))
> Czesc zostala zamrozona, a czesc nie mrozona wczoraj probowana :)
> Byl pyszny...
> Moj kochany w niebie ... a ja razem z nim :))))

I jak wam tam? Czy rzeczywiscie ladnie spiewaja?
Reflektuje na ta zamrozona reszte .Ja tez chce do nieba ale nie wiem
czy mamy dobre
grzybki w swoim bigosie.. Tu grzybki sa tylko w sklepie dla "ruskich".
:-) To chyba dobre...
Tomek W

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia