A ja jestem dumna

1. Data: 2005-10-08 18:26:56

Temat: A ja jestem dumna
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z siebie oczywiście.
Dzisiaj definitywnie zniknęła ostatnia doniczka z mojego
'przyszopia".
Nie zostało nić, ani jedna roślinka, ani jedna cebula.
I wcale mi nie przeszkadza, że czuję się trochę ja koń
po westernie;)

Marta

2. Data: 2005-10-08 18:29:17

Temat: Re: A ja jestem dumna
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj definitywnie zniknęła ostatnia doniczka z mojego
> 'przyszopia".

To co z nimi zrobiłaś, miałaś jakiś nalot zapaleńców czy też
przygarnęłaś jak swoje ???

Serdecznie Miłka

3. Data: 2005-10-08 19:13:11

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Oct 2005 20:29:17 +0200, Miłka napisał(a):

> To co z nimi zrobiłaś, miałaś jakiś nalot zapaleńców czy też
> przygarnęłaś jak swoje ???

te które były do oddania oddałam, te do posadzenia
skończyłam właśnie sadzić dzisiaj.
Coś jeszcze przyjdzie pocztą, ale przygotowałam miejsce - aż
sie szpadel spocił:)

Marta

4. Data: 2005-10-08 19:18:57

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z siebie oczywiście.
> Dzisiaj definitywnie zniknęła ostatnia doniczka z mojego
> 'przyszopia".
> Nie zostało nić, ani jedna roślinka, ani jedna cebula.

O Boże,jak ja Ci zazdroszczę.Od wiosny ganiam z jedna doniczką (drzewko)
po ogrodzie.Bardzi chciałam to mieć,a teraz miejsca nie mogę mu znależć:))
Najgorsze,że nie mam przyszopia :(( Drzewko za każdym razem chowam w kępie
mozgi.A te kilka pudełek cebul to juz drobiazg.Mam nadzieję ,że śnieg mnie
nie zaskoczy.

Pozdrawiam, Lilka

5. Data: 2005-10-08 19:52:31

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:
> [...]
> 'przyszopia".
> Nie zostało nić, ani jedna roślinka, ani jedna cebula.
> I wcale mi nie przeszkadza, że czuję się trochę ja koń

Naprawdę zazdroszczę, u mnie na przyszopiu stoi ich z setka,
-pewnie większośc do wiosny. O taczce cebulek nie wspomnę. ;-(

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

6. Data: 2005-10-08 20:00:16

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Oct 2005 21:52:31 +0200, AurorA napisał(a):

> Naprawdę zazdroszczę, u mnie na przyszopiu stoi ich z setka,
> -pewnie większośc do wiosny. O taczce cebulek nie wspomnę. ;-(

Nie ma cco zazdrościć, tylko zakasać rękawy:)
U mnei czasem stało znacznie więcej niż sto, ale staram sie
nie zostawiać niczego na zimę.

Marta

7. Data: 2005-10-08 20:12:29

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj definitywnie zniknęła ostatnia doniczka z mojego
> 'przyszopia".
> Pozdrawiam
> Marta

Uff, ulżyło mi. Myślałem, że to tylko u mnie takie "przyszopie" :-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

8. Data: 2005-10-08 20:13:19

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 'przyszopia".
> Nie zostało nić, ani jedna roślinka, ani jedna cebula.
> I wcale mi nie przeszkadza, że czuję się trochę ja koń

Witam Cie po ciezkiej pracy.To miło być na biezaco w ogrodzie. Ja nie mam nic do
wsadzenia /choć załuje/ , ale mam zamiar zdązyc jeszcze poprzesadzać rosliny.
Ale znam takich , którzy mają jeszcze ok. 300 doniczek do posadzenia i są
optymistami.
Pozdrawiam , Elzbieta

9. Data: 2005-10-08 20:27:29

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Oct 2005 22:12:29 +0200, Rafał Wolski
napisał(a):

> Uff, ulżyło mi. Myślałem, że to tylko u mnie takie "przyszopie" :-)

Robie tam czasem zdjecia - na pamiątkę:)
Podejrzewam, ze przyszopie będzie funkcjonowało u mnie łądny
parę lat, zakupy i sadzenie nowych roślin zamienia się w
nałóg. Na szczęście amm jeszcze sporo miejsca:)

Marta

10. Data: 2005-10-08 20:29:22

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 Oct 2005 22:13:19 +0200, Elba napisał(a):

> Witam Cie po ciezkiej pracy.To miło być na biezaco w ogrodzie.

Na bieząco to ja nigdy nie jestem:(
Jest jeszcze cała masa roboty.
Dwie niewdzięczne czynności jesienne przede mną - grabienie
liści i okrywanie róż.
Poza tym chwasty, chwasty, chwasty ze specjalnym
uwzględnieniem podagrycznika;(

Marta

Jabłonki i inne...
trafka rośnie i rośnie ... jaki nawóz na zimę?
Egzotyczne owoce
głogownik i dynia
chwalę się! :-)