A jednak Kwasniewski nie mial racji

61. Data: 2007-04-03 19:57:09

Temat: Re: A jednak Kwasniewski nie mial racji
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Nie Jureczku, nie uciekaj w chowanie sie za swoja n-ta osobowoscia
> usenetowego idioty tylko wskaz odpowiedni punkt w Netykiecie...

widac ze smieci to ty jednak jadasz i to w duzych ilosciach. Ale moge cie
pocieszyc ze twoja teoria o kotach juz wyladowla w archiwum , i bedzie
przypominana przy kazdej okazji "ku pamieci" :)))) a poza tym podworkowe
slownictwa nie przenos do netu, bo za "chama" bedziesz robil :)

Jurek

62. Data: 2007-04-03 19:59:13

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Moim zdaniem, kiedy piszesz na newsy, powinnas przestac drapac
> lechtaczka noge od stolu ;)))

no CHAM to Ty jestes i to gigantyczny, nie wiem kto cie wychowywal , ale
ludzie (normalni) to to nie mogli byc. Nie ma takiej opcji , radze
ograniczyc smieci na talerzu bo smrod od Ciebie laczami "bije"

Jurek

63. Data: 2007-04-03 20:04:10

Temat: Re: Same nałukowe kfiatki... ;)
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek dAq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
> s...@l...eu.org...

> i wyjadaja cukier w kostkach :)))) jak rowniez ciastka, czekolade,
> jablka, gruszki i inne warzywa!

> jakis sezon urodzaju na tworcow nowych (i rewolucyjnych ) teorii
> naukowych,

No właśnie... nawdychali się z wiosną za dużo tlenu, czy cóś... ;>>>

> uk-Cooler truje tlenem,
> Iwon(k)a czysci sierscia kotom zeby,

i według niej "stosunek" od proporcji tym się różni, że stosunek wyraża
się w jednostkach, a "proporcje" bez jednostek,
natomiast migrena według niej - to nie choroba,

> januszek karmi koty cukrem i jablkami!

twierdzi też, że niestety nie ma kotów "dziko żyjących w środowisku
naturalnym" bo ten ssak został całkowicie udomowiony ok 4 tysiące
lat temu. :)

Krystyna
--
nie dosc zes nie za madry, to jeszcze klamiesz.
no nic. powteirdziles tylko sam siebie. iwon(K)a

64. Data: 2007-04-03 20:46:47

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> "OlekK" <o...@o...au> wrote in message

> nie jest to prawda co piszesz.
>
> iwon(K)a

Nie jestem lekarzem i tak ja to odbierałem. To jaka jest prawda zdaniem
młodej lekarki?

65. Data: 2007-04-03 20:48:40

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

OlekK pisze:

> Nie jestem lekarzem i tak ja to odbierałem. To jaka jest prawda zdaniem
> młodej lekarki?

Np. taka, ze opornosc insulinowa, ktorej pierwszym objawem jest
podwyzszony poziom glukozy we krwi na czczo, rozwija sie u czesci
optymalnych. Nie chcesz chyba powiedziec, ze z powodu nadmiaru cukru w
diecie?

66. Data: 2007-04-03 20:58:58

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message
>
> (...)

> krysienko, ja i wege?? kiedykolwiek?? nieeee, no mega LOL!!
> pomerdalo ci sie cos zlotko ty moje.

Nie? Skoro tak mówisz... to sorry za pomyłkę ;)
Chyba to była Wigi (inya)... (?)

Krystyna
--
Pan Bóg stworzył jedzenie, a diabeł kucharzy.

67. Data: 2007-04-03 21:19:05

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisząc "ich własne środowisko" to co konkretnie masz na myśli? To jest
> dosyć istotne bo większość kotów żyje na ludzkich odpadach.

Oczywiście, że istotne, piszę o środowisku kotów żyjących np. w
Serengeti, a nie w pobliżu ludzkich odpadów.

> To jest dowód na brak informacji a nie na to, że cukrzyca występuje
> lub
> nie występuje - wyjaśnię: nie wiemy czy cukrzyca (jaka cukrzyca, też
> wypadałoby to sprecyzować) u dziko żyjacych kotów występuje
> statystycznie inaczej niż u kotów hodowanych przez ludzi.

To tylko twoje pobożne życzenie, że powinna też tam występować
Najpierw UDOWODNIJ, że cukrzyca u tych kotów jest, masz do tego google
i cały światowy Internet. A potem będziemy gadać dalej.
Gdyby tak było, to dawno by naukowcy w swych badaniach zauważyli i
udokumentowali, że cukrzyca dotyczy TEŻ dzikich kotów żyjących np. w
Serengeti. Często oglądam filmy przyrodnicze z obserwacją życia zwierząt
w Serengeti i przeprowadzanych tam badań z pobieraniem krwi zwierzętom
wykazującym jakiekolwiek oznaki choroby, wykonywanym rutynowo przez
służby weterynaryjne Parku Serengeti. Dotychczas nie zdarzyło się aby
wykryto chociaż jeden przypadek cukrzycy. Nie mam więc powodu łudzić
się,
że cukrzyca tam jest, tylko jeszcze jej nie zauważono, bo nikt nie
sfinansował badania z taką tezą... ;>>
Nie twierdzę też, że to się nigdy nie zmieni. Być może jak turyści
zaczną m.in. i rzeczone koty w Serengeti dokarmiać ciasteczkami, to i
cukrzyca zawita na sawannę, a nałukowcy wtedy "odkryją", że to od
nadmiaru mięsa w diecie wielkich kotów... i zaczną je dokarmiać
marchewką... ;> To się nazywa - zagłaskać kota na śmierć... :[

> Twoja logika przypomina mi mierzenie temperatury busolą ;) Nie mozesz
> zestawic danych z brakiem danych traktujac brak danych jako antydane
> ;)
> Znowu jakad Optologika na udowodnienie Optybzdur ;)

Ale ta sama teza bez wykonanych badań diety optymalnej nie przeszkodziła
naszym polskim naukowcom wydać znanego już wszystkim stanowiska w
sprawie szkodliwości diety Kwaśniewskiego.

Krystyna
--
Niektóre rodzaje prawdy są kłamstwem i te właśnie się cieszą największym
uznaniem. Jack London

68. Data: 2007-04-03 21:29:34

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:euueig$r5g$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> podwyzszony poziom glukozy we krwi na czczo, rozwija sie u czesci
> optymalnych. Nie chcesz chyba powiedziec, ze z powodu nadmiaru cukru w

Rozumiem, że masz jakieś naukowe dane na ten temat (?) Podaj je.

Krystyna
--
Najłatwiej rozchodzi się plotka, najtrudniej - wiedza.

69. Data: 2007-04-03 22:02:08

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> wrote in message

> [...]
> podwyzszony poziom glukozy we krwi na czczo, rozwija sie u czesci
> optymalnych. Nie chcesz chyba powiedziec, ze z powodu nadmiaru cukru w

A Ty tak na powaznie?

70. Data: 2007-04-03 22:18:16

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

OlekK pisze:

> A Ty tak na powaznie?

Owszem, poniewaz jednak cukrzyca rozwija sie przez dziesieciolecia, na
wyniki trzeba bedzie jeszcze poczekac - nie ma tu nikogo, kto stosowalby
diete Kwasniewskiego dluzej niz 10 lat (a najglosniej krzycza i
zaklinaja rzeczywistosc neofici z kilkuletnim raptem stazem...). U mnie,
po 15 latach wegetarianizmu, a wiec diety wysokoweglowodanowej, ktora wg
optymalnych prowadzi do cukrzycy, cukier wciaz na wzorowym poziomie 89
mg/dl. Wredota, nie?

Optymalni
Niebezpieczne dla zdrowia pasty do zębów?
wątroba a przyprawy i produkty spozywcze
co sądzicie na temat skuteczności leków
Otylosc/mozg