A jesień taka piękna

11. Data: 2001-10-19 19:17:48

Temat: Re: A jesień taka piękna
Od: "mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no nie u mnie przebojem SA rosnące miedzy iglakami Zimowity i Krokusy
jesienne , no i oczywiście Astry , nowobelgijskie , nowoangielskie, dumosus
i mini.- nowa odmiana dumosus, Janusz ma oczywiście rację winorośle + dab
czerwony tworzą śliczne tło.....
Pozdrawiam Wszystkich cieplutko.
mirek

--
klap
GG# 72 422

12. Data: 2001-10-19 19:53:10

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie badz wisnia. Daj cynk chociaz na priv.

Pozdrowienia
Andrzej

13. Data: 2001-10-20 00:20:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote in message news:9qpijp$ogs$1@news.tpi.pl...
> Kwitna roze i jeszcze jest sporo pakow, jak dalej bedzie tak cieplo to sie
> rozwina, dwa liliowce, hosty, hortensje bukietowe - jedna biala, druga
> przebarwiajaca kwiatostany na rozowo, jeden lyszczak, rozowy plomyk, w
> donicach pelargonie i begonie. Najladniej przebarwia sie sumak, aronia i
> hortensja debolistna, ktora nie zakwitla mi w tym roku ale za to teraz
> wynagradza to piekna ciemnoczerwona barwa lisci.

U mnie najladniej przebarwia sie trzmielina oskrzydlona (euonymus alatus).
Nazywa sie po miejscowemu burning bush, czyli plonacy krzak.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2001-10-20 00:24:36

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:9qpp6m$h3c$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Co to za roslina: ajer ?
> Podaję oczywiście za Florą O.:
> Acorus calamus L. = tatarak zwyczajny

A ja myslalem, ze to taka roslina, ktora jedza konie
i powstaje ajerkoniak ...

Pozdrowienia,
Michal

15. Data: 2001-10-20 20:33:18

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawa jestem , co kwitnie u Was ?
> Jakie drzewa i krzewy najpiękniej się przebarwiają?

Najpiękniejsze są ogniki : żółty i czerwony .

Jerzy Krzysztof

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl

16. Data: 2001-10-21 20:47:51

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Kronopio

(...)
[...]

Niesamowita czerwienia popisuje sie Lyquidambar styraciflua (Ambrowiec)
W dalszym ciagu kwitna jesienne goryczki,biale czerwone ,niebieskie,rozowe.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

17. Data: 2001-10-21 21:00:16

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

Tzw. dzikie wino (chyba winobluszcz pięciocośtam...) też kolorków niegłupich
nabrało.
Pozdrawiam :-)
Janusz

To bylo po pieciogwiazdkowym ~~~~
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

18. Data: 2001-10-22 06:30:39

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze wszystkiego nie posadzilas?, kupilas cos nowego czy przesadzasz?

Uff, wreszcie skończyłam. Wszystkie siedzą w ziemi (cebule). Wiecznie coś
dokupuję. Z nowych mam kamasję, tulipany turkiestańskie (białe botaniczne
niskie) i szachownicę perską ( prawie czarne wiszące dzwonki ). Do
posiadanych wcześniej 2 szt. dokupiłam jeszcze 3 cebule czosnka bułgarskiego
( b.wysoki o zwisających dużych biało-różowych kwiatach). Wysiałam też i
widzę, że wykiełkowały, nasiona z kwitnącego u mnie czosnku Schubertii.
Bardzo się cieszę, bo miał przepiękną
niespotykaną głowę z kwiatami, ale jedyna cebula nie podzieliła się , więc
może siewki urosną.

Pozdrawiam
Majka

19. Data: 2001-10-22 07:14:23

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@l...pl> schrieb im Newsbeitrag

> To prowokacja czy ignorancja?????
> Oczywiście, ze NAJŁADNIEJ przebarwiają się winorośla. Szczegolnie odmian
Venus,
> Nero, Iliczewskij Rannij i Schuyler.
> Tzw. dzikie wino (chyba winobluszcz pięciocośtam...) też kolorków
niegłupich
> nabrało.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Prawde mowi - dac Mu wina!

A tak na marginesie - Januszu, pozdrowilem od Ciebie Ute. Przysiegala na
wszystko, co jej swiete, czyli Franka Sinatre, ze zadnego Czapskiego
Janusza, wiecznie zaprawionego winem nie zna. Nawet na torturach w postaci
ciaglego laskotania to tu, to tam, nie chciala sie przyznac. Prywatny
detektyw tez potwierdzil, ze to prawda. JAJA SOBIE ROBISZ?! Kto to widzial
cudze malzonki ni stad, ni zowad pozdrawiac i zamieszanie w spokojne zycie
rodzinne Cablokich wprowadzac?! Swoja droga Uta gotowa sie z Toba
zaprzyjaznic pod warunkiem, ze podzielasz jej zamilowania muzyczne (lubisz
np. Gilberta Becaud?) i kulinarne (mieso i cebula zawsze dobrze przysmazone
a na deser cos z karmelem i truskawkami - wybor wina pozostaje w Twojej
gestii).

Irek zazdrosnik

20. Data: 2001-10-23 15:12:51

Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Na razie wcale nie piekna, bo liscie na drzewach jeszcze za zielone i zle na
zdjeciach wygladaja :(((((((((
Tylko zeby nie bylo jak rok temu - zielone, zielone, zielone, opadniete....
:( bo znow nie uwiecznie tej naszej zlotej, polskiej...

Pozdrawiam,
robal.

Ktoś rok temu...
"Gwiazda Betlejemska"