Szósta rano

1. Data: 2003-01-07 05:05:13

Temat: Szósta rano
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

męczyłam się. Wieczorem dwa piwa i... do domu. W nocy bezsenność. Napić sie
nie napić się - tak cały czas. Przecież mogę napić sie tego piwa... i tak
całą noc. "Nie wytrzymam", ten krzyk w głowie, huk... Rysowałam, ale drżą mi
ręce. Nie aż tak, żebym nie mogła nic stworzyć, ale dygoczą palce - czy to
kiedyś minie, czy ten koszmar się skonczy? Czy przy nerwicy i lękach to
normalne, że raz mniej raz bardziej ale cały czas drżą?
Ania

1. Data: 2003-01-07 05:26:18

Temat: A jeśli...
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jeśli kogoś swoją osobą denerwuję może sie na mnie powyżywać, kopnąć,
splunąć i wyładować. Po to tu teraz jestem. Naprawdę.

--
...dipsom_ania... ~~

1. Data: 2003-01-07 06:38:57

Temat: Re: A jeśli...
Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dipsom_ania" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> A jeśli kogoś swoją osobą denerwuję może sie na mnie powyżywać, kopnąć,
> splunąć i wyładować. Po to tu teraz jestem. Naprawdę.

Chciałabyś, co? Nic z tego... Nie mam zamiaru dostarczać Ci pretekstu do
picia.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Ogryzek

(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")

1. Data: 2003-01-07 07:13:52

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli kogoś swoją osobą denerwuję może sie na mnie powyżywać,
kopnąć,
> splunąć i wyładować. Po to tu teraz jestem. Naprawdę.

Zapraszam do siebie - może nie gwarantuję kopania, plucia i wyżywania
się ale może uda Ci się u mnie nie pić piwa - jak nie będziesz mogła
spać to postaram się byś się nie nudziła ;-))) i o piciu nie myślała.
Poza tym mam świetne warunki do 'tworzenia' spokój, cisza, psy
szczekają.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-01-07 07:59:04

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax <...@...Q>

> Zapraszam do siebie - może nie gwarantuję kopania, plucia i wyżywania
> się ale może uda Ci się u mnie nie pić piwa - jak nie będziesz mogła
> spać to postaram się byś się nie nudziła ;-))) i o piciu nie myślała.
[cut]

:-)
Może zapytaj najpierw, czy nie pali? :-)

P.

1. Data: 2003-01-07 08:28:45

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [cut]
>
> :-)
> Może zapytaj najpierw, czy nie pali? :-)

Jak jeszcze pali to przestanie - albo polubi spacery ;-)))

Qwax

1. Data: 2003-01-07 09:19:40

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dipsom_ania" <d...@g...pl> wrote in message

> A jeśli kogoś swoją osobą denerwuję może sie na mnie powyżywać, kopnąć,
> splunąć i wyładować. Po to tu teraz jestem. Naprawdę.

Po co?

1. Data: 2003-01-07 09:30:14

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> Po co?

Niektorzy tak lubia. :)
Sa przy tym na tyle 'delikatni' ze plonkownica
dla nich to juz przegiecie. ;DDD

PS: ja nie lubie - dlatego pewnie plonkuje jak opetany. ;DDD

Czarek

1. Data: 2003-01-07 09:40:35

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl=NOSPAM=>

> Duch:
>
> Niektorzy tak lubia. :)
> Sa przy tym na tyle 'delikatni' ze plonkownica
> dla nich to juz przegiecie. ;DDD
>
> PS: ja nie lubie - dlatego pewnie plonkuje jak opetany. ;DDD

A co robisz tuż przed splonkowaniem?

Wiem, wiem, wydajesz sprawiedliwy wyrok, podajesz jego błyskotliwe
uzasadnienie i tonę uśmiechów dla skazańca na jego ostatnią drogę do KF
Cbnet.

P.

1. Data: 2003-01-07 11:51:35

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:24415-1041923248@213.17.138.62...

jak nie będziesz mogła
> spać to postaram się byś się nie nudziła ;-)))

;]

> Poza tym mam świetne warunki do 'tworzenia' spokój, cisza,

Za zbyt wielką ciszą podczas tworzenia nie przepadam...

--
...dipsom_ania... ~~

zapraszam na chat
CHAT!!!!!!