Ziaja mnie mile zaskoczyla :-)

1. Data: 2002-12-17 15:58:49

Temat: Ziaja mnie mile zaskoczyla :-)
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w nocy wyslalam sobie do Ziaji maila z zapytaniem czy
wypuszcza moze serie o zapachu pomaranczy (chodzilo mi o zel pod
prysznic zwykly i plyn do kapieli)
a takze z zapytaniem o sklepy gdzie mozna zakupic we wroclawiu ich
produkty - w szczegolnosci chodzilo mi o balsam do ciala phytoaktiv i
o serie biomin ktorej nigdzie nie moge spotkac
wyslalam tylko maila z podpisem (bez adresu.._

iii.......
wlasnie przed chwila jakiez moje zdziwienie....
dostaje telefon od pana z Ziaji we Wroclawiu ktory mowi ze poniewaz
nie podalam namiarow postanowil zadzwonic.. najpierw ostroznie spytal
czy ja to ja a potem powiedzial ze skoro ma juz moj numer to
skontaktuja sie ze mna za dwa dni i powiedza gdzie moge dostac czego
szukam :-)
powiedzialam ze podam im namiary na maila - zeby sie nie klopotali

jestem w szoku :-)
TO JEST FIRMA DBAJACA O KLIENTA

m3duz4

1. Data: 2002-12-17 16:04:33

Temat: Re: Ziaja mnie mile zaskoczyla :-)
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" m3duz4 " wrote:

> jestem w szoku :-)
> TO JEST FIRMA DBAJACA O KLIENTA

Ja wczoraj zakupiłam na prezent cała serie Lipo Ziaji (oliwka, zel, peeling)
i dostałam gratis krem rumiankowy i kilkanascie próbek. A płaciłam za
wszystko trzydzisci kilka złotych ;o)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-17 16:21:35

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Tue, 17 Dec 2002 17:04:33 +0100, "Lia"
<L...@u...poczta.onet.pl> wyskrobal sobie:

>Ja wczoraj zakupiłam na prezent cała serie Lipo Ziaji (oliwka, zel, peeling)
>i dostałam gratis krem rumiankowy i kilkanascie próbek. A płaciłam za
>wszystko trzydzisci kilka złotych ;o)

a mozna wiedziec gdzie??
bo ja zanim skompletowalam ta serie to troche potrwalo - no i kazdy
kosmetyk osobno kupowalam :-(

m3duz4

1. Data: 2002-12-17 16:39:27

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" m3duz4 " wrote:

> a mozna wiedziec gdzie??
> bo ja zanim skompletowalam ta serie to troche potrwalo - no i kazdy
> kosmetyk osobno kupowalam :-(

Poznan - Hit na Batorego - galeria - sklep zielarski :)

1. Data: 2002-12-18 00:20:00

Temat: Re: A mnie uczuliła...
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba mam pecha, bo polozylam sobie dzis maseczke jogurtowa Ziaji - wszystko
bylo ok, a potem krem jogurtowy - i sie zaczelo - wysypka, czerwone plamy na
twarzy, swedzienie...
Czy mialyscie kiedys taka silna reakcje alergiczna po kremie Ziaji, czy to
ja jestem takim beznadziejnym przypadkiem alergika?
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2002-12-18 05:47:12

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| Czy mialyscie kiedys taka silna reakcje alergiczna po kremie Ziaji, czy to
| ja jestem takim beznadziejnym przypadkiem alergika?

Ja nie jestem alergikiem (ale tego kremu też nie używałam więc kto wie :))
ale czytałam o takich przypadkach, np. w KW na Wizażu jest dość dużo. Ale na
pewno nie czuj się beznadziejnym przypadkiem, moja mama reaguje uczuleniem
na każdy krem (ostatnio nawet na Niveę), już nie wiem co jej kupić :)
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-18 09:24:54

Temat: Odp: Ziaja mnie mile zaskoczyla :-)
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mozna wiedziec gdzie??
> bo ja zanim skompletowalam ta serie to troche potrwalo - no i kazdy
> kosmetyk osobno kupowalam :-(

ja widziałam kilka dni temu całą serię w Arenie na Komandorskiej...

1. Data: 2002-12-18 09:44:23

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy mialyscie kiedys taka silna reakcje alergiczna po kremie Ziaji, czy to
> ja jestem takim beznadziejnym przypadkiem alergika?

Ja mialam...w sumie mam prawie po wszystkich kremach reakcje
uczuleniowe,coz taki zywot alergika...

Adrianna

1. Data: 2002-12-18 10:58:27

Od: "Anna I." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> [...]
> pewno nie czuj się beznadziejnym przypadkiem, moja mama reaguje uczuleniem
> na każdy krem (ostatnio nawet na Niveę), już nie wiem co jej kupić :)
Mam nadzieję że nie poczytasz tej odpowiedzi za bezczelność, ale czy Twoja
mama ma też alergię na krem Bambino?
Bo ja mam alergię na większość substancji zapachowych używanych do produkcji
min. kosmetyków, nawet Nivea mnie uczula. Jedyne co mi zostało to właśnie
krem Bambino.
Pozdrawiam.
Ania I.

1. Data: 2002-12-18 18:05:18

Od: "Bartek" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atoevd$6st$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Czy mialyscie kiedys taka silna reakcje alergiczna po kremie Ziaji, czy to
> ja jestem takim beznadziejnym przypadkiem alergika?

Ja jestem bardzo oporna na wszelkie alergie, jedyny kosmetyk jaki mnie w
zyciu uczulil to byla maseczka Ziaji wlasnie - z seri Tin - Tin, nie wiem
nawet co tam konkretnie moglo tak na mnie podzialac.... Nie zmienia to faktu
ze kosmetyki Ziaji lubie i uzywam, a obecnie jestem w fazie poszukiwania
seri lipo cell bloker i dupa blada - nigdzie nie ma :)))
Nikoosia

Dobry zel do twarzy?
laser na rozstępy
cos do zmywania woododpornego tuszu