A może chodzi o...

1. Data: 2010-04-22 15:31:05

Temat: A może chodzi o...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...o to, o co chodzi zawsze, kiedy nie wiadomo, o co chodzi?

"3.koncepcja Jane Burgermeister, austriackiej dziennikarki śledczej,która
wpadła na trop afery świńskiej grypy. Jest to koncepcja najbardziej
prawdopodobna. Zakłada ona, że prawdziwym celem zamachu terrorystycznego na
prezydencki samolot był ś.p. prezes NBP,Sławomir Skrzypek. Co takiego
zrobił pan Skrzypek, co mogło by zdenerwować globalistów? Był przeciwny
dalszemu zadłużaniu się Polski zarówno w MFW, jak i w innych bankach. Sam
George Soros,żydowski spekulant finansowy szacuje, że dzięki decyzjom pana
Skrzypka stracił aż 50 miliardów dolarów. Równie ogromne są straty
Międzynarodowego Funduszu Walutowego, który proponował Polsce ogromny
kredyt, ale nie został on w pełni zaciągnięty. Poza tym pan Skrzypek był
przeciwny przekazaniu rządowi PO zysków z NBP. Była to rezerwa walutowa,
która ma za zadanie w normalnych krajach obronę stabilności waluty danego
kraju. Polska jednak normalnym krajem nie jest i rząd Donalda Tuska
zamierzał odebrać NBP te pieniądze, aby w sztuczny sposób zminimalizować
coraz większą dziurę w budżecie. Zacytuje teorię pani Burgermeister:

'Śmierć Sławomira Skrzypka, prezesa NBP w katastrofie samolotowej może
zmienić politykę monetarną Polski. Był on kluczową postacią, która
umożliwiała Polsce przeprawę przez rozpad ekonomiczny, który dotknął USA i
Europe. Razem z ministrem finansów nalegał na to by nie Polska nie
rozszerzała kredytu z Międzynarodowego Funduszu Walutowego poza 20.5
miliarda dolarów.
Dodatkowo sercem opozycji wobec wejścia Polski do strefy Euro, a jak
wiadomo jest to waluta kontrolowana przez globalnych bankierów.
W piątek, na dzień przed tajemniczą katastrofą samolotu w Rosji, bank
centralny zainterweniował na rynku walutowym by osłabić złotego, co w
efekcie ma pomóc Polsce poprzez poprawę konkurencyjności w eksporcie.
Skrzypek popierał także wzrost stopy odsetek by zatrzymać napływ kapitału,
który jest m.in.przyczyną bańki rynku nieruchomości.
Strategia monetarna, którą przyjął Skrzypek mogła wywołać sprzeciw globalne
'elity', które generalnie promują rozwiązania zmierzające do osłabienia
ekonomii krajów, przemysłu i bazy eksportowej, a przez to powodują ich
zadłużenie, co w efekcie umożliwia zarządzanie przez Międzynarodowy Fundusz
walutowy bądź Unię Europejską.
(...)
Wzeszłym roku spotkanie grupy Bilderberg poświęcone było przekształceniu
Światowej Organizacji Zdrowia w globalne ministerstwo zdrowia.
Wiele osób, które stało za tzw. 'pandemią' świńskiej grypy wliczając w to
prezesa Novartisu Daniela Vesella i austriackiego Kanclerza Wernera
Faymanna, było członkami spotkania Bilderbergu w Atenach w ubiegłym roku.
W spotkaniach bierze udział starannie wyselekcjonowana grupa masonów
skupiona wokół Dawida Rockefellera. Mają oni dopracować plany 'elit'
dominacji nad światem.
Polska Minister Zdrowia była jedyną w europie, która nie zamówiła
szczepionek na świńską grypę.
Interwencja prezesa NBP w celu dewaluacji złotego, co było popierane przez
prezydenta Lecha Kaczyńskiego, który również zginął w katastrofie, mogła
wywołać zaniepokojenie Bilderberga, gdyż mogłoby to być precedensem dla
innych krajów.
Jak podał Wall Street Journal, Skrzypek niedawno nazwał złotego 'bardzo
dobrym absorberem szoku', co oznacza, że dewaluacja może odizolować
ekonomię od finansowego kryzysu sztucznie wytworzonego przez globalistów.
Wall Street Journal podał, że obecnie kilka krajów kwestionuje wejście do
strefy Euro, są to Czechy, Bułgaria, Węgry i Rumunia.
Kraje, które przyłączyły się do strefy Euro nie są już w stanie zdewaluować
walut, co oznacza, że ich przemysł staje się mało konkurencyjny ? co
skutkuje obniżeniem eksportu,zwiększeniem bezrobocia, długu i deficytu
handlowego (?)
Niektórzy eksperci sugerują by Grecja powróciła do Drahmy, którą powinno
się szybko zdewaluować by uniknąć ekonomicznego upadku wewnątrz strefy
Euro, głównie na skutek implozji kredytowej.
Gazeta globalistów The Financial Times podaje, że polska interwencja w
rynek walut, która miała miejsce w piątek, może spowodować podobne
posunięcia w innych krajach, a to z kolei oznaczałoby potężny cios dla
planów globalistycznych w celu kontroli ekonomii krajów europejskich'.
Całość po angielsku

Tymczasem człowiek, który przejął obowiązki prezydenta w Polsce, Bronisław
Komorowski, uważa, że sytuacja NBP wymaga jego pilnej interwencji.Co to
może oznaczać dla Polski? Obecnie obowiązki szefa NBP pełni jego zastępca,
ale nie może on zwoływać posiedzeń Rady Polityki Pieniężnej. Nie ma
potrzeby niezwłocznego powoływania nowego prezesa NBP, ponieważ nie ma
żadnego zagrożenia bezpieczeństwa finansowego kraju - powiedział mecenas
Jerzy Bańka ze Związku Banków Polskich. Tymczasem Bronisław Komorowski
uważa inaczej.Takim obszarem, który wymaga szybkich decyzji jest Narodowy
Bank Polski, bo prezes NBP zwołuje posiedzenia Rady Polityki Pieniężnej,a
ta ustala kursy, więc to dla funkcjonowania państwa jest absolutnie
niezbędne, żeby szybko ten problem rozwiązać -powiedział marszałek w
niedzielę w TVN24. Obecnie obowiązki prezesa NBP, po śmierci Sławomira
Skrzypka, wykonuje pierwszy zastępca prezesa Piotr Wiesiołek. Jednak - jak
zaznaczył marszałek - wiceprezes NBP nie może zwoływać posiedzeń RPP.
Więcej - kliknij tutaj

Czy w takim razie zostanie powołany nowy prezes NBP, który wyrazi zgodę na
lawinowe zadłużanie naszego kraju w MFW i innych bankach? Czas pokaże, ale
obserwujmy poczynania ludzi ze świecznika. Wielu moich kolegów / koleżanek
uważa, że Polska jest obecnie w niebezpieczeństwie, ja także podzielam te
obawy."
http://astral-projection.blog.onet.pl/2,ID404900571,
index.html

2. Data: 2010-04-22 16:17:13

Temat: Re: A może chodzi o...
Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-22 17:31, Ikselka pisze:
> [...]
> prawdopodobna. Zakłada ona, że prawdziwym celem zamachu terrorystycznego na
> prezydencki samolot był ś.p. prezes NBP,Sławomir Skrzypek.

Bardzo ciekawe. Przyznam się, że też od razu tak sobie pomyślałem, gdy
dowiedziałem się, że szef NBP był na pokładzie.
Była to niczym konkretnym nieuzasadniona myśl "chodziło im o pozbycie
się niezależnego od nich prezesa NBP, czyli o usadowienie na czele
bankowości polskiej swojego człowieka podległego tzw. "oświeconym". W
końcu Polska jest ewenementem na skalę europejską bo nie dawała się
"kryzysowi". Za mało się zadłużamy aby realizować ich plany.

> [...]
> zamierzał odebrać NBP te pieniądze, aby w sztuczny sposób zminimalizować
> coraz większą dziurę w budżecie. Zacytuje teorię pani Burgermeister:

A tych szczegółów jego działań nie znałem, wiem tylko że co do Skrzypka
można mieć pewność, że nie był agentem Illuminatów lub Bildergergów i
nie działał na rzecz tych tajnych stowarzyszeń.

> [...]
> Europe. Razem z ministrem finansów nalegał na to by nie Polska nie
> rozszerzała kredytu z Międzynarodowego Funduszu Walutowego poza 20.5

Otóż to.

> [...]
> zadłużenie, co w efekcie umożliwia zarządzanie przez Międzynarodowy Fundusz

Otóż to. Niestety tego się z oficjalnych mediów nie dowiemy nigdy, nawet
w ramach spekulacji, w końcu media w Polsce są pod obcą finansową i
rzeczywistą kontrolą i każdy dziennikarz który by się chciał wyłamać w
oficjalnego nurtu "powielania prywatnych światowych agencji
informacyjnych Reuters i CNBC i ich wytycznych" zostałby zakrzyczany
jako propagator teorii spiskowych i wyrzucony z pracy z wilczym biletem.

> (...)

> http://astral-projection.blog.onet.pl/2,ID404900571,
index.html
> (...)

Dzięki za tego linka. Najważniejsze to dopuszczać i dyskutować wiele
możliwości, a nie poprzestawać na tym co mass media podsuwają usłużnie
wraz z komentarzem, który zwalnia od myślenia.

STranger

3. Data: 2010-04-22 16:45:06

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-22 18:17, STranger pisze:
> [...]

http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/1254634603_by_
Booyah_500.jpg

--
STranger

4. Data: 2010-04-22 16:47:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli:

1. Kto to zrobił?
- Nacja!

2. Jak to zrobili?
- Wszędzie mają swoich ludzi.

3. Dlaczego to zrobili?
- Bo są chorzy na żądzę władzy "gorączka złota".

? Czy można temu zapobiegać?
- Nie. Barany muszą robić to co każe pasterz. Bunt baranów
przeciwko pasterzom jest niemożliwy. :-)
hehe
he he he
Alef0 + Alef0 = Alef0
czary mary, magia działa.
pstryk
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:apm
http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php
miłośnik mądrości

5. Data: 2010-04-22 17:10:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Apr 2010 18:45:06 +0200, STranger napisał(a):

> http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/1254634603_by_
Booyah_500.jpg

Otóż to...

6. Data: 2010-04-22 17:38:38

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uważa, że Polska jest obecnie w niebezpieczeństwie, ja także podzielam te

Jak to dobrze, że zdarzają się jeszcze ludzie myślący!

Dzięks Iksleka,

AW

.

7. Data: 2010-04-22 18:05:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Apr 2010 19:38:38 +0200, AW napisał(a):

index.html

> Jak to dobrze, że zdarzają się jeszcze ludzie myślący!
>

> Dzięks Iksleka,

Moje młodsze, indokrynowane przeze mnie i absolutnie nie myślące
samodzielnie dziecko mi podesłało link... Nie ma za co :-)

8. Data: 2010-04-22 18:09:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Apr 2010 20:05:55 +0200, Ikselka napisał(a):

> indok

> rynowane

Reszta j.p

Zwolennicy Nergala bronią się po swojemu;)
ENder choć na tu gdy Cię woła Robakks
Ranga zawodów - wyniki badań CBOS
Ranga zawodów - wyniki badań CBOS
Re: cholernie męski