A moze cos nowego?

11. Data: 2003-11-19 11:04:42

Temat: Re: A moze cos nowego?
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bpfgqi$3cl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie było potrzeby. Winorośl sama padnie na tarasie:-)

Nie podpuszczaj:-)Bo zrobię wszystko, co by chodź jedna się uchowała.

Gosia

12. Data: 2003-11-19 11:22:28

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w
wiadomości news:bpfj74$auj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mądra dziewczynka!! :-))
> Masz u mnie zagwarantowaną wszelką pomoc :-)
> Pozdrawiam :-)

Na pewno skorzystam:-)

Gosia

13. Data: 2003-11-19 12:09:27

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno skorzystam:-)
>
> Gosia

Dzięki mojej interwencji:-)

Pozdrawia anielsko boletus

14. Data: 2003-11-19 13:46:15

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atml" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
Jesli moge na poczatek cos zaproponowac ( jako laik )
> to moze tak ( wydaje mi sie ) bliska Wam dziedzine , ja serowarstwo . Wg.
> mnie niezmiertnie ciekawy temat , aczkolwiek zblizony do winiarstwa..
Ciekaw
> jestem , czy w tym temacie ktos z Was ma jakies doswiadczenia?
> Bo ja jako klient sklepow nabialowych mam dosz szerokie :-)
> Wydaje mi sie , ze temat jest dosc scisle zwiazany z winiarstwem , licze
nz
> aktywnosc Janusza i innych kultywujacych ta dziedzine .
> Pozdrawiam wszystkich , Andrzej T . Poznan..

E tam. Wczoraj właśnie przeczytałam na importowanym winie francuskim:
"Idealnie smakuje podane do drobiu pieczonego i bigosu". Znaczy się Europa
próbuje nam się przypochlebić ;), to po co zawracać sobie głowę serami.
Zwłaszcza, że te jeśli smaczne to wyjątkowo drogie :(

--
Pozdrawiam Halina
pisząc na priv usuń nospam.

15. Data: 2003-11-19 14:21:58

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poglądy! Precz z malinami - niech żyją winorośla!!!

TOLAERANCJA Januszu!!! Czy znasz takie słowo?
Jeśli chodzi o owoce nie jestem rasistą.
Ja tam winogrona lubię, ale i malinami nie pogardzę, tak jak i innymi
owockami.
Natomiast warzywa BLEEEEEE Oprócz normalnych jak ziemniaki, a wszystkie
brokuły, czy takie małe kapustki to syf do kwadratu, aha i ogórów nie lubię,
za to kiszone uwielbiam.

Ja...

16. Data: 2003-11-19 14:31:28

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krótko mówiąc:-)))

> winogrona ........ to syf do kwadratu, .......

> Ja...

Pozdrawia treściwie boletus

17. Data: 2003-11-19 20:19:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

1stgreen <1...@w...pl> napisał(a) w wiadomości: ...
> O tak, nawet "maliniarze" to wiedz?. Co prawda na razie tylko
>pod?wiadomie, ale z dnia na dzień pod?żaj? ku "wyzwoleniu". Wiedz?, że jest
>to nieuniknione.

To pnacze tak oplacze, ze bedzie to zniewolenie raczej ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2003-11-20 08:38:22

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> napisał(a):

> Krótko mówiąc:-)))

> Pozdrawia treściwie boletus

Brak ci odwagi boletusie?
Powiedz to własnymi słowami.
:-(

pozdr. Jerzy

19. Data: 2003-11-20 09:14:51

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brak ci odwagi boletusie?
> Powiedz to własnymi słowami.
> :-(
>
> pozdr. Jerzy

Nie mogę. Mam winniczkę.

Pozdrawia boletus

20. Data: 2003-11-20 20:14:31

Od: "henek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie niezmiertnie ciekawy temat , aczkolwiek zblizony do winiarstwa.. Ciekaw
> jestem , czy w tym temacie ktos z Was ma jakies doswiadczenia?

Hmm serowarstwo i winogrona?????
Ależ oczywiście spróbuj na deser albo po kolacji pokroić sobie naszego
polskiego rokpola pleśniowego (lub francuskiego rochefora) i popić go soczkiem
z cabernet savignion, albo nasz polski twarożek wiejski i do tego jakieś
włoskie frizzante albo portugalskie Dao. To jeszcze bardziej nabierzesz pasji
do sadzenia własnych winogron.

I precz z działki z kolcami.

P.S. Tylko kto mojej żonce wytłumaczy że dużo ładniej przy wejściu na działkę
zamiast 2 róż pnących będą ładniej wyglądały np 2 aldeny.

ja też szukam projektu grill a ogrodowego
Klinkier w ogrodzie
bardzo ważne
Swierk kopany
Basi i Marcie