A może jednak nie zrzucać :-)

1. Data: 2012-03-05 20:32:57

Temat: A może jednak nie zrzucać :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baaardzo ciekawy wątek:

http://lula.pl/lula_forum/02,3012,133637795,13363779
5,Dlaczego_musimy_byc_szczuple_a_najlepiej_chude_.ht
ml
"No właśnie. Facetom kapie slina na widok chudych kobiet, lecz tylko w
towarzystwie. W alkowie wolą krąglejsze kształty."
--

XL

2. Data: 2012-03-05 20:34:12

Temat: Re: A może jednak nie zrzucać :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Mar 2012 21:32:57 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> "No właśnie. Facetom kapie slina na widok chudych kobiet, lecz tylko w
> towarzystwie. W alkowie wolą krąglejsze kształty."

""Każdy mężczyzna, jako samiec należący do społeczności, chciałby
jednocześnie, aby jego kobieta odpowiadała pewnym kulturowym wymogom, ale
przede wszystkim musi mu się podobać, a to jest kwestia raczej natury niż
kultury.[...] Wielu mężczyzn z pewną pozycją woli poświęcić swoje
preferencje biologiczne, byle tylko nie popełnić ,,mezaliansu". Wiadomo
wszystkim, że w zawartym pod presją środowiska ,,odpowiednim" związku ogień
uczuć, niepodsycany magią instynktownego porozumienia,wypali się pierwszy".
To też Dukan. "
--

XL

3. Data: 2012-03-05 20:35:42

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-05 21:32, Ikselka pisze:
> [...]
> "No właśnie. Facetom kapie slina na widok chudych kobiet, lecz tylko w
> towarzystwie. W alkowie wolą krąglejsze kształty."
Dziwne. Ja wolę szczuplejsze :)

4. Data: 2012-03-05 20:36:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Mar 2012 21:35:42 +0100, zdumiony napisał(a):

5,Dlaczego_musimy_byc_szczuple_a_najlepiej_chude_.ht
ml
> Dziwne. Ja wolę szczuplejsze :)

Nie rozmawiamy o otyłości.
"Wiesz, ani autorowi, ani mnie nie chodzi i otyłość, a jedynie o
niezaprzeczanie kobiecości. Więc nie zwały tłuszczu, ale i nie anoreksja.
Myślę, że w pojęciu szczupłość mieści się właśnie to: na pierwszy rzut oka
wiesz, że to kobieta, a nie musisz się tego doszukiwać, bo osobnik jest
pozbawiony piersi i bioder. "
--

XL

5. Data: 2012-03-05 20:39:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

5,Dlaczego_musimy_byc_szczuple_a_najlepiej_chude_.ht
ml
> Dziwne. Ja wolę szczuplejsze :)

Znajoma zwierzyła mi się, ze przestała pociągać męża. Ona dba o siebie, od
wielu lat utrzymuje SZCZUPŁĄ sylwetkę, ba, prowadzi aerobik, no więc
wiesz...
A on jej po latach wykrzyczal, że woli kobiety "większe"...
Pomijając okoliczności tego, co się stało - tyle lat ją okłamywał, ona dla
niego tak się "trzymała", a tu taki szpas!
To koniec ich związku wręcz.
--

XL

6. Data: 2012-03-05 20:39:08

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-05 21:36, Ikselka pisze:
> [...]
> wiesz, że to kobieta, a nie musisz się tego doszukiwać, bo osobnik jest

Anoreksja to margines. Jeżeli chodzi o piersi to nie wymagam aby były duże.

7. Data: 2012-03-05 20:40:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Mar 2012 21:39:08 +0100, zdumiony napisał(a):

> Anoreksja to margines. Jeżeli chodzi o piersi to nie wymagam aby były duże.

No i tu Twoje preferencje są w zakresie centrum krzywej Gaussa :-)
--

XL

8. Data: 2012-03-05 20:41:15

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-05 21:39, Ikselka pisze:
> A on jej po latach wykrzyczal, że woli kobiety "większe"...

Ja wolę mniejsze, musi być sporo ode mnie niższa, aby patrząc mi w oczy
musiała zadzierać do góry głowę.

9. Data: 2012-03-05 20:42:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Mar 2012 21:41:15 +0100, zdumiony napisał(a):

> Ja wolę mniejsze, musi być sporo ode mnie niższa, aby patrząc mi w oczy
> musiała zadzierać do góry głowę.

Nie chodzi o wzrost.
Termin "duża kobieta" oznacza posturę tzw "przy kości".
--

XL

10. Data: 2012-03-05 20:45:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Mar 2012 21:42:36 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie chodzi o wzrost.
> Termin "duża kobieta" oznacza posturę tzw "przy kości".

http://kobieta.newsweek.pl/jak-pieknie-byc-duza,3986
5,1,1.html
--

XL